Firma, ktorá žije 4-5 rokov výhradne z prílivu nových zákazníkov (medzi rokmi 2006-2010 im pribúdali po desaťtisícoch mesačne) je úspešná. Trh sa ešte nenasýtil... Počas veľmi krátkej doby napumpoval bývalý majiteľ spoločnosť pridávaním x HD programov za účelom skvalitnenia služieb, čo sa mu podarilo.Potom sa firma predala. Všetko je to úplne normálne. Aj ja ked chcem predat za dobrú cenu byt, musim ho zmodernizovat... Tých 40 míľ € chcú majitelia vidieť čo najskôr späť a tie sa im vráti jedine spoplatnením oných základných služieb...Každa satplatforma ma servisny či manipulačný poplatok, v tom nevidim žiaden problem. Pán Glisník je možno len bábka, ktorá sa otáča ako KESSY Farber píska. Ale to nič nemeni na skutočnosti o úspešnosti firmy.P.S. Kvalitou SD programov je stále na prvom mieste...HD ma niektoré horšie, oproti napr. UPC direct ...freesat.
|