|
Bylo dáno ve známost
|
|
20.06.2011 12:21 • ® joscer |
|
|
firmou Skylink (už je to dost dávno), že ICE karty nefungují (mohou zlobit) v některých přijímačích s origo čtečkou Cryptoworks. Jsou to Homecast eM 150CR, Mascom 1100CR a CR-CI a TechniSat S2, STR1 a MF4-S CC.
Odpovědět
|
|
|
Odbili ma tak, že čo chcem, keď asi nemám originál
|
|
20.06.2011 10:54 • ® vladimir22 |
|
|
Odbili ma tak, že čo chcem, keď asi nemám originál cryptoworks čítačku kariet na Homecaste. Predajca ma odbil zase tým, že Homecast, ktorý mi predal, má certifikovanú cryptoworks čítačku a chyba je v karte. Nikto nechcel prevziať zodpovednosť za sekanie obrazu. Čo teraz?
Odpovědět
|
|
|
Čo som vedel to som spravil
|
|
20.06.2011 09:18 • ® minciar |
|
|
Z diskusii aj vlastných skúsenosti mám základné vedomosti. Vypnúť prístroj, vybrať kartu, zapnúť prístroj, vložiť kartu... To som robil. Mám dve tak postupne som ich striedal. Na jednej mi šli iba slovenské, na druhej žiadne. Keby mi nešlo nič, tak poviem že je chyba u mňa.
V maily na ktorý som netrpezlivo čakal mi oznámili že na stv 1 mi pošlú nové aktivačné dáta. Tam som prešiel a všetko mi nakoplo.
Telefonovať? Volal som tam ako prvý krok. Avšak automat mi dokola hlásil že som v poradí. To neexistuje sa tam dovolať. Prevolal by som aj gate! Mám iba mobil.
SKYPE? Dodnes ma neakceptovali, nepripojí ma to, takže určitú dobu boli NEDOBYTNÍ.
Pre mňa bol prechodný iba mail. No už to ide v poriadku. Však aj pred tým mi to išlo a odrazu to prestalo. Pritom ja som nič nemenil.
Odpovědět
|
|
|
vladimir22
|
|
20.06.2011 06:08 • ® joscer |
|
|
Výměna, nevýměna. Tobě se seká ICE karta jako taková. Že je to nazváno Výměna je úplně druhořadé.
A mezi námi. Co jsi udělal ze své strany pro to, abys vyloučil příčinu na své straně a ne na straně Skylinku? Jak tě ze Skylinku odbyli? Jaký máš SAT? Máš tam FW, kerý umí s kartou ICE spolupracovat? Zkusil jsi také prodejce jestli ti neporadí (zda to je nebo není sat.přístrojem)?
Odpovědět
|
|
|
Když je problém
|
|
19.06.2011 21:22 • ® smscz |
|
|
je asi třeba si hned nechat spojit technické oddělení. Pak se toho nějakého technika vyptat na jméno. Když s problémem nepomůže a dále se ani neozve, třeba to řešit výše. Jinak se nehnem z fleku  5/4W, 1W, 5E, 9/10E, 13E, 19E2, 23E5, 28E5, 45E, SkL Sk ICE, SkL Cz IRD, Optibox Anaconda Plus
Odpovědět
|
|
|
Mne zase seká karta Výmena a odbili ma jedna
|
|
19.06.2011 20:54 • ® vladimir22 |
|
|
Mne zase seká karta Výmena a odbili ma jedna radosť.
Odpovědět
|
|
|
Poslat mail a čekat?
|
|
18.06.2011 17:09 • ® joscer |
|
|
Já bych teda týden nečinně čekat nemohl. I mě se stalo, že jsem v práci zapomněl vyřídit e-mail. Když nereagují za den, tak zkrátka napsat znova a znova.
A mezi námi. Než jsi jim napsal, zkusil jsi reautorizaci z jejich webu? Nějka se o tom v příspěvku nezmiňuješ.
Odpovědět
|
|
|
maš pravdu je to velmi neprijemne.....ja by som
|
|
18.06.2011 14:54 • ® par32 |
|
|
maš pravdu je to velmi neprijemne.....ja by som bol reagoval na tvojom mieste skôr-ovela
Odpovědět
|
|
|
Asi to chtělo
|
|
18.06.2011 14:16 • ® smscz |
|
|
sem napsat hned
Může se stát, že občas člověk narazí na nezodpovědnou "zvedačku telefonu a emailů", maximálně jednou za 7 let  , ale je pravda, že tohle asi není poprvé za poslední měsíc!!! Měl by se tam na to někdo podívat z vedení. 5/4W, 1W, 5E, 9/10E, 13E, 19E2, 23E5, 28E5, 45E, SkL Sk ICE, SkL Cz IRD, Optibox Anaconda Plus
Odpovědět
|
|
|
Zaslúži si to túto reakciu
|
|
18.06.2011 10:14 • ® minciar |
|
|
Asi po piatich minútach čo som sem zavesil tento môj príspevok som dostal konečne zo Skylinku mail.
A teraz už je všetko v poriadku a na oboch kartách mi ide všetko ako má.
Načo boli dobre tie moje týždňové nervy, nemohli reagovať skôr?
Odpovědět
|
|
Celkový počet reakcí: 10 / zobrazují se: 1 ... 10