Je mi veľmi ľúto,že musím opustiť operátora Skylink.Som dôchodkyňa a už nevládzem platiť rôzne zmeny,ktoré ma veľmi obmedzujú i po technickej stránke.Začínali sme zakúpením karty bez poplatkov,potom nasledovali servisné poplatky,ktoré sa neustále zvyšovali,potom zmena kariet na Irdeto,kde bolo nutné zakúpiť aj prijímače /vtedy sme mali 4 ks/ a teraz zmena na HD kvalitu / i keď nemáme TV pre HD kvalitu/ a znova zakúpiť nové prijímače.A to ešte nespomínam,že každé nové preladenie musíme riešiť cez odborníkov,ktorí si za toto dajú zaplatiť.Povedali sme dosť.Operátora si vyberieme bez týchto obmedzení.Naši susedovci idú od Skilink-ku tiež pre tieto isté problémy.Iní operátori sú síce viazaní určitou časovou viazanosťou,ale aspoň nové zmeny riešia v cene mesačných poplatkov,ktoré sa zmenami nenavyšujú.Veď Tv je pre staršieho človeka už akási "nutnosť" a či platím mesačne bez viazanosti alebo som viazaná splátkami,to nám je jedno.Hlavne aby sme konečne nemali problémy a zbytočné výdavky.Karty nám platia do konca augusta a potom koniec.
|