Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Neděle • 05.05.2024 - 09:34:02 satCentrum najdete také na:      
včera nové Téma/Reakce: 0/0           dnes nové Téma/Reakce: 0/0 Nastav barvu


Upozornění
Zvýrazňování nových příspěvků od poslední návštěvy je dostupné pouze pro přihlášené uživatele
Pravidla diskuse na serveru satCentrum

 

TOP témata



 

Téma z archivu

Skylink
Prehlásenie skupiny predajcov Skylink.  
Vytvoření nového tématu
search Vyhledávání

print Verze pro tisk
06.10.2013 14:11 • ® Jano11
Na stretnutí TOP predajcov Skylink 15.10.2013 vystúpim v mene viacerých predajcov Skylinku:

Záleží nám na zlepšení služieb pre koncového zákazníka a preto si dovoľujem uviesť niekoľko pripomienok a očakávam odpovede.

Pripomienka prvá:
1. Zákazníci dostávajú bezdokladové dobierky ,ale útočia na nás predajcov.
Považujete toto riešenie za korektné?

Pripomienka druhá:
2.Zákazník preberie dobierku za 13.90
V texte má odporúčanú aktivácia karty na www.skylink.sk

Zákazník prichádza na predajňu preregistrovať ,vtedy sa dozvedá ,že
musí zaplatiť aj Serpo 14.40.

Prečo, nie je transparentne informovaný o poplatkoch ,ale nechávate to
na pleciach predajcov?

Pripomienka tretia:
3. Pracovníčky cool centra pri problémoch prenášajú zodpovednosť na predajcov.
Kto je zodpovedný za informovanosť telefonistiek?

Pripomienka štvrtá:
4.Dokedy budú trvať časté výpadky Aktivačného webu?

Pripomienka piata:
5.Skylink predajom kariet na dobierku zákazníkom obišiel predajcu ,čím podľa nás porušil obchodnú zmluvu.
Stotožňujete sa s našim názorom?

Pripomienka šiesta:
6.Na webe Pre partnerov sú informácie neskoro alebo vôbec, čím sa opäť zhoršuje pozícia predajcu pred zákazníkom.
Viete zabezpečiť aktuálnosť a úplnosť informácií na webe?


Doplnené 14.10.2013 07:47 - jano11 - video zo stretnutia


Názory,aj kritické na Satelitnú televíziu Skylink ,nie sú myslené ako útok na službu Skylink. Je to snaha predajcu o spätnú väzbu. Nakoľko emailová a telefonická komunikácia je často neúčinná.
<< následující (novější) téma předchozí (starší) téma >>

¤   Počet reakcí k tomuto diskusnímu tématu: 32   ¤
Reakce (nejnovější jsou nahoře): 1 / 2

 
letas  
27.10.2013 19:48 • ® rudlus
preto som to tam napisal..vies-nikoho to netrapy z normalnych ludi ako ja co sa deje medzi vami a Skylinkom...a presne to som tym myslel...a to ze tu sa vyriesi akurat tak velky ony...aj to je pravda...to hadam uznas..a kedze sa tu nikdy nic nevyriesi tak asi nie je ani dovod tu vypisovat nejake peticie a podobne veci...len to som chcel...liecenie komplexov na forach asi nie je to prave co by mali predajcovia robit...si myslim...tak ako mna nikto nenuti aby som mal Skylink a vypisuje te tu ved mozem ist k inemu..tak isto mozu urobit aj predajcovia...nie je tak???nemusiato robit ked vedia ze je to na prd...to by asi pochopil kazdy aj ten co nema o tomto ani sajnu...
a zase je to len moj osobny nazor...
 
 
 
Nie som predajca.  
23.10.2013 23:42 • ® vlado holub
Nie som síce predajca,ale užívateľ Skylinku.Preto mám právo ako užívateľ vyjadriť svoj názor na to sa deje.Všetci v niečom máte pravdu,ale problémy narobil Skylink,keď sa vykašlal na všetkých klientov,tým že predal svoje portfólium inej spoločnosti a tým nás prakticky predal,tak ako pasák predáva tovar o ktorý už nie je záujem,lebo už je zastaralý,musí prejsť kozmetickou úpravou ktorá je nesmierne nákladná.Výhovorky že CRW musí skončiť,lebo majú lepší a bespečnejší emulačný systém(Irdeto)bla,bla,bla.Týmto môžu opiť laika,ale nie človeka čo sa tomu rozumie.Testy sa nerobia na zákazníkoch za pochodu,zákazník nemusel roky a roky poznať nejaký zákaznícky servis a ani neskôr platiť nejaké poplatky,pritom ešte ani poriadne nefunguje,ako by sa na korektnú spoločnosť patrilo.Tieto problémy si Skylink vyrobil sám,sám otravuje ľudí aby navštevovali nejaké zákaznícke centrum,ktorý roky nepotrebovali a ani nemuseli teda niečo platiť.Tomuto sa hovorí sofistikované vydieranie,tak predajcov,ako aj klientov.Toto by sa v právnom štáte nemohlo stať,aby nejaká spoločnosť z cudziny,mafiánskym spôsobom zametala z klientami,ako sa jej páči.Vyhovárať sa na obchodné podmienky po zmene vlastníka a zmene dekódovacej karty,je drzosť najvyššieho rangu,ak sa klientovi nepáči,môže sa ísť vypchať,alebo prejsť k inému operátorovi. :mad:
Nejaké plechové krabice s názvom STB-DM-800 SE-HD-DM-500s,Parabola Alu Gibertini 90cm,motor SG-2100A.
 
 
 
Koľko ľudí toľko názorov,ale emge to v skrátke  
23.10.2013 20:49 • ® letas
Koľko ľudí toľko názorov,ale emge to v skrátke popísal,ako to v skutočností je a aj moje skúseností to potvrdzujú,pohybujem sa v tejto oblasti od začiatku.Rudlus,nehnevaj,ale mnoho toho,čo si tam napísal,musím brať iba,ako tvoj osobný názor,lebo veľa sa od tej doby zmenilo,keď všetko fungovalo košér,ale o tom všetkom sa už zmienil emge.
Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
 
 
 
@ michaelf1  
23.10.2013 20:01 • ® emge
Pri prihlasovaní k zákazníckemu účtu vytvorenému ku karte CSLink pridaj k prihlasovaciemu menu "_CSL" (podčiarkovník CSL).
 
 
 
rudlus  
23.10.2013 16:44 • michaelf1
Suhlasim s textom, trefa do cierneho.Este by som chcel neveriacim tomasom pripomenut,ze skylink menil biele karty za modre zadarmo,kto to stihol do urciteho datumu. Preco to nie je teraz.Preco mi skylink zrusil pristup k uctu na cslink-mam gital kartu SERPO 9/2012
 
 
 
@ rudlus  
23.10.2013 13:16 • ® emge
Skylink (presnejšie jeho vlastníci) sa rozhodne nespráva tak, ako sa správal od začiatku. Kým mal konkurenciu v podobe CSLinku, tak si nemohol dovoliť správať sa k zákazníkom nekorektne a vynucovať si neoprávnené poplatky. Zásadný obrat nastal po likvidácii konkurencie v podobe CSLinku a ovládnutí Skylinku špekulantmi.
A táto zmena súvisí aj s pribúdaním ľudí s problémami. V minulosti si zákazník kúpil kartu, vložil do prijímača a pozeral. Ani len netušil, čo to sú "zápisy" a po čase aj "zabudol", že nejakú kartu vo svojom "zastaralom" necertifikovanom prijímači vôbec má. Dnes každú chvíľu niečo nefunguje a zákazník musí zrazu stále niečo meniť - kartu, certifikovaný prijímač... Aký význam majú zmeny v kódovaní pre príjem verejnoprávnej TV a komerčných TV platených z reklamy? Žiaden. Programy boli kódované len preto, aby ich MOHLI sledovať občania SR a nie preto, aby si z toho niekto urobil nástroj na ich vydieranie. Skylink potrebuje zmenu kódovania len na zabezpečenie svojej platenej ponuky, ale zaplatiť mu to majú diváci základnej ponuky, ktorých je väčšina.
A že zákaznícky servis Skylinku nikdy nefungoval? Veď takmer nebol potrebný. Základná ponuka fungovala bez problémov a zákaznícky servis riešil prevažne aktivácie platených programov. Lenže dnes je zákaznícky servis povinne platený, takže by fungovať mal.
A predajcovia? Pre obchodníka je zákazník ten, čo PLATÍ. Ak zákazník platí za servis Skylinku, prečo ho nevyužíva a obracia sa s problémami, ktoré zavinil Skylink, na predajcov?
A tu sú základné rozdiely medzi predajcami. Niektorí majú morálne zábrany ťahať od ľudí ďalšie peniaze za služby, ktoré si už zaplatili u Skylinku. Ale tiež nebudú robiť bezplatný servis za niekoho, kto za to má od zákazníkov dobre zaplatené. Preto žiadajú, aby tie služby fungovali. Ďalším predajcom súčasný stav vyhovuje a nefunkčnosť služieb Skylinku využívajú pre vlastné platené "služby". Čím neprehľadnejšie a horšie fungujúce služby Skylinku, tým viacej poplatkov od zákazníkov za "vyriešenie problémov". Veď zákazník je ten, čo to vždy zaplatí.
Skús sa na tým ako zákazník zamyslieť a položiť si otázku, koľkokrát chceš za jednu službu platiť a či chceš platiť za neexistujúce, fiktívne služby.
 
 
 
neviem sice preco toto forum vzniklo ale asi nie  
23.10.2013 11:28 • ® rudlus
neviem sice preco toto forum vzniklo ale asi nie preto aby ste si tu vy riesili problemy vaseho podnikania alebo vasich vztahov z vasimi obchodnymi partnermi...
skuste ist len tak po meste hocijakom a povedat ludom teto veci...nikto o tom ani len netusi...a nikoho to zaujimat nebude...
ak ste chceli tu nieco vyriesit ..tak tu asi ani omylom...
skylink zakaznicke centrum nefungovalo nikdy ale vas to trapy az teraz ked mate o 80 percent prace menej ako pri skonceni emu nemenovaneho operatora.
preco ste to neriesili vtedy?preco ste nezakladali taketo spolky aj pred tym???
obhajujete sa ze za vami chodia ludia sproblemami s neobjednanymi kartami a ze maju nieco platit este...pre vas je zakazniklen ten co potrebuje namontovat alebo predat???to je dost chabe pre biznis...
viem ze vas je vacsina ktory takto nemyslia a aj ja mam sam skusenosti s takymi aj takymi...pomozu poradia popr.urobia...
ale priznajme si...o com to je...parabolu a vsetky technicke veci spravite tak ako tak-ci je to so Skylink kartou alebo nie...tak preco sa stale odvolavate na nejake Partnerstvo???co to s ty mma???akoze je mi jasne ze za to vsetko mate este nejaky bonus od Skylinku-ale stoji vam to za to???
ludi ste si pri kvantum prace naucili ze im so vsetkym pomozete a teraz vam to robi strasne velke problemy??ano-lebo uz chcu len rady a nie montaz a to uz nie su pre vas zakaznici...
Skylink sa chova ako sa chova od zaciatku...preco s tym mate problem az teraz???
toto vysvetliteludom a nie vase zabo-mysie vojny..to normalneho zakaznika netrapy nezaujima a ani nema pre co...on si kupuje sluzby nie vasu priazen-podla vsetkeho ako to teraz vyzera je zakaznik ten d.....lebo si dovoli ist za vami...za clovekom ktory mu zriadil sluzbu a riadne za nu zaplatil...
ked mate taky strasny problem so Skylinkom preco teda nepreferujete ineho providera???a stale pchate Skylink???vsetci vieme preco...

PS-som normaly clovek a normalny zakaznik co ma Skylink-mam ho len preto lebo nemam moznost prijmu ineho operatora-bytovka.mam 5 kariet a nikdy som z nicim nemal problem-ci s prijmom,ci s kartami,aktivaciami balickov a pod....
a toto je len moj osobny nazor na to vsetko co sa tu uz deje...na nikoho tu neutocim a nemusim mat pravdu...
 
 
 
Pokračovanie odpovedí  
22.10.2013 06:40 • ® Jano11
3. Pracovníčky zákazníckeho centra pri problémoch prenášajú zodpovednosť na predajcov. Kto je zodpovedný za informovanosť telefonistiek?
Tu sme sa dozvedeli o počte hodín školenia operátoriek.
Boli požadované konkrétne prípady, čas ,číslo karty...
Predajcovia sa však snažia poukázať, že v prípadných problémoch zákaznícke centrum , nie ja schopné zákazníkov problém dokončiť k jeho spokojnosti. Peniaze zaplatí zákazník mimo predajcu, preto na predajni nie je ochotný za službu predajcovi hradiť.

Pripomienka štvrtá:
4 Zákazníci dostávajú bezdokladové dobierky ,ale útočia na nás predajcov. Považujete toto riešenie za korektné?
Odpoveď pána Glisníka:
„Nepovažujeme za korektné, nevieme kto na Vás útočí.“

Predajcom ktorý nie sú spokojní bolo doporučené ukončenie spolupráce.

Mnoho predajcov v poslednom čase skutočne prestalo zo starostlivosťou o zákazníka, aj keď zmluvu ešte má.
Tu je dôležitá skutočnosť, že aj keď bolo jednoduché začať predávať postupne všetky karty a zariadenia na príjem Czech Link,Slovak Link atd. Nie ja tak jednoduché s tým prestať , a ukončiť spoluprácu. Mnohým zákazníkom poskytujeme služby satelitnej televízie viac ako 20 rokov.
Predajca skončí, ale zákazník ostáva, bezradný nespokojný.
Som presvedčený, že najviac nespokojných je zákazníkov ktorých predajca sa „stratil“ , a sú odkázaní na zákaznícku linku.

.Zákazník preberie dobierku za 13.90. V texte má odporúčanú aktivácia karty na www.skylink.sk
Pokiaľ si zákazník neporadí, prichádza na predajňu preregistrovať ,vtedy sa dozvedá ,že musí zaplatiť aj SP 14.40.

Prečo, nie je transparentne informovaný o poplatkoch ,ale nechávate to
na pleciach predajcov?

Pán Glisník povedal:

„Tieto karty sú posielané iba zákazníkom ktorý majú uhradený Servisný poplatok....

kto servisný poplatok uhradil predpokladáme, že o ňom vie....

dajte nám konkrétne čísla kariet, ktoré boli zaslané, a nebol uhradený Servisný poplatok.

To by sme boli sami proti sebe keby sme posielali karty, a rozhadzovali len tak po trhu.“
Názory,aj kritické na Satelitnú televíziu Skylink ,nie sú myslené ako útok na službu Skylink. Je to snaha predajcu o spätnú väzbu. Nakoľko emailová a telefonická komunikácia je často neúčinná.
 
 
 
jesenné Kaskády, odpoveď druhá  
20.10.2013 14:46 • ® Jano11
Pripomienka druhá:
2 Na webe Pre partnerov sú informácie neskoro alebo vôbec, čím sa opäť zhoršuje pozícia predajcu pred zákazníkom. Viete zabezpečiť aktuálnosť a úplnosť informácií na webe?

Predajcovia tým chceli poukázať, že často je nová informácia skôr na webe napríklad pa.....a.cz ako na webe „Pre partnerov“ Prípadne informácie nie sú žiadne napríklad rôzne akcie.

Na žiadosť o uvedenie neaktuálnej informácie, som uviedol príklad karty Standart HD M7.
Na webe „Pre partnerov“ je posledná informácia zo 27.6.2013
„Pre karty Štandard HD M7 sa platnosť terajšej akčnej ponuky predlžuje do 30. 9. 2013.
Dva mesiace plnej ponuky zadarmo (s výnimkou erotických programov) si tak budú môcť užiť zákazníci, ktorí si na svojej novej karte Štandard HD M7 registrujú službu Skylink do 30. 9. 2013.“
Na webe skylink.sk nie je žiadne obmedznenie
Po chvíli hľadania na webe, my dal pán Glisník za pravdu.
Dnes nedeľa 20.10.2013. nenastala žiadna zmena.

K bodu dva doplním, padol návrh na spustenie fóra pre predajcov na webe "Pre partnerov".

Komunikácia medzi partnermi ,sa mohla dostať na vyššiu úroveň a urýchliť.
Názory,aj kritické na Satelitnú televíziu Skylink ,nie sú myslené ako útok na službu Skylink. Je to snaha predajcu o spätnú väzbu. Nakoľko emailová a telefonická komunikácia je často neúčinná.
 
 
 
jesenné Kaskády, odpoveď prvá  
20.10.2013 11:28 • ® Jano11
Dobrý deň.

Na Kaskádach som predniesol otázky za skupinu predajcov.

Pre nedostatok času, a dnes pekné slnečné počasie, budem odpovedať postupne.

Odpovede sú priame odpovede ,alebo krátené, vybraté z diskusie počas programu.

Pripomienka prvá:
1. .Dokedy budú trvať časté výpadky Aktivačného webu?
Tieto výpadky aktivačného webu nám neumožňujú pracovať
Prečo trvá vyriešenie uvedeného problému tak neuveriteľne dlho ?

Odpoveď p. Glisníka:
Máme kompletne nový server, máme nový Databázový systém Oracle.
Aktivačný web to je vlastne súčasť zákazníckej zóny, ktorá je súčasťou systému CMS.
Pokiaľ by sme spravili niečo zbrkle , nejakú rýchlu akciu , taký nejaký rýchly nápad ...... niečo by sa pokazilo veľmi ťažko sa to napravuje, tie výpadky s tým spojené by boli podstatné horšie.
Pred dvomi ,tromi , štyrmi týždňami bola veľká nestabilita AW, veľmi časté výpadky
Viac-menej, dneska sa domnievam...aspoň všetky informácie, ktoré sa ku mne dostávajú , my to aspoň potvrdíte alebo vyvrátite .......v posledných dvoch týždňoch systém pracuje veľmi slušne, a veľmi stabilne ...

Pán Glisník položil otázku:
Je tomu tak , funguje posledný týždeň , mal niekto....?
Viacerý potvrdili, že sú stále výpadky, ale menej časté.
Bola námietka na odhlásenie po 15. minútach.

Pán Michal Kopřiva sa najprv ospravedlnil za seba aj celý tým za spôsobené problémy pri nefunkčnosti systému....
Snažia sa, aby sa to už viac nestávalo.
Time-out je od 14. 10 nastavený na 30. minút.
Čas môže byť , pri stabilnom systéme predĺžený na 45. až 60. minút.

Bola akceptovaná pripomienka, ohľadom nízkeho kreditu, keď systém posielal emaily o potrebe navýšenia kreditu. Teda emaily s výzvou navýšenia kreditu, už na žiadosť predajcov nebudú posielané.
Názory,aj kritické na Satelitnú televíziu Skylink ,nie sú myslené ako útok na službu Skylink. Je to snaha predajcu o spätnú väzbu. Nakoľko emailová a telefonická komunikácia je často neúčinná.
 
 
 
1 lastovička  
10.10.2013 10:51 • ® zoly
1 lastovička potvrdzujúca správnosť aktivít profesijného združenia je tu- INFO NA WEBE SKYLINKU:
Porucha vysíláníclose

Informujeme uživatele satelitní televize Skylink o technické závadě ve vysílání:
Dátum:

10.10.2013
Podstata:

Výpadok vo vysielaní programu/ov
Noe Tv - výpadek na straně provozovatele předpokládaný v rámci 10 minut
Projev:

Dlhodobo čierna obrazovka alebo “zamrznutý” snímok

Radi by sme vás uistili, že o poruche vieme a pracujeme na jej odstránení. Nemusíte kontaktovať Zákaznický servis Skylinku. O postupe v riešení problému vás budeme informovať na tomto mieste, akonáhle budeme vedieť podrobnosti. Za vzniknuté komplikácie sa vám ospravedlňujeme.
 
 
 
Nezdá sa mi,že by Skylink mal ochotu o takýchto  
09.10.2013 12:57 • ® letas
Nezdá sa mi,že by Skylink mal ochotu o takýchto otázkach s niekým sa baviť.
Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
 
 
 
@letas  
08.10.2013 23:28 • ® Jano11
Na inom fóre je debata -zvýšenie percenta z obratu na Aktivačnom webe.

Stačí Ti 5.83 percenta?

Alebo sa pridáš ,a budeme požadovať zvýšenie.

Padla cifra 15 percent,čo na to aj ďalší?
Názory,aj kritické na Satelitnú televíziu Skylink ,nie sú myslené ako útok na službu Skylink. Je to snaha predajcu o spätnú väzbu. Nakoľko emailová a telefonická komunikácia je často neúčinná.
 
 
 
Nj,podľa doterajších skúseností so Skylinkom sa  
08.10.2013 22:43 • ® letas
Nj,podľa doterajších skúseností so Skylinkom sa dalo takmer na 100% očakávať,že to bude opäť predĺžené a to sa aj stalo.A nie o mesiac,ako to v poslednej dobe robili,ale až do konca roku.Ešte je tam treba vymeniť dosť kariet,tak preto.
Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
 
 
 
letas  
08.10.2013 22:06 • ® zoly
ide stále o to, že ak končí akcia 30.9, tak infoška o predlžení akcie má prísť do 30.9. a nie o týždeň neskôr.Práce mám dosť, lebo som živnostník a nepredávam len karty M7, tento biznis so skylinkom skončil už pomerne dosť dávno. V minulom týždni som robil 2písomné ponuky pre nových potencionálnych zákazníkov a nevedel som do nich vložiť tie 2 mesiace grátis, lebo podľa poslednej mne dostupnej informácie akcia trvala len do 30.9.2013
 
 
 
Ale videl  
08.10.2013 21:21 • ® Jano11
ale doteraz pri každej karte čakal aký bude výsledok.
Názory,aj kritické na Satelitnú televíziu Skylink ,nie sú myslené ako útok na službu Skylink. Je to snaha predajcu o spätnú väzbu. Nakoľko emailová a telefonická komunikácia je často neúčinná.
 
 
 
Ale,kto to potreboval vedieť,tak to vedel.  
08.10.2013 20:25 • ® letas
Ale,kto to potreboval vedieť,tak to vedel.Od začiatku mesiaca si nemenil,alebo neregistroval nič?Však píšeš,že máš kopec práce.
Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
 
 
 
ďalší príklad o neinformovanosti predajcov  
08.10.2013 20:05 • ® zoly
Dnes 8.októbra som dostal informačný mail os Skylinku o predlžení akčnej ponuky na novozaregistrované karty. Pôvodne akcia trvala do 30. septembra. Čiže 8 DNÍ som nevedel, že 2 mesačný free príjem všetkých balíkov má k dispozícii nový majiteľ zaregistrovanej karty Skylink M7.
 
 
 
@ Vlado Fogo  
07.10.2013 18:20 • ® emge
Prečítaj si, čo je napísané na obaloch kariet Skylink M7. Potom pochopíš, že sa mýliš ohľadom certifikácie.

Máš dojem, že som napísal, že mi niečo nie je jasné? Či dokonca, že Ty si niečo vysvetlil? Ja som prezentoval svoj názor na zmeny v poslednom období a na súčasný stav služby Skylink. Ty s ním môžeš nesúhlasiť, môžeš s ním polemizovať, ale to je asi tak všetko, čo s tým môžeš urobiť. Hlavne si nenamýšľaj, že si niečo "vysvetlil". Prezentoval si len svoj odlišný názor, čo ešte neznamená, že máš pravdu.

Ja mám dlhoročné skúsenosti so satelitným príjmom a nie som si istý, či by si pochopil, v čom by ma Skylink ready prijímač obmedzoval. Pre mňa satelitný príjem nerovná sa Skylink. Správne si prirovnal Skylink ready prijímač k Mágio boxu. Lenže Mágio box si nikto nekupuje do osobného vlastníctva a považujem za nezmysel kupovať si obmedzené prijímače pre službu Skylink. Ak by som sa chcel nechať obmedzovať, tak si vyberiem službu, kde dostanem prijímač zadarmo a v prípade poruchy alebo technických zmien mi ho poskytovateľ služby vymení za nový.

Ale ja o takéto služby nemám záujem. Ak karta Skylink nebude fungovať v mne vyhovujúcom satelitnom prijímači, tak u mňa Skylink končí. Ale keďže som za kartu zaplatil, tak urobím všetko preto, aby fungovala tak, ako to bolo deklarované pri jej predaji.
 
 
 
@Bartko ach jano11 ved ked sa ti nepaci nieco tak  
07.10.2013 16:19 • ® Vlado Fogo
@Bartko

ach jano11 ved ked sa ti nepaci nieco tak nevidim dovod preco tam ostat.. leda ze by to bol pre teba stale bussines a kopes nozickami preto ze je trosicku viac prace - ze ti niekto ubera zisk za kartu vymena pretoze ju posiela postou

@ emge
k Tebe odpoviem tak ako si to pisal E: je tvoje V: zase moje :)

E:Skylink nemá čo certifikovať prijímače, ktoré si zákazník kupuje sám a za vlastné peniaze.

V: zrejme si nechapes vyznam slova certifikacia, co z je len "stempel" a zaruka toho ze v takom prijimaci pojdu vsetky sluzby uvedenej spolocnosti. Nikto ti ho vsak nenuti

E:Vybral si Irdeto kódovací systém, tak nech systém prevádzkuje tak, aby karty bez problémov fungovali v Irdeto čítačkách.

V: ved to aj robi a jednou s pokrocilych funkcii irdeta je aj moznost uniblock a surflock, ktore nastupuju vtedy ked zacina nelegalna cinnost v podobe sharringu, pripadne predajim ne-irdeto prijimacov.

E: Skylknik ready (skôr Syklink only) je pre mňa neprijateľné obmedzovanie.

V: a akoze Ta obmedzuje ? ze nemozes na takom stroji sharovat ? od toho tu mas predsa next kartu... alebo nemozes nahravat nekodovane ? no to nie je ale vymysel irdeta, ale vseobecna ochrana autorskych prav.. skus sa pozriet napriklad na magio - vlastne boxy ovela horsie ako tie skylink ready, sice z hdd ale nahravku tiez nepouzijes nikde inde.
iny priklad: samsung TV .. nahrava na usb alebo hdd tiez kodovane ..

este ti nie je nieco jasne ?

BTW:

@ Zelenak

no co ty prevliekac kabatov .. najprv si chcel vehementne pozvat Hatasa a potom ked Ti tam dosiel si ho malem vyviedol v putach .. Jediny co sa kolo neho krutil bol ten polovicny ing Bc. L**oš teda pan okap,ktory ho nemaj v predsieni vybacal

aaa podotykam ze vybacal nie je neslusne slovo - to len preto aby si sa o5 nestazoval spravcovi na satcentre, bo na stretavke si plakal aj jemu


Porušenie pravidla č.8 -> do 14.10. povinný oddych
Nikdy sa nehádaj z blbcom, pretože sa veľmi ľahko môže stať, že si Vás ľudia pomýlia ..
 
 
Celkový počet reakcí: 32 / zobrazují se: 1 ... 20

|<«12»>|



¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist