Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Úterý • 16.04.2024 - 18:18:09 satCentrum najdete také na:      
včera nové Téma/Reakce: 0/0           dnes nové Téma/Reakce: 0/0 Nastav barvu


Upozornění
Zvýrazňování nových příspěvků od poslední návštěvy je dostupné pouze pro přihlášené uživatele
Pravidla diskuse na serveru satCentrum

 

TOP témata



 

Téma z archivu

Jiná placená televize
ČUDNOSTI TRHU ELEKTRONICKÝCH MÉDIÍ SR A PREČO ZMIZLO PROMO NA 30 DNÍ ?!  
Vytvoření nového tématu
search Vyhledávání

print Verze pro tisk
15.05.2018 10:09 • ® arsat84
Kúpil si človiečik v apríli 2018 modul Plustelky a predajca ho informoval, že mu tam bude fungovať na mesiac Promo grátis. Človiečik si modul zaregistroval až v máji a čakal na Promo. To sa mu nedostavilo a tak naháňal predajcu modulu. Predajca modulu ho informoval, že od mája už Promo prevádzkovateľ zrušil. A človiečik zákazník tvrdí, že predajca ho mal informovať presne. A chce modul reklamovať a vrátiť peniaze. Predajca mu oponuje, že mu predal iba technické zariadenie, ktoré je v poriadku. Programové záležitosti nech si vybaví s prevádzkovateľom. Človiečik zákazník je však odrazu nesmierne paličatý a vyhráža sa SOI. To sú ale riadne čudnosti trhu elektronických médií na Slovensku. Čo by som doporučil predajcovi? Reklamáciu od zákazníka musí prijať, riadne zdokumentovať a vyriešiť do 30 dní, inak mu hrozí sankcia.
<< následující (novější) téma předchozí (starší) téma >>

¤   Počet reakcí k tomuto diskusnímu tématu: 11   ¤
Reakce (nejnovější jsou nahoře): 1 / 1

 
@arsat84  
19.05.2018 00:05 • ® zagrapan
jj myslím, že je to v této nešťastné situaci nejlepší řešení
 
 
 
@zagrapan  
17.05.2018 17:14 • ® arsat84
Ak spotrebiteľ uplatnil reklamáciu počas prvých 12 mesiacov od kúpy, predávajúci môže vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia a bez ohľadu na jeho výsledok všetky náklady znáša predávajúci. Odborné posúdenie môže vypracovať znalec, autorizovaná, notifikovaná alebo akreditovaná osoba, alebo určená osoba. Inak, tento prípad je zamotanejší, keďže kupujúci si ešte nezaplatil žiadnu službu. Či je výrobok t.j. modul v poriadku, to sa dalo zistiť tým, že bolo k dispozícii to promo... Inak, predajca mi oznámil, že radšej vrátil zákazníkovi 36 eur za modul, než by mal mať kvôli tomu takéto obrovské problémy.
 
 
 
@arsat84  
17.05.2018 11:57 • ® zagrapan
a je někde stanovené kdo může být odborný posuzovatel? Máte na Slovensku takovou funkci? Kdo je autorizovaný posoudit tuto konkrétní reklamaci??? Tady nereklamuješ výrobek ale službu!!! Výrobek je v pořádku.
 
 
 
@zagrapan  
16.05.2018 15:20 • ® arsat84
Pokiaľ predajca neskonštatoval neautorizovaný zásah, alebo používanie výrobku neprimeraným spôsobom, tak iný dôvod v podstate neexistuje. Ale pozor! Ak zákazník uplatní reklamáciu počas prvých 12 mesiacov od kúpy výrobku, môže byť jeho reklamácia zamietnutá výhradne na základe výsledkov odborného posúdenia!
 
 
 
@arsat84  
16.05.2018 14:57 • ® zagrapan
nechápu větu: "Ak predajca reklamáciu služby odmietne ako neoprávnenú, to je ďalší problém, keďže SOI začne automaticky kontrolu vo veci splnenia informačnej povinnosti..."
Jako prodejce přijmu reklamaci, zamítnu jí, uvedu pro to důvod a tím to končí. Proč by do toho měla vstupovat SOI?
 
 
 
@zagrapan  
16.05.2018 13:52 • ® arsat84
Predajca tvrdí, že ukončenie proma Plustelka vopred predajcom neavízovala, nevie však ani to, či to promo bolo oficiálne, alebo to bola iba zvyklosť. SOI tvrdí, že zákazník má právo reklamovať tovar a službu počas záručnej doby, predajca musí reklamáciu vždy prijať a následne zdokumentovať jej prijatie a spôsob vybavenia. Ak predajca reklamáciu služby odmietne ako neoprávnenú, to je ďalší problém, keďže SOI začne automaticky kontrolu vo veci splnenia informačnej povinnosti...
 
 
 
@arsat84  
16.05.2018 12:46 • ® zagrapan
A plustelka to promo inzerovala tak, že je to časově omezená akce nebo to prostě od května zrušili?
 
 
 
@andzuk  
16.05.2018 07:11 • ® arsat84
Určite to myslíš dobre, avšak predajca by mal ďalší problém, pokiaľ by zákazníka posielal na " lampáreň ". Je povinný spísať reklamačný protokol a následne urobiť vyjadrenie k spôsobu vybavenia reklamácie.
 
 
 
Doplnenie - riesenie je jednoduche  
15.05.2018 19:26 • ® andzuk
Odkazal by som dotycneho na linku sluzby: 0650 444 400.
Tak nech sa vyrozprava zo svojho trapenia :good:
 
 
 
@andzuk  
15.05.2018 12:38 • ® arsat84
Tak to si ma úprimne povedané, dostal. Áno, bola taká doba, kedy bol LUX kódovaný cez DVB - T a tuším aj vrátane ČT bol lákadlom na kúpu modulu. Ak si ale dobre pamätám, nebol to platený program... Bolo to niečo v zmysle, kúp si modul a budeš pozerať ČT a LUX navždy zadarmo...No neber to.
 
 
 
Casy sa menia, zajtra dovidenia.  
15.05.2018 11:55 • ® andzuk
To je nič oproti ľuďom, čo si v minulosti kúpili modul len aby mohli sledovať TV LUX, ktorý je teraz FTA.
 
 
Celkový počet reakcí: 11 / zobrazují se: 1 ... 11

|<«1»>|



¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist