neodporucam nikoumu davat si digi tv a ty co ho maju odporucam odhlasit to... pri akejkolvek poruche natrafite akurat na neochotu operatorov vratane viet ako ze to budeme urgentne riesit, ste v poradi a pod... my sme uz v poradi 4 mesiace s toho uz 5 mesiacov nam digi tv nefunguje.. platit musime pretoze platba je cez inkaso kde sa platia koncesionarske poplatky... takze to teraz musim riesit osobne a je s tym dost problemov...
no to je tak namontuju a nestaraju sa a aj monter nevymeni prijimac ak ho moze niekomu namontovat a dostat 1000sk za reklamaciu neviem ake peniaze monterom ta firma dava lebo kazdy sa len stazuje.A co je stim prijimacom vobec sa neda zapnut alebo vypadly programy popis???
Pri nahlásení reklamácie sú povinný ju riešiť do 72hod. Keď nie treba volať znova.Keď sa zistí že rekl. bola opodstatnená sú povinný ti vrátiť mes.poplatky do toho dátumu kedy si to nahlásil na info linku.Samozrejme treba do toho zapojiť aj technika prípadne dílera kto ti to montoval.Tú sumu budú platiť oni lebo to neriešili.