problem Toshiba
23.02.2012 20:46 • Dobko30
zdravim vsetkych uz som tu o probleme z notebookom Toshiba pisal ale chcem sa este spytat ci niekto nevie poradit, na co ako zakaznik mam pri reklamacii pravo. Tento notebook som uz 3x reklamoval v servise, ale stale sa mi prejavuje ta ista vada a problem ako ked som ho tam poslal. Problem je v tom ze sa notebook po zavreti krytu nepreberie, zostava zamrznuty a cierna obrazovka, uz mi vymenili aj zakladnu dosku, CPU, a spravili reinstal win 7. Ked to do servisu posem 4x krat mali by mi vratit peniaze alebo dat adekvatnu nahradu ? som rozhodnuty notebook v pripade opatovneho vratenia neprebrat, neviete ako sa potom postupuje ? Dakujem za rady
 
Reakce (nejnovější jsou nahoře)
Nezatvaraj kryt a bude vsetko ok

24.02.2012 08:24 • zdenoq
Nezatvaraj kryt a bude vsetko ok ;)
 
 
Re : problém Toshiba.

24.02.2012 18:20 • Frank1
Na konkurenčnom webe si predsa už rady dostal :"písemně, odstoupení od kupní smlouvy,nech si podepsat kopii,ještě to pošlou na posouzení,jestli si nevymýšlíš a pak prachy zpět" a "Ak je v záruke-nový,alebo vrátiť peniaze pri tretej reklamácii". Tam by som len poopravil, že vlastne až pri štvrtej. 4x by som už odmietol záručnú opravu ak sa týka rovnakej veci - ale všetko (teda aj predošlé 3 rovnaké závady) musia byť zaznačené v záručnom liste. Treba trvať na zrušení kúpnej zmluvy, urobiť to všetko písomne s potvrdením pre seba. Ak už nemajú rovnaký model, majú vrátiť peniaze. Predajca Ti môže ponúknuť aj inú značku v adekvátnej hodnote - ak chceš, zoberieš. Všetko toto musíš riešiť s predajcom. Dúfam, že toto vysvetlenie bolo už konečne dostačujúce.
P.S. Keď sa Ti NTB vracal zo záručných opráv, nedal si si ho predviesť, alebo sa závada prejavila vždy až neskôr ?
 
 
© satCentrum :: Česko-Slovenská satelitní a TV doména
http://www.satcentrum.cz/forum/