Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Středa • 12.06.2024 - 20:04:11   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
SAT info - Pakety a stanice | Články
 

Mafra má zájem o televizi, jedná s hudební stanicí Óčko

  Autor: ČTK, Česká média , e-mail: info@ceska-media.cz Přidané: 05.01.2005


Vydavatelství Mafra, které vydává deník Mladá fronta Dnes, má zájem provozovat televizní stanici. Jedná proto například s hudební stanicí Óčko, která vysílá v kabelových sítích. Podle ředitele akciové společnosti Stanice O Jiřího Balvína by mohla být dohoda uzavřena již během několika týdnů. "Jednání probíhají, vypadají nadějně, ale smlouva ještě není podepsaná," řekl ČTK Balvín.

"Stále sledujeme vývoj příprav digitalizace a vyhodnocujeme naše možnosti, zda a případně jak se na televizním trhu podílet. Samozřejmě se v této věci bavíme i se zástupci stanice Óčko," uvedl člen představenstva Mafry Roman Latuske. Stanice O je přitom jedním ze 42 programů, z nichž bude Rada pro rozhlasové a televizní vysílání vybírat v současném výběrovém řízení na digitální licence.

Provozovatel Óčka, firma Stanice O, se totiž s programem přihlásil do klání o licenci jak v síti B, tak v síti C. Podle Balvína jsou jednání s Mafrou nadějná. "Pokud se podaří podepsat smlouvu o smlouvě budoucí, tak by to měla být otázka týdnů," řekl. Stanice Óčko hledá investora již delší dobu, a to prý nikoli proto, že by byla ve špatné finanční situaci. "Strategického partnera potřebujeme výhradně kvůli plánovanému přechodu na digitální vysílání," řekl předseda představenstva Stanice O Jiří Němeček již dříve časopisu Strategie.

Óčko začalo vysílat pod původním názvem Stanice O v kabelových sítích na podzim 2002; od května loňského roku nekódovaně vysílá i přes satelit Astra.

Vydavatelství Mafra v předchozích dvou letech již dvě rozhlasové stanice koupilo - na podzim 2003 to byla Classic FM, loni v srpnu k ní pak přibylo Expres Radio. Již dříve přitom vydavatelství založilo televizní agenturu TVD, jež své příspěvky poskytovala televizním stanicím a pro internet. Zároveň Mafra v posledních měsících završila integraci obchodních a inzertních útvarů deníků Mladá fronta Dnes a Lidové noviny. V současné době tak zodpovědnost za distribuci, inzerci, marketing, správu vydavatelství, personál či informační technologie převzala právě Mafra. V listopadu se pak celá skupina Mafry zahrnující redakce a útvary MF Dnes, Lidových novin, rádií Classic FM a Expres Radio a internetového serveru iDnes.cz přestěhovala do nového komplexu Anděl Media Centrum v Praze-Smíchově.


Zdroj: ČTK, Dušan Kütner, Česká média , Filip Rožánek, 5.1.2004


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 2   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
04.01.2005 • FOTBAL na Galaxii sport - přehled TV přenosů na leden 2005
03.01.2005 • MTV hledá VJs (moderátory) v ČR!
22.12.2004 • TV Paprika od ledna v nabídce UPC pro české a slovenské diváky [ 14 ]
14.12.2004 • Dnes začala „parlamentní“ televizní stanice 24.cz přenášet živé vysílání [ 5 ]
13.12.2004 • Digital Television Project
01.12.2004 • Dnes startuje VH1 CLASSIC EUROPEAN [ 2 ]

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.


za obsah níže uvedených komentářů satCentrum nezodpovídá!
[ nejnovější komentáře jsou nahoře ]
1 / 1

  Bude to ještě horší 

07.01.2005 10:48 • Raul
Od bývalých komunistů a svazáků se ani nedá nic jiného čekat. MF DNES je skutečným pokračovatelem tradic Rudého Práva, jen tam chybí na titulní stránce ta vyznamenání a řády práce. Naproti tomu současný deník Právo se číst dá, obsahuje kupodivu méně ideologie a to musím říct se skřípajícími zuby jako ten, kdo komunistům i těm bývalým (nyní prvotřídním demíokratům) nemůže přijít na jméno. Raul.
 
 
  Úpadek 

06.01.2005 22:38 • Pavel K
Ruku v ruce s ambiciozními plány Mafry jde celkový úpadek novinářské úrovně jejího deníku MF Dnes. Např. je přímo dojemná dnešní čtvrteční příloha MF věnovaná šéfovi vlády p.Grossovi a "odejité" šéfce z Novy p.Šmuclerové. Zvláště to druhé interview je čítankovou ukázkou jak udělat článek na zakázku, nepodat žádné informace a ptát se jen na to co mohu. Podstatná a jediná významná věta je v tomto článku jediná: p.Šmuclerová dostala tak dobrého padáka,že nejméně rok musí držet hubu (s prominutím) a ještě si ani nevrzne v žádné TV stanici. Takové podmínky nemá snad ani propuštěný agent tajné služby, koneckonců, mnozí manageři do nich nemají daleko, že...
 
 
Celkový počet komentářů: 2 / zobrazují se: 1 ... 2

|<«1»>|


zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist