Zpravodajství TV info Škola Frekvence TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Neděle • 08.12.2019 - 03:35:23 satCentrum najdete také na:      
včera nové Téma/Reakce: 0/0           dnes nové Téma/Reakce: 0/2 Nastav barvu


Upozornění
Zvýrazňování nových příspěvků od poslední návštěvy je dostupné pouze pro přihlášené uživatele
Pravidla diskuse na serveru satCentrum

 

TOP témata
OLED-QLED
Freesat problem



 

Téma z archivu

Skylink
Sťažnosť zákazníka na platbu servisného poplatku so super príplatkom 6,47 eur!  
Vytvoření nového tématu
search Vyhledávání

print Verze pro tisk
31.07.2018 09:31 • ® arsat84
Zákazníčka sa sťažovala, že nemá kde uhradiť servisný poplatok v hotovosti. Tých pár predajcov má dovolenky a tak bola nútená zaplatiť za servisný poplatok nehoráznu sumu a následne sa prišla posťažovať na ich praktiky. Skylink používa iba čas od času a napriek neskutočnému zdražovaniu servisného poplatku od určitej doby z 0, cez 1.2 až na 3,99 eur bola nútená takúto vysokú čiastku zaplatiť, keďže prechodom k inej spoločnosti by nič neušetrila. Teraz ale k podstate. Od určitej doby jej predajcovia Skylinku oznámili, že už sa nedá platiť 3,99 eur v hotovosti a preto im musí zaplatiť kvôli Markíze 4,97 eur. Keďže jej prvotný predajca Skylink na svojom mieste už "skapal", navštevovala iných, tento týždeň ale väčšina predajcov mala dovolenky a tak bola nútená ísť k predajcovi, ktorý jej rovno povedal, že on jej veru za 4,97 eur nič neaktivuje, lebo to sa mu neoplatí! Šokovaná pani sa ohradila, že takto bežne platí v hotovosti u iných predajcov. On jej vysvetľoval, že musí platiť nájomné za priestory a z tej sumy 4,97 eur má iba pár centov a to mu ani nestojí za ten papier, ktorý vytlačí, hoci to nie je žiadny daňový doklad. Pani povedala, že jej taký zbytočný papier netreba. Tak pán predajca použil argument "ťažšieho kalibru". On je už dôchodca a jemu sa tu potom neoplatí zaoberať sa takýmito službami. Pani nutne potrebovala programy a tak mu vraví. A koľkože chcete za tú aktiváciu navyše? Dôchodca požadoval 1,5 eur. Pani zaplatila za servisný poplatok 6,47 eur a kade chodí, tam sa sťažuje a rozpráva o tom, aký je ten Skylink nenásytný a akých drzých má predajcov...
Pro zobrazení příloh se musíte přihlásit
<< následující (novější) téma předchozí (starší) téma >>

¤   Počet reakcí k tomuto diskusnímu tématu: 18   ¤
Reakce (nejnovější jsou nahoře): 1 / 1

 
@kompresor  
02.08.2018 11:44 • ® arsat84
Určite nie je správne, že na Teba reagujem, lebo neviem, na čo by sa dalo. Ty ale ozaj vyzeráš ako "prilepený" na toho svojho. Tak či náhodou nevieš, kedy si už ten tvoj urobí poriadok, aby jedni neplatili vydieračské prachy za niečo, čo nemajú a iní platia drobné ďalším za niečo, čo by nemali mať v žiadnom prípade...
 
 
 
že ťa to baví , stále osierať tvojho bývalého .  
01.08.2018 10:21 • ® kompresor
že ťa to baví , stále osierať tvojho bývalého .
 
 
 
@twoooo  
01.08.2018 07:30 • ® arsat84
Nechtiac a či naschvál si uviedol podstatu celého problému okolo Skylinku...?
 
 
 
@lubos  
01.08.2018 07:19 • ® arsat84
Lubosko, v podstate, ktorú si uviedol, s Tebou plne súhlasím. Predstav si, keby sa Ti to tam zablokovalo. Peristaltika je základom Tvojho života. Dávaj si preto veľký pozor na jej oklamanie a spomalenie...
 
 
 
Tento článek je celý o hovně.  
31.07.2018 23:36 • ® lubos
Tento článek je celý o hovně.
 
 
 
kua ja som musel dneska tiež zaplatit poser ale  
31.07.2018 20:00 • ® twoooo
kua ja som musel dneska tiež zaplatit poser ale rusakovi :D
 
 
 
luterán s glisnikom boli komplici . založili  
31.07.2018 17:07 • ® kompresor
luterán s glisnikom boli komplici . založili slovak link a čech link . začalo to s kabel plus. no , len že , každý chcel hrabať na svojom piesočku . tak ho glisnik vyprášil a dal sa na podnikanie s niekym iným. tak a teraz luterán sústavne útočí na skylink , lebo dostal kopačky .
 
 
 
@zagrapan  
31.07.2018 16:38 • ® arsat84
Tak teraz si položil strechu totálnej absurdite! Ak je štát ovládaný štátnou mafiou, ktorá je minimálne spriaznená, ak nie priamo napojená na poskytovateľov elektronických služieb, tak potom radiť zákazníkovi, aby podával trestné oznámenie je najvyššia forma naivnosti, alebo sarkazmu. Ak by si nechápal o čo ide, spomeň si na nedávnu kauzu PPA a poberanie dotácií pre mafiánske firmy na asfaltové parkoviská, letiská, nehovoriac o dotáciách na pôdu, ku ktorej nemali ani nájomný, tobôž vlastnícky vzťah! A Ty ešte komusi radíš, aby podával trestné oznámenie na štátnu mafiu a jej spolukšeftárov...?! TO nemá žiadny význam v krajine štátnej mafie, kde ruky polície, vyšetrovateľov a sudcov sú prepojené s mafiou. Jediný význam má verejne sa informovať o danom stave a hľadať spôsob ako eliminovať vplyv štátnej mafie na samotný štát.
 
 
 
@arsat84  
31.07.2018 16:25 • ® zagrapan
nic ti nebrání podat trestní oznámení
 
 
 
@zagrapan  
31.07.2018 15:49 • ® arsat84
Potvrdzuješ, čo som si myslel. Seriózny prevádzkovateľ v normálnej krajine, to je rovnaké ako keď si kupuješ benzín presne stanovenej hodnoty u rôznych predajcov, prípadne mlieko s tukom 1,5 v rôznych predajniach. Máš pomerne veľkú istotu, že nebudeš okradnutý v objeme a kvalite a taktiež v komforte predaja a uskladnenia tovaru, lebo tieto komodity podliehajú prísnej štátnej kontrole. U prevádzkovateľov elektronických služieb v SR a takmer rovnako i v ČR štátne kontrolné úrady prakticky nekontrolujú a nesankcionujú hrubé porušovanie platných zákonov! Tvrdiť, že mne sa nepáči mlieko, benzín, alebo rovnako tak poskytovateľ akejkoľvek elektronickej služby je totálny nezmysel. Nepáči sa mi nečinnosť štátu a príslušných kontrolných orgánov!
 
 
 
@arsat84  
31.07.2018 15:36 • ® zagrapan
serioních poskytovatelů máme víc než dost. To, že se tobě nelíbí je jiná věc a tvůj problém
 
 
 
@zagrapan  
31.07.2018 15:24 • ® arsat84
Nebola to dôchodkyňa, ale nevadí. A tiež nevadí ani to, že nerozumieš podstate fungovania normálneho štátu. Verím, že časom to pochopíš a aj to, ako by mal fungovať seriózny poskytovateľ elektronických služieb. Presné a jasné podmienky,cenník, prísna štátna a verejná kontrola, žiadne Serpo a žiadne podvody.
 
 
 
@arsat84  
31.07.2018 14:17 • ® zagrapan
Jo už jsem tě pochopil. Za to že si důchodkyně nemohla v klidu zaplatit 5 euro může státní mafie. :good: :good: :good:
 
 
 
@zagrapan  
31.07.2018 14:13 • ® arsat84
Práveže, naopak. My voláme po fínskom, nemeckom a inom podobnom "socíku". Kde štát je základná služba pre ľudí v oblasti energetiky, dopravy a sietí a kde stredná vrstva je rozhodujúci ekonomický element v poskytovaní služieb v konkurenčnom prostredí. Neviem čo máte u Vás, u nás máme štátnu mafiu prerastenú do klasickej a strednú vrstvu už prakticky žiadnu. Môcť si "vyberať" prakticky jednu a tú istú službu medzi mafiánskymi službami prebalenými do iného papiera a tešiť sa iba z toho papiera, tak to už je naozaj strata sebaúcty.
 
 
 
@arsat84  
31.07.2018 13:30 • ® zagrapan
Realitu nechápeš ty. Je taková, že už nemáme socík. Podnikatel si určuje, jaké služby/výrobky a za jaké ceny bude nabízet. A zákazník si určuje, jestli takovou službu/výrobek koupí. Na tom není nic špatného. Podnikatelů je dost a zákazníků taky. Každý si má z čeho vybírat. V tom tvém (pravděpodobně smyšleném) příběhu se nic špatného nestalo.
 
 
 
@zagrapan  
31.07.2018 12:58 • ® arsat84
Ďakujem za povzbudenie a ak dovolíš, urobím vysvetlenie. Toto nie je žiadny antipríspevok v zlom zmysle, toto je reálny prípad, nad ktorým sa majú pohnúť mysle. Neuraz sa, keď Tvoja myseľ je jednosmerne orientovaná, nepochopíš realitu, ani za Pána...
 
 
 
luterán NUTNE potreboval niečo napísať a tak po  
31.07.2018 12:55 • ® kompresor
luterán NUTNE potreboval niečo napísať a tak po nociach sníval a sníval .
no , mal si sa lepšie učiť .
 
 
 
No už jsem se bál - několik dnů a žádný  
31.07.2018 11:32 • ® zagrapan
No už jsem se bál - několik dnů a žádný antiSkylinkový příspěvek, no ještě, že už je vše při starém.

Skylink nabízí spoustu balíků i platebních metod. Paní může platit kartou, inkasem, sms, převodem, sipem... To, že si dupe a vynucuje něco, co konkrétní prodejce nenabízí je její problém. A pokud má pocit, že něco není v pořádku, tak je tu helpdesk Skylinku.

Dále má paní možnost od takového hrozně ošklivého Skylinku odejít - providerů máme víc než dost.

A argument - "nutně potřebovala programy" :D :D :D Nutně člověk potřebuje jíst, pít, bydlet, lékaře atd. Programy rozhodně ne.
 
 
Celkový počet reakcí: 18 / zobrazují se: 1 ... 18

|<«1»>|



¤ Nastavit jako domovskou stránku ¤ Přidat k oblíbeným ¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist