Tak , po 10 mesiacoch mi motor zrazu prestal tocit. Zastavil sa v medzipozicii, takze som musel vsetko rozobrat, lebo pozerat na obrazovku s textom "ziadny alebo slaby signal" ma nebavilo.Mozem komentovat poznatky s konstrukcie. Motor sa da rozobrat aj v zaruke. Jedine co je blombovane je nastavovanie vole zavitovkoveho prevodu, teda "sneku".Tuto volu som mal vymedzenu dobre.Mazaci tuk je kvalitny, drzi dobre a nevytlaca ho mimo mazacich ploch. Neboli tam plochy bez "filmu". Prevodovka medzi zavitovkou a motorom sa sklada s kovovych koliesok a vstup je umelohmotny. Nejavil ziadne znamky opotrebenia. Prevodovka bola stiahnuta velmi silno a kolieska isli strasne tazko.Polozil som tenke podlozky a vola ktora tak vznikla je prospesna, lebo teraz sa kolieska tocia jedna radost. MOTOR, to je teda vyrobok. Dalo mi dost namahy ho rozobrat, lebo je zlisovany Plosak som musel odpajkovat, ale , ako by som to nazval, koliesko snimacie mechanizmu som nechal na oske. Vynutie je priamo na rotore bez niejakeho izolacneho podkladu. To bol dovod poruchy. Odstrediva sila sposobila, ze nastal skrat.Ja som len vinutie napravil a zalial. Samozrejme som motor premazal. Stieraci obvod je dobry a po 10 mesiacoch tocenia a surfovania po druziciach vykazuje male opotrebenie. este aby som nezabudol, umelohmotne ozub. koliesko som pred rozobratim motora stiahol dole. Doska plosneho spoja je ulozena len tak letmo a zda sa, ze je uvolnena alebo odlomena. Teraz som tam vlozil kus mäkkej gumy. Uz nelieta. Motor toci dalej. Dufam, ze uz bez vypadku. Tak toto bola exkurzia do konstrukcie pre tych co maju tento motor.
|