Na konkurenčnom webe si predsa už rady dostal :"písemně, odstoupení od kupní smlouvy,nech si podepsat kopii,ještě to pošlou na posouzení,jestli si nevymýšlíš a pak prachy zpět" a "Ak je v záruke-nový,alebo vrátiť peniaze pri tretej reklamácii". Tam by som len poopravil, že vlastne až pri štvrtej. 4x by som už odmietol záručnú opravu ak sa týka rovnakej veci - ale všetko (teda aj predošlé 3 rovnaké závady) musia byť zaznačené v záručnom liste. Treba trvať na zrušení kúpnej zmluvy, urobiť to všetko písomne s potvrdením pre seba. Ak už nemajú rovnaký model, majú vrátiť peniaze. Predajca Ti môže ponúknuť aj inú značku v adekvátnej hodnote - ak chceš, zoberieš. Všetko toto musíš riešiť s predajcom. Dúfam, že toto vysvetlenie bolo už konečne dostačujúce.
P.S. Keď sa Ti NTB vracal zo záručných opráv, nedal si si ho predviesť, alebo sa závada prejavila vždy až neskôr ?
Odpovědět
|