Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Sobota • 07.06.2025 - 10:10:44 satCentrum najdete také na:      
včera nové Téma/Reakce: 0/0           dnes nové Téma/Reakce: 0/0 Nastav barvu


Upozornění
Zvýrazňování nových příspěvků od poslední návštěvy je dostupné pouze pro přihlášené uživatele
Pravidla diskuse na serveru satCentrum

 

TOP témata



 

Téma z archivu

CZ/SK stanice
SKYLINK NEREAGUJE NA ZÁKAZNIKA  
Vytvoření nového tématu
search Vyhledávání

print Verze pro tisk
18.06.2011 08:42 • ® minciar
Vlastním dve prístupové karty na Skylink. Bielu crypto a modrúcrypto + irdeto. Používam ich bez problémov, vlastne používal som ich bez problémov. Pred pár dňami sa niečo porobilo. Ráno zapnem TV a išli mi iba české kanály. To na tej modrej. Dám do prijímača bielu kartu, na tú mi išli iba slovenské. Tak som začal ošetrovať. Vybral zasunul som jednu druhú opakovane...žiadna zmena. Vypínal, zapínal som prijímač...žiadna zmena. Napadlo ma či náhodou nie je chyba v prijímači, vrátil som ho do fabrických nastavení a znovu natiahol stanice...žiadna zmena. Napísal som do Skylinku a oznámil som im čo sa stalo aby mi pomohli. O chvíľu nato už mi na modrej karte nešli ani české a teraz mi idú na bielej iba slovenské stanice a nič s tým už neviem spraviť.
SKYLINK MA ABSOLÚTNE IGNORUJE A NESTOJÍM IM ANI ZA ODPOVEĎ! POMALY UPLYNIE TÝŽDEN A ONI NEREAGUJÚ! Teraz mám dve karty na čistenie skla v zime skoro za šesť tisíc.
Poraďte mi, kde sa môžem sťažovať?
<< následující (novější) téma předchozí (starší) téma >>

¤   Počet reakcí k tomuto diskusnímu tématu: 10   ¤
Reakce (nejnovější jsou nahoře): 1 / 1

 
Bylo dáno ve známost  
20.06.2011 12:21 • ® joscer
firmou Skylink (už je to dost dávno), že ICE karty nefungují (mohou zlobit) v některých přijímačích s origo čtečkou Cryptoworks. Jsou to Homecast eM 150CR, Mascom 1100CR a CR-CI a TechniSat S2, STR1 a MF4-S CC.
 
 
 
Odbili ma tak, že čo chcem, keď asi nemám originál  
20.06.2011 10:54 • ® vladimir22
Odbili ma tak, že čo chcem, keď asi nemám originál cryptoworks čítačku kariet na Homecaste. Predajca ma odbil zase tým, že Homecast, ktorý mi predal, má certifikovanú cryptoworks čítačku a chyba je v karte. Nikto nechcel prevziať zodpovednosť za sekanie obrazu. Čo teraz?
 
 
 
Čo som vedel to som spravil  
20.06.2011 09:18 • ® minciar
Z diskusii aj vlastných skúsenosti mám základné vedomosti. Vypnúť prístroj, vybrať kartu, zapnúť prístroj, vložiť kartu... To som robil. Mám dve tak postupne som ich striedal. Na jednej mi šli iba slovenské, na druhej žiadne. Keby mi nešlo nič, tak poviem že je chyba u mňa.
V maily na ktorý som netrpezlivo čakal mi oznámili že na stv 1 mi pošlú nové aktivačné dáta. Tam som prešiel a všetko mi nakoplo.
Telefonovať? Volal som tam ako prvý krok. Avšak automat mi dokola hlásil že som v poradí. To neexistuje sa tam dovolať. Prevolal by som aj gate! Mám iba mobil.
SKYPE? Dodnes ma neakceptovali, nepripojí ma to, takže určitú dobu boli NEDOBYTNÍ.
Pre mňa bol prechodný iba mail. No už to ide v poriadku. Však aj pred tým mi to išlo a odrazu to prestalo. Pritom ja som nič nemenil.
 
 
 
vladimir22  
20.06.2011 06:08 • ® joscer
Výměna, nevýměna. Tobě se seká ICE karta jako taková. Že je to nazváno Výměna je úplně druhořadé.
A mezi námi. Co jsi udělal ze své strany pro to, abys vyloučil příčinu na své straně a ne na straně Skylinku? Jak tě ze Skylinku odbyli? Jaký máš SAT? Máš tam FW, kerý umí s kartou ICE spolupracovat? Zkusil jsi také prodejce jestli ti neporadí (zda to je nebo není sat.přístrojem)?
 
 
 
Když je problém  
19.06.2011 21:22 • ® smscz
je asi třeba si hned nechat spojit technické oddělení. Pak se toho nějakého technika vyptat na jméno. Když s problémem nepomůže a dále se ani neozve, třeba to řešit výše. Jinak se nehnem z fleku;)
5/4W, 1W, 5E, 9/10E, 13E, 19E2, 23E5, 28E5, 45E, SkL Sk ICE, SkL Cz IRD, Optibox Anaconda Plus
 
 
 
Mne zase seká karta Výmena a odbili ma jedna  
19.06.2011 20:54 • ® vladimir22
Mne zase seká karta Výmena a odbili ma jedna radosť.
 
 
 
Poslat mail a čekat?  
18.06.2011 17:09 • ® joscer
Já bych teda týden nečinně čekat nemohl. I mě se stalo, že jsem v práci zapomněl vyřídit e-mail. Když nereagují za den, tak zkrátka napsat znova a znova.
A mezi námi. Než jsi jim napsal, zkusil jsi reautorizaci z jejich webu? Nějka se o tom v příspěvku nezmiňuješ.
 
 
 
maš pravdu je to velmi neprijemne.....ja by som  
18.06.2011 14:54 • ® par32
maš pravdu je to velmi neprijemne.....ja by som bol reagoval na tvojom mieste skôr-ovela ;)
 
 
 
Asi to chtělo  
18.06.2011 14:16 • ® smscz
sem napsat hned;)
Může se stát, že občas člověk narazí na nezodpovědnou "zvedačku telefonu a emailů", maximálně jednou za 7 let;), ale je pravda, že tohle asi není poprvé za poslední měsíc!!! Měl by se tam na to někdo podívat z vedení.
5/4W, 1W, 5E, 9/10E, 13E, 19E2, 23E5, 28E5, 45E, SkL Sk ICE, SkL Cz IRD, Optibox Anaconda Plus
 
 
 
Zaslúži si to túto reakciu  
18.06.2011 10:14 • ® minciar
Asi po piatich minútach čo som sem zavesil tento môj príspevok som dostal konečne zo Skylinku mail.
A teraz už je všetko v poriadku a na oboch kartách mi ide všetko ako má.
Načo boli dobre tie moje týždňové nervy, nemohli reagovať skôr?
 
 
Celkový počet reakcí: 10 / zobrazují se: 1 ... 10

|<«1»>|



¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist