Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Středa • 24.04.2024 - 10:04:35 satCentrum najdete také na:      
včera nové Téma/Reakce: 0/0           dnes nové Téma/Reakce: 0/0 Nastav barvu


Upozornění
Zvýrazňování nových příspěvků od poslední návštěvy je dostupné pouze pro přihlášené uživatele
Pravidla diskuse na serveru satCentrum

 

TOP témata



 

Téma z archivu

Jiné
problem Toshiba  
Vytvoření nového tématu
search Vyhledávání

print Verze pro tisk
23.02.2012 20:46 • ® Dobko30
zdravim vsetkych uz som tu o probleme z notebookom Toshiba pisal ale chcem sa este spytat ci niekto nevie poradit, na co ako zakaznik mam pri reklamacii pravo. Tento notebook som uz 3x reklamoval v servise, ale stale sa mi prejavuje ta ista vada a problem ako ked som ho tam poslal. Problem je v tom ze sa notebook po zavreti krytu nepreberie, zostava zamrznuty a cierna obrazovka, uz mi vymenili aj zakladnu dosku, CPU, a spravili reinstal win 7. Ked to do servisu posem 4x krat mali by mi vratit peniaze alebo dat adekvatnu nahradu ? som rozhodnuty notebook v pripade opatovneho vratenia neprebrat, neviete ako sa potom postupuje ? Dakujem za rady
<< následující (novější) téma předchozí (starší) téma >>

¤   Počet reakcí k tomuto diskusnímu tématu: 2   ¤
Reakce (nejnovější jsou nahoře): 1 / 1

 
Re : problém Toshiba.  
24.02.2012 18:20 • ® Frank1
Na konkurenčnom webe si predsa už rady dostal :"písemně, odstoupení od kupní smlouvy,nech si podepsat kopii,ještě to pošlou na posouzení,jestli si nevymýšlíš a pak prachy zpět" a "Ak je v záruke-nový,alebo vrátiť peniaze pri tretej reklamácii". Tam by som len poopravil, že vlastne až pri štvrtej. 4x by som už odmietol záručnú opravu ak sa týka rovnakej veci - ale všetko (teda aj predošlé 3 rovnaké závady) musia byť zaznačené v záručnom liste. Treba trvať na zrušení kúpnej zmluvy, urobiť to všetko písomne s potvrdením pre seba. Ak už nemajú rovnaký model, majú vrátiť peniaze. Predajca Ti môže ponúknuť aj inú značku v adekvátnej hodnote - ak chceš, zoberieš. Všetko toto musíš riešiť s predajcom. Dúfam, že toto vysvetlenie bolo už konečne dostačujúce.
P.S. Keď sa Ti NTB vracal zo záručných opráv, nedal si si ho predviesť, alebo sa závada prejavila vždy až neskôr ?
 
 
 
Nezatvaraj kryt a bude vsetko ok  
24.02.2012 08:24 • ® zdenoq
Nezatvaraj kryt a bude vsetko ok ;)
Golden Interstar 870, offset 100cm Al E.E., G.I.0,2dB twin, Skylink CryptoWorks, Astra 3B 23.5E, Thor 6 1W
 
 
Celkový počet reakcí: 2 / zobrazují se: 1 ... 2

|<«1»>|



¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist