|
To nechápem,však ČT 4 Sport normálne beží ´dalej v
|
25.10.2007 18:30 • neregistrovaný |
|
|
To nechápem,však ČT 4 Sport normálne beží ´dalej v UPC Direct.
|
|
|
cela tato zalezitost ma zase len utvrdila v tom
|
10.10.2007 08:27 • neregistrovaný |
|
|
cela tato zalezitost ma zase len utvrdila v tom ,ze si nemam robit tazku hlavu z mojeho nelegalneho prijmu cez emu ,ked si zo zakonov nerobia tazku hlavu spolocnosti ,ktore na tom este aj zarabaju
|
|
|
technikTKR a spol.
|
09.10.2007 11:40 • neregistrovaný |
|
|
Co se divíte ? Zloději z UPC a jejich největší podvodník Malina
|
|
|
CIGI kockuje a UPC osekal rozlisenie...
|
08.10.2007 00:25 • neregistrovaný |
|
|
tak neviem, CIGI sa s kockovanim polepsilo i ked nie 100% a UPC okrem ceny znizili aj rozlisenie. Si pozrite v akom rozliseni idu napriklad CZ a SK terestrialne programy ktorych zdroj na 23,5 je kvalitny. A co z tej kvality dava UPC do svojho directu spickoveho. Inak si myslim ze DIGI ma licencie k programom OK, inak by si tiez vymysleli chybu na odbavovacom pracovisku v Bukuresti a sli by vsetky baliky tj naviac oproti UPC ( CZ a HU) este aj chorvatsky a srbsky :)))
|
|
|
Digi
|
07.10.2007 19:25 • neregistrovaný |
|
|
To neviem kde si zobral ze digi siri nacierno.to ti nikto nezbasti
|
|
|
...a potom budeš pozerať tú kockovanú CIGI
|
07.10.2007 17:50 • neregistrovaný |
|
|
...a potom budeš pozerať tú kockovanú CIGI TV.Nechaj to tak,je to dobré.Len nech šíria ČT 4 aj na Slovensku.Inak medzi nami,CIGI TV šíri 30 % programov s nevyriešenými vzťahmi...t.j.načierno.A je ticho.
|
|
|
UPC ponuka v sluzbe Direct CZ programy nelegalne
|
07.10.2007 16:07 • neregistrovaný |
|
|
UPC moze ako clen asociace kablovych spolocnosti ponukat CT1,2,24 a Primu v kablovych rozvodoch, nie vsak cez sluzbu Direct. CT 4 sport nesmu pustat ani v kabli. Nech sa nato pozeram z akehokolvek uhla, je toto sirenie cez Direct protipravne. A schovavat za chybu na odbavovacom zariadeni v zahranici je prinajmensom trapne. UPC Direct je sluzba s nehoraznym rabatom , ako vidiet, dokazu prezit aj s mesacnym poplatko na urovni 333 Sk oproti 799 a to nehovorim o premiovych sluzbach ako HBO a Hustler, ktore nielen DIGI ale aj T-com, Satro a ini siria za uplne ine ceny!!! Naparil by som im poriadnu pokutu a zastavil sirenie CZ v SK Directe a SK v CZ Directe. Potom uvidime ako sa budu hybat ich pocty abonentov :)))
|
|
|
PEVNE DUFAM ZE UPC DOSTANE PORIADNU POKUTU.
|
07.10.2007 15:22 • neregistrovaný |
|
|
PEVNE DUFAM ZE UPC DOSTANE PORIADNU POKUTU. OKRADACI.
|
|
|
Ja osobne som na CT4 Sport (aj CT2) sledoval
|
06.10.2007 19:43 • neregistrovaný |
|
|
Ja osobne som na CT4 Sport (aj CT2) sledoval majstrovstva sveta v hokeji, lebo to davali 16:9 na rozdiel od STV2, aj ked to nebolo cez UPC Direct. Sem tam sa tam nieco pozeratelne najde...
|
|
|
ja to nechapem, sa tu rozculujete akoby ste boli
|
06.10.2007 17:20 • neregistrovaný |
|
|
ja to nechapem, sa tu rozculujete akoby ste boli deti ktorym prave vypadol z ust cumel a dozadujete sa ho. a na druhej strane kto z vas ma UPC Direct a prijima CT4 Sport? a ak ho aj prijimate, aj na tom kanaly daco sledujete? ja teda nic ... tak o com je tato debata? nechodite sa sem nahodou iba ventilovat lebo inde v realnom zivote sa vam to nedari? tu mate silne reci, ale v skutocnom zivote ste hovno dosiahli! tak! ale machra robit, na to ta "05.10.2007 17:29 • neregistrovaný" uzije, to hej :-(
|
|
|
tak nam a vam treba
|
05.10.2007 19:42 • neregistrovaný |
|
|
to je tak upc sk a upc cz su totalne naviazane na madarske upc ... upc sk na upc cz...uz davno vacsina zakaznikov chce v cechach cz programy a v sk cz programy...ja mam humax a original upc kartu a mam tam aj cz ponuku a co teraz??? mal som aj madarske programy ,ale nerozumiem ani slovo tak som ich zrusil...naozaj meganovinka a bez urazky ct4 nie je u mna v sledovanosti ani na 20 mieste....
|
|
|
suhlasim
|
05.10.2007 18:22 • neregistrovaný |
|
|
Suhlasim s prispevkom podo mnou (pisany o 17:29). Na jednej strane sa tu "bojuje" za to, aby mohli CZ aj SK divaci pozerat navzajom svoje programy, a ake to je nepochopitelne, ze je s tym problem ... na druhej strane, ked uz je tu aka-taka nadej, prinesie tento web velkolepy titulok o nelegalnom sireni CT4. No nic, mame taku medialnu scenu, aku si zasluzime, vsak pan Polak?
.:evosonic:.
|
|
|
To UPC je ale mazané!
|
05.10.2007 18:20 • neregistrovaný |
|
|
A udělalo to strašně vychytrale... Přeneslo odpovědnost na klienty! Teda, to jsem nečekal. Fakt. Kabrňák! Je opravdu mezinárodní! A v tomto duchu také umožnuje svým klientům být někdy Čechem, jindy - když se jim to zrovna hodí, Slovákem či Maďarem! A tyto proměny je možno provádět podle libosti! A představte si, navíc za jedny peníze! No, nekupte to! Vždyť takovou možnost žádný jiný operátor na trhu nenabízí... (Proč asi?) Obdivuhodné! (Nebo spíš - odsouzeníhodné?) - Vyberte si, co je správně...
|
|
|
Vy sice pirátský příjem nepropagujete,ale
|
05.10.2007 17:29 • neregistrovaný |
|
|
Vy sice pirátský příjem nepropagujete,ale zavádějící názvy příspěvků zcela jistě ano!! UPC samozřejmě ČT Sport šíří legálně. Nabídky odlišuje volbou jazykové nabídky a je jen na klientovi, zda-li je "Maďar" anebo Slovák. Ostatně vůbec nechápu,jak by Slováka mohl bavit přenos nějakého českého utkání SK Čočka Hrabová. Vsaďte se, že do několika dnů bude tento virtální právní problém vyřešen i bez jakýchkoliv žalob. To už však nebude mediálně zajímavé,takže se o výsledku tohoto sporu nic nedovíme,že. Proto se tedy, p.Poláku, táži, v čem se Vám tato zpráva zdála pro českého diváka zajímavá? Místo abyste podporovali sjednocování uměle rozděleného mediálního trhu,tak se přiživujete na virtuálních kauzách. Mimochodem, zjistěte jak dopadla kauza údajně nelegálního příjmu TV Nova společností DigiTV s využitím satelitní retransmise UPC... zapomněl jsem,to není "zajímavé"...
|
|
|
Re: neregistrovaný (05.10.2007 15:25)
|
05.10.2007 16:58 • ® lucky.boy |
|
|
Zatím jsem nechával komentáře bez reakce, ale poslední příspěvek p. Neregistrovaného mi prostě nedá. S tímto článkem nemá náš šéfredaktor Václav Hrubec nic společného a ani nedal podnět k jeho napsání. Informaci jsem si já, Lukáš Polák, přečetl na webu Mediálne.sk a přišla mi do té míry zajímavá, že jsem ji chtěl poskytnout i našim čtenářům. Nevím, kdo s kým má jaké vztahy, ale článek nebyl psán na něčí objednávku. Pokud čekáte, že tu budeme psát o problému, který má teď provider Digi TV, tak se bohužel nedočkáte. My pirátský příjem nepropagujeme!!!
|
|
|
Je třeba si uvědomit,že bohužel každý web
|
05.10.2007 15:25 • neregistrovaný |
|
|
Je třeba si uvědomit,že bohužel každý web nenápadně nadržuje jistým zájmům. Kdo sleduje tento web a počínání páně Hrubce, tak moc dobře ví, o čem mluvím. Nyní se jmenovaný stal montážníkem DigiTV, takže proti Digi se tu nedočtete křivého slova, případně zapře i nos mezi ušima, i kdyby tam byl a jakýkoliv drobný "přešlap" konkurence se tu bude rozmazávat do nekonečna. A třebas za pár let to bude zase jinak a UPC bude zas v milosti....
|
|
|
RE:
|
05.10.2007 11:10 • neregistrovaný |
|
|
osobne ma tiez mrzi ze satcentrum i medialne zacali rozoberat tuto temu, ano je pravda z hladiska pravneho je to preslap, ale keby len toto bol jeden jediny pravny preslap v SK a CZ, tak by bolo dobre. myslim si ze pokial vdaka tomuto "PR" upc zablokuje spominany kanal, tak aspon upc abonenti sa budu mat kde "podakovat". "DIKY"
|
|
|
Co sem taháš Mečiara a co s tím má společného ty
|
05.10.2007 00:42 • neregistrovaný |
|
|
Co sem taháš Mečiara a co s tím má společného ty pako.
|
|
|
Normálně by mělo platit
|
05.10.2007 00:18 • neregistrovaný |
|
|
Že TV vysílání v jazyce, kterým mluví méně, než třeba 15 milionů diváků v Evropě MUSÍ být šířeno volně. Není to snad veřejnoprávní služba? Tímhle centrálním nařizováním a zakazováním všeho si Evropa zadělává na problémy.
A dále by bylo zajímavé spočítat maďarsky mluvící abonenty UPC na Slovensku - ti určitě poslouchají maďarskou mutaci. Nelegálně.
A odkud vlastně bere Mečiar ty prachy?
|
|
|
ct 4 sport
|
05.10.2007 00:14 • neregistrovaný |
|
|
ale keby to bolo na digi tak UPC je hned hore nohami.
|
|
Celkový počet komentářů: 29 / zobrazují se: 1 ... 20