Zdravím, chcem sa prosím opýtať, mám doma ešte dve staršie karty SkyLink (modré). Čísla začínajú na 01976... Zo SkyLinku mi odpísali, že pokiaľ neuvediem správne meno a adresu tej karty, nemôžu mi dať žiadne info o karte alebo ju vymeniť za SL ZÁMENA. Vie mi niekto poradiť ako za ne získam aktívne karty aj keď neviem majiteľov? Ďakujem.
Ja som pred nedavnom nemohol sa prihlasit na moj ucet Sklink,tak som napisal na "zakaznickz servis",ci by mi nepreposlali login a heslo.Napisali mi,ze k uvedenej karte nie je email,tak som poslal a preposlali login a heslo niekoho ineho ,ale v maile stalo,ze karta je na mna a nevyuzivam ich sluzby.Po niekolko dnovych dopisovaniach priradili kartu tomu panovi,co som mal jeho nick a heslo.Nakoniec som preregistroval sam sebe kartu,cuduj sa svete po trocha hrubsej komubnbikacii karta je opat moja.
Napis na zak.servis c.kariet a prefot ich,nech ti preposlu prihlasovacie udaje,daj si pozor a vela stastia.
Ak sú skutočne Tvoje a nie trebárs šlohnuté,tak nebudú nikomu chybať.Urob výmenu u predajcu a ten Ti možno aj poskytne info na koho sú registrované.A potom formulárom preregistruj na seba.Nevidím v tom žiadný problém.
Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.