Mam originalni kartu UPC a uz od 22. rijna ji provozuji v novem prijimaci PremiumX 7100PGU s firmware 1.44. Vsechno fungovalo skvele, az dnes rano mi to na vsech kanalech UPC psalo "Scrambled or not running." Vedel by zde nekdo, v cem by mohl byt problem? Dekuji za radu
To znamená, že Premium skutečně nepropustí některé data, což jedni jásají a ti druzí mají problém. Vypadá to, že se potvrzuje, že vestavěná čtečka pracuje jako Blocker. Již mám tuto informaci z více zdrojů.
Naprosto stejný problém jsem měl minulý měsíc. Volala jsem hot line UPC, kde projevili snahu a pokusili se mi poslat pravidelnou měsíční aktualizaci - nic,nic,nic. Kartu jsem musel přendat do humaxe, naskočila během minutky. Potom jsem ji vrátil zpět do premia a zatím chodí (fo konce měsíce?)
Díky, za rady. CW modul bohužel nemám, zkusím to nechat běžet déle, snad se to rozběhne. Ráno na to nebyl čas, tak až večer. Měl jsem strach, jestli tam přeci jenom není nějaký bloker.
Když jsem měl jiný přijímač, ne origianl od UPC tak se mi to stalo při změně kódu. Zkus zapnout jeden z programů a nech ho jen tak cca 20 min a mělo by to naskocit. Pokud ne asi ti nezbyde nic jinýho než volat " super linku" UPC.