|
Letas, máte pravdu...
|
|
24.03.2012 17:34 • ® Luteran |
|
|
Letas, máte pravdu. Musíte ale vziať do úvahy fakty. Keď som v predajni ja ako majiteľ firmy, môžem si dovoliť odmietnuť niekomu niečo predať. Už sa mi to zopárkrát stalo, bolo ale dosť ťažké takýto postoj vyargumentovať. Ak je v predajni môj zamestnanec, je takéto niečo nemožné.
Odpovědět
|
|
|
Platí to čo som napísal nižšie,takým zákaznikom sa
|
|
24.03.2012 17:19 • ® letas |
|
|
Platí to čo som napísal nižšie,takým zákaznikom sa treba oblúkom vyhnúť,robím to od určitého času,keď som mal podobnú skúsenosť.Takí sa dajú zpoznať,keď otvoria ústa. Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Odpovědět
|
|
|
Vďaka všetkým, pán Rudlus zabodoval....
|
|
24.03.2012 16:18 • ® Luteran |
|
|
Vďaka všetkým za príspevky. Čo sa prvého konštatovania týka, pán Rudlus hodnotil stav identicky ako technik, ktorý má reklamáciu na starosti. Prijímač skontroloval, je OK, pozrel si reklamáciu a pri zistení mena dotyčného konštatoval, že ani nič kontrolovať nebolo treba. Uviedol, dotyčný už raz podobnú "fintu" použil. V marci 2011 si kúpil receiver bez USB, v máji 2011 prišiel s celým radom podobných "problémov". Prijímač sa mu vymenil, dokonca bez doplatku. Uplynulo už vyše 10 mesiacov od predaja, takže pri zamietnutí reklamácie by zákazník ešte mohol predložiť nezávislý znalecký posudok. Ak by sa taký " znalec" našiel, reklamácia sa aj tak nemusí uznať a ak aj potom zákazník trvá na svojom, musí to dať na súd.
Odpovědět
|
|
|
Já bych našel AB-forum stránky Vantage a vybral
|
|
23.03.2012 14:52 • ® lubos |
|
|
Já bych našel AB-forum stránky Vantage a vybral některý schopný softwer nahrál ho tam a je pokoj.
Odpovědět
|
|
|
ano pani..to vsetko je pravda....len ma zaraza
|
|
23.03.2012 14:43 • ® rudlus |
|
|
ano pani..to vsetko je pravda....len ma zaraza jedna vec...po roku..akoze cely rok mu to nevadilo a zrazu taketo vytky...by som ho poslal kade lahsie...ta to uz de sme..
1.iny problem..haha
2.nech si nastavi parabolu poriadne...
3.nech si nastavi aut-nastavenie casu
4.sformatovat je sformatovat..naco chce este moznosti???naco je komp???
5.nech vypne prijimac vytiahne usb a zapne prijimac..
6.epg semtam blbne kazdemu...co sa trapy...
skusit tovarenske a ak nie tak prehrat fw...ked sa niekto doma poreze papierom tiez hned neuteka na pohotovost...
inak takyto clovek by nemal sancu...trapne...a prijimac stal 30e nech tu este niekto napise...a caka od neho funkcie sat+pocitac+prehravac..a ja nevem co...d...ita max
Odpovědět
|
|
|
škoda že ste neuviedol o aky primač ide....
|
|
23.03.2012 13:05 • ® par32 |
|
|
škoda že ste neuviedol o aky primač ide....
Odpovědět
|
|
|
Musí to být velice šťastní lidé, když jsou
|
|
23.03.2012 12:13 • ® Padre Pio |
|
|
Musí to být velice šťastní lidé, když jsou zvyknutý na to, že všechno by mělo vždy fungovat k jejich naprosté a bezvýhradné spokojenosti. Díky takovým má potom běžný zákazník problém vrátit po pár dnech i evidentně nefunkční produkt. Vantage 7100S - Giga Blue Twin CAM - HD+ DEU, Cyfra+, TNK HD - LNB Inverto B.U. - parabola Emme Esse 150 - multifeed 28+26+19+13E - INCREASE THE PEACE
Odpovědět
|
|
|
V živote sa musíme stretávať aj s takýmato
|
|
23.03.2012 11:39 • ® letas |
|
|
V živote sa musíme stretávať aj s takýmato problémami.Sú aj takýto zákaznici,ale tí sa dajú spoznať už pri nákupe niečoho.Zopár takýchto som musel pre svoje budúce dobro slušne odporučiť do iného obchodu,aby so predišiel niečomu podobnému.Radšej oželiem nejaký ten rabat,ako sa naťahovať o ničom.Veľmi ľahko sa dajú takýto ľudia zpoznať,to mi verte. Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Odpovědět
|
|
Celkový počet reakcí: 8 / zobrazují se: 1 ... 8