Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Pondělí • 20.05.2024 - 11:21:58 satCentrum najdete také na:      
včera nové Téma/Reakce: 0/0           dnes nové Téma/Reakce: 0/0 Nastav barvu


Upozornění
Zvýrazňování nových příspěvků od poslední návštěvy je dostupné pouze pro přihlášené uživatele
Pravidla diskuse na serveru satCentrum

 

TOP témata



 

Téma z archivu

Jiné
Čo všetko technici riešia...  
Vytvoření nového tématu
search Vyhledávání

print Verze pro tisk
23.03.2012 09:28 • ® Luteran
Zákazník po ročnej prevádzke reklamuje prijímač. Uvádza tieto problémy.1. Ak displej zobrazuje v pohotovostnom režime čas,nefunguje spínacie napätie. 2.Na kanáloch Skylinku - mrznutie obrazu. 3. Nespoľahlivé hodiny, zvyknú meškať. 4. Formátovať možno, ale je iba jedna možnosť! 5. Chýba funkcia bezpečné odpojenie USB. 6. EPG niekedy nefunguje korektne. Technik sa "problémami" bude zaoberať niekedy poobede, možno v pondelok. Dovtedy by uvítal Vaše rady, názory. Vopred vďaka, pekný deň všetkým.
<< následující (novější) téma předchozí (starší) téma >>

¤   Počet reakcí k tomuto diskusnímu tématu: 8   ¤
Reakce (nejnovější jsou nahoře): 1 / 1

 
Letas, máte pravdu...  
24.03.2012 17:34 • ® Luteran
Letas, máte pravdu. Musíte ale vziať do úvahy fakty. Keď som v predajni ja ako majiteľ firmy, môžem si dovoliť odmietnuť niekomu niečo predať. Už sa mi to zopárkrát stalo, bolo ale dosť ťažké takýto postoj vyargumentovať. Ak je v predajni môj zamestnanec, je takéto niečo nemožné.
 
 
 
Platí to čo som napísal nižšie,takým zákaznikom sa  
24.03.2012 17:19 • ® letas
Platí to čo som napísal nižšie,takým zákaznikom sa treba oblúkom vyhnúť,robím to od určitého času,keď som mal podobnú skúsenosť.Takí sa dajú zpoznať,keď otvoria ústa.
Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
 
 
 
Vďaka všetkým, pán Rudlus zabodoval....  
24.03.2012 16:18 • ® Luteran
Vďaka všetkým za príspevky. Čo sa prvého konštatovania týka, pán Rudlus hodnotil stav identicky ako technik, ktorý má reklamáciu na starosti. Prijímač skontroloval, je OK, pozrel si reklamáciu a pri zistení mena dotyčného konštatoval, že ani nič kontrolovať nebolo treba. Uviedol, dotyčný už raz podobnú "fintu" použil. V marci 2011 si kúpil receiver bez USB, v máji 2011 prišiel s celým radom podobných "problémov". Prijímač sa mu vymenil, dokonca bez doplatku. Uplynulo už vyše 10 mesiacov od predaja, takže pri zamietnutí reklamácie by zákazník ešte mohol predložiť nezávislý znalecký posudok. Ak by sa taký " znalec" našiel, reklamácia sa aj tak nemusí uznať a ak aj potom zákazník trvá na svojom, musí to dať na súd.
 
 
 
Já bych našel AB-forum stránky Vantage a vybral  
23.03.2012 14:52 • ® lubos
Já bych našel AB-forum stránky Vantage a vybral některý schopný softwer nahrál ho tam a je pokoj.
 
 
 
ano pani..to vsetko je pravda....len ma zaraza  
23.03.2012 14:43 • ® rudlus
ano pani..to vsetko je pravda....len ma zaraza jedna vec...po roku..akoze cely rok mu to nevadilo a zrazu taketo vytky...by som ho poslal kade lahsie...ta to uz de sme.. :D :D :D
1.iny problem..haha
2.nech si nastavi parabolu poriadne...
3.nech si nastavi aut-nastavenie casu
4.sformatovat je sformatovat..naco chce este moznosti???naco je komp???
5.nech vypne prijimac vytiahne usb a zapne prijimac..
6.epg semtam blbne kazdemu...co sa trapy...
skusit tovarenske a ak nie tak prehrat fw...ked sa niekto doma poreze papierom tiez hned neuteka na pohotovost...
inak takyto clovek by nemal sancu...trapne...a prijimac stal 30e nech tu este niekto napise...a caka od neho funkcie sat+pocitac+prehravac..a ja nevem co...d...ita max :D :D :D
 
 
 
škoda že ste neuviedol o aky primač ide....  
23.03.2012 13:05 • ® par32
škoda že ste neuviedol o aky primač ide....
 
 
 
Musí to být velice šťastní lidé, když jsou  
23.03.2012 12:13 • ® Padre Pio
Musí to být velice šťastní lidé, když jsou zvyknutý na to, že všechno by mělo vždy fungovat k jejich naprosté a bezvýhradné spokojenosti. Díky takovým má potom běžný zákazník problém vrátit po pár dnech i evidentně nefunkční produkt.
Vantage 7100S - Giga Blue Twin CAM - HD+ DEU, Cyfra+, TNK HD - LNB Inverto B.U. - parabola Emme Esse 150 - multifeed 28+26+19+13E - INCREASE THE PEACE
 
 
 
V živote sa musíme stretávať aj s takýmato  
23.03.2012 11:39 • ® letas
V živote sa musíme stretávať aj s takýmato problémami.Sú aj takýto zákaznici,ale tí sa dajú spoznať už pri nákupe niečoho.Zopár takýchto som musel pre svoje budúce dobro slušne odporučiť do iného obchodu,aby so predišiel niečomu podobnému.Radšej oželiem nejaký ten rabat,ako sa naťahovať o ničom.Veľmi ľahko sa dajú takýto ľudia zpoznať,to mi verte.
Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
 
 
Celkový počet reakcí: 8 / zobrazují se: 1 ... 8

|<«1»>|



¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist