Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Neděle • 05.05.2024 - 11:41:10   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
SAT info - Z domova | Články
 

Odpovědi UPC na otázky čtenářů webu satCentrum

  Autor: redakce, PR Press UPC ČR , e-mail: zakaznicke.centrum@upc.cz Přidané: 18.08.2004



Jak jsme vám slíbili, přinášíme odpovědi tiskového mluvčího UPC, dr. Františka Maliny na vaše otázky, které směřovaly ke středeční změně ve vysílání UPC Direct v souvislosti s upgradem hardware ve vysílacím středisku DMC v Amsterodamu:


Přejděme hned k prvnímu, nejčastějšímu dotazu: O jaké změny vlastně šlo?

Došlo k plánované a zásadní úpravě technologického zázemí služby UPC Direct ve vysílacím centru mimo ČR (Amsterdam), mimo jiné k výměně hardvare, změnám v multiplexu apod. Tyto změny měly jediný cíl - prohloubit kvalitu vysílání. O tomto kroku a o možných dílčích technických problémech byli předplatitelé v předstihu informováni v dodatku k vyúčtování. Stejně tak bylo zasláno vyjádření vybraným médiím.


Jsou už tyto změny ukončeny, nebo se v nich bude znovu pokračovat? Slyšel jsem názor, že se to nepovedlo a vrátilo se na původní parametry.

Ano, základní změny jsou ukončeny. Na původní parametry už není možné se vrátit. V současné době probíhá dolaďování celého systému.


Vysílá se už s variabilním video bit ratem (datovým tokem)? Pokud ano, u kterých stanic. Kde by mělo být zlepšení nejvíce markantní, zatím jsem si toho nějak nevšiml.

Tuto informaci nemám zatím k dispozici.


Všimnul jsem si malého zaplnění třetího transponderu (12,382H) UPC Direct, zatím jen 7 stanic. Nevíte, co tam přibude?

UPC Direct je dynamická služba a rozhodně nebude stagnovat co do kvantity i kvality nabídky, a to jak domácí, tak ze zahraničí. Připomenu např. už tolik diskutovaný parlamentní kanál. Nicméně naše plány nabudou reálné podoby až po podepsání příslušných smluv,. Do té doby budou informace o programových novinkách důvěrné.


Proč mají Maďaři tolik stanic a ČR a SR mnohem méně? Už tam testovali RTL klub, to už tam budou mít snad všechny dostupné maďarské kanály, zatímco české a slovenské (například Nova, JOJ TV) nemůžeme na satelitu zachytit. Proč má Budapešť takové větší slovo u Holanďanů?

Opravdu nejde o to, kdo má "větší slovo". V případě Maďarska jde nejen o více než srovnatelnou velikost trhu, ale především o aktivity domácích provozovatelů různých televizních kanálů. A to ve dvojím směru - jednak co se týče souhlasu se zařazením na DTH platformu (postoje českých i slovenských komerčních a nekomerčních vysílatelů jsou známy) a jednak co se týče výroby domácích programů - připomenu Minimax či Nostalgii. Na náš opakovaný apel ve věci vzniku domácí nabídky se nám dosud dostalo jen slabé odezvy. Je to škoda, ale snad se "ledy pohnou".


Kdy bude v pořádku EPG? Zvláště u filmových kanálů (HBO a HBO2) mi to vadí.

EPG se dolaďuje a adaptuje na nový systém. Věřím, že bude zprovozněn v co nejbližší době, možná do konce týdne.


Omluví se UPC svým abonentům za tři dny nedostupného či velmi narušeného vysílání? Bude jim nahrazovat tyto problémy slevou za abonenci (min. týden), budou se takové problémy opět vyskytovat při novém upgrade? Ten z minulého týdne se prý nepovedl!

Rád bych zopakoval jedno. Šlo sice plánovanou změnu, ale o natolik významnou a ojedinělou,že nebylo možné opřít se o jakýkoliv obdobný případ v minulosti, který by napomohl k bezchybnému průběhu. Přes veškerou snahu došlo k dílčím potížím. Na ty jsme předem předplatitele otevřeně upozorňovali. Nebyly ovšem natolik zásadní, časově náročné a rozšířené, abychom museli volit vůči zákazníkům plošná řešení.

Nicméně všem předplatitelům, kterým jsme narušili sledování jakéhokoliv programu, se jménem svým i jménem vedení společnosti upřímně omlouvám. Samozřejmě platí i to, že ti z nich kteří měli narušen příjem více než je obvyklé, se mohou s reklamací písemně obrátit na Zákaznické centrum.


Děkujeme za redakci webu satCentrum za Vaše odpovědi


Na vaše otázky odpovídal dr.František Malina, tiskový mluvčí UPC ČR, a.s., 18.8.2004


Další články k uvedené problematice:

Změna ve vysílání UPC Direct v souvislosti s upgradem hardware ve vysílacím středisku DMC

Změny v obsazení transponderů UPC Direct k 11.8.2004


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 24   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
25.08.2004 • Aktuální podzimní nabídka pro nové zákazníky UPC Direct – zdarma přijímač, karta, parabola a konvertor [ 9 ]
20.08.2004 • Průzkum sledovanosti Eurosportu Klientským centrem UPC [ 1 ]
13.08.2004 • Digitalizace jako součást vládního programu
10.08.2004 • Změna ve vysílání UPC Direct v souvislosti s upgradem hardware ve vysílacím středisku DMC [ 15 ]
09.08.2004 • Září na HBO [ 1 ]
03.08.2004 • UPC upozorňuje na nutnost dodržování autorských práv při šíření programů [ 9 ]

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.


za obsah níže uvedených komentářů satCentrum nezodpovídá!
[ nejnovější komentáře jsou nahoře ]
1 / 2

  vysoke rozliseni HD 

06.10.2008 12:13 • neregistrovaný
chtěl bych se zeptat kdy bude UPC Direct satelitni televize vysilat ve vasokem rozliseni HD
 
 
  Dobrý den, chtěla bych se na něco zeptat 

05.10.2008 18:54 • neregistrovaný
Dobrý den,
chtěla bych se na něco zeptat 25.10.2009 mi končí s vámi smlouva a už bych smlouvu prodloužit nechtěla. Mohli byste mi poradit jak to mám udělat. Moc vám děkuju.
S pozdravem
kučerová martina
 
 
  Titulky 

08.09.2004 08:53 • Milan
Prosim Vas o radu,kto vie nech pomoze.
Po zmene ,ktora brebehla v centrale UPC,nemam titulky v NG ani BBC Prime.
Co mam robit?
 
 
  Nemusel me to nikdo nalhavat s ... 

06.09.2004 19:47 • anonym
Nemusel me to nikdo nalhavat staci se podivat na jejich vyrocni zpravu.
 
 
  anonym 

06.09.2004 18:41 • simon
Kdo ti to proboha nalhal?? :-)
A i kdyby byli ziskové, z níže uvedených důvodů jim spousta dalších výdělků proklouzává mezi prsty :-(
(Nemluvím jen za sebe, dost mých kolegů z branže má naprosto stejný názor)
 
 
  @simon 

05.09.2004 19:37 • anonym
Ale UPC u nás a v maďarsku jsou ziskové....
 
 
  potencionální prodej 

05.09.2004 16:34 • simon
Naprosto souhlas!
Obchodní politika UPC, divize Direct, je asi taková, jako u bankrotující společnosti :-(
Ještě, že je občas zasponzoruje mateřská společnost, jinak už by určitě dávno následovali osud Multichoice !!!!
Buďto se budou muset sami kvůli sobě vzpamatovat nebo touhle politikou skončej brzo někde v kadibudce. Ale dobře jim tak!
Jejich regionální manažeři a tiskoví mluvčí jsou také pro UPC jen darmožrouti, ty bláboly, co tu někteří ploděj, tedy stojej za to :-)
 
 
  UPC Direct? Tupci! 

24.08.2004 16:48 • potencionalni prodej
Co se tyka prodeje,tak zapomen na nejakou garaz.Ja mam slusnou satelitne-antenarskou specializovanou prodejnu velmi reprezentativniho charakteru na frekventovanem miste a kdyz tady byl zastupce UPC,tak se mu velmi libila - a ja taky chtel tu jejich sluzbu prodavat i montovat, coz je z hlediska zakaznika asi nejidealnejsi, protoze nemusi litat od certa k dablu. Za dva mesice po predbezne dohode,kdyz se porad dal nic nedelo,jsem se sam dotazal a bylo mi po case sdeleno,ze v nasem okrese uz maji dva prodejce a o dalsi prodejni misto nestoji. Tolik k chytrosti teto firmy!!! Ja se nastesti uzivim i bez nich,ale samozrejme potencionalnim zajemcum o tuto sluzbu, kteri ke mne chodi, se to snazim rozmluvit a presvedcit je radeji na normalni satelitni komplet, coz se casto dari. Holt kseft je kseft a ja musim z neceho zit, takze svoji chytrosti UPC prichazi mesicne o nekolik novych a casto slusne solventnich zakazniku. A ja? Mne je jedno jestli vydelam na prodeji sluzby UPC Direct anebo na prodeji satelitniho kompletu, ale za soucastne situace je celkem jasne, co uprednostnuji. ;-)
 
 
  Musím sa priznať, že ma prekva ... 

24.08.2004 09:03 • anonym
Musím sa priznať, že ma prekvapila informácia o ukončení vysielania SuperMax-u (aj keď som to v podstate očakával). Kde sa dá dozvedieť viac?
 
 
  Sport 1 

21.08.2004 00:37 • Novák
Někdo tady psal o příjmu maďarského Sport 1 v UPC Direct. Jakým způsobem lze tento kanál (i další maďarský) přijímat v Česku. Díky za podrobné rady (v odborných termínech se ještě nevyznám). Jsem totiž úplný satelitní začátečník.
 
 
  pro "anonym" 

20.08.2004 18:44 • simon
Že ty jsi pan Bláha, známý opravář praček a propagátor Calgonu?
Jo vodní kámen, to je prevít, ten vám zničil pračku... :-)
 
 
  @simon 

19.08.2004 21:44 • anonym
Ber to takhle, instalatér taky nemá plnou garáž praček, možná má ňákou vanu....
 
 
  pro "anonym" 

19.08.2004 21:31 • simon
Reprezentativní-nereprezantitivní, hlavně, že jdou UPC zákazníci, ne?
Co je pro UPC ideální, je vedlejší, když přímo neposkytne patřičné firmě receivery, popř.anteny :-(( , protože je "pouze" montážní, je samo proti sobě!!
Zákazníka informujeme, zařídíme smlouvu, zařízení atd.. , vše po telefonui, UPC nehne ani prstem a má dalšího kunšafta :-))
Co je na tom po uzavření smlouvy "nereprezentativní"???
 
 
  @simon 

19.08.2004 19:57 • anonym
UPC dělí firmy na autorizované pro "montáž" a pro "prodej". Zákazník se má vše potřebné dozvědět na prodejně a montážní firma jen komplet nainstaluje. Montážní firma je většinou klasický anténář, který se neživí prodejem UPC. Autorizovaný prodejce dostává informací dostatek a včas. Ideální je být prodejce i montážník, ale většina montážníků prodává z garáže a to není příliš reprezentativní prostor.
 
 
  HBO 1+2, lepší kvalita obrazu! 

19.08.2004 17:39 • Fugas66
Ale kvalita obrazu HBO je podstatně lepší, nežli byla!! To ostatní snad časem doladí a pak již jen přidají JOJ,NOVA,ČT1+2, a budeme spokojení!!
 
 
  Dotaz UPC 

19.08.2004 17:17 • simon
Rád bych znal odpovědi na následující dotazy:
1) Jako autorizovaná firma pro montáž UPC Direct, nabízejíc Vaše služby koncovým uživatelům, nedostávám od Vás ŽÁDNÉ podklady k Vašim akcím (různé slevy na HBO či PV, antena za 1Kč apod), nezjišťuji-li si to porůznu sám, nevím, co komu mohu nabízet. Usuzuji, že UPC se takto chová ke všem montážním firmám a tak samo přichází o potencionální koncové zákazníky z důvodu neinformovanosti. Váš názor?
2)Při změnách, popisovaných zde, došlo u poměrně velkého počtu mých zákazníků, kteří využívají Vaši službu, k různým problémům ("zakousnuté" přijímače, potřeby reinstalací apod.) Ti lidé to mnohdy nedokážou sami a to ani s Vaší pomocí po telefonu, popř nastala recidiva problému a tak je třeba znovu jet na místo a opakovat tam léčbu. Je samozřejmé, že nebudou chtít jmenovanou kompenzaci po technikovi, který jim pomohl a vyúčtoval svou práci (UPC je v tomto případě mimo fakturaci), ale chápal bych, kdyby za službu, na kterou mají stále STEJNÝ měsíční poplatek, požadovali nějakou slevu, popř úhradu faktury zmíněného technika. Váš názor?
Jinak souhlasím s názorem, že tato "odpovědna" nic nezodpověděla.

 
 
  Kvalita ? 

19.08.2004 08:40 • K.
Hodnotím-li kvalitu vysílaných programů z nového up-linku. Včera: Reality bez variabilního toku na hranici koukatelnosti cca 1300 kB/s (dost výrazné čtverečkování viditelné i na malé TV), programy Discovery, Spektrum , Animal byli s variabilním tokem nýbrž se stropem max 2500 Kb/s nastaveno asi záměrně proto taky tak neostrý obraz a to už nehovořím o formátu obrazu. Zatímco u maďarského kanálu Sport 1 tok nastaven na až 4500 kB/s variabilní. Řekl bych , že změna je taky provedena kvůli možnosti přidat ještě nějaký ten kanál (nebude pro Maďary ?) na úkor kvality současných vysílaných kanálů a to bez přidání další frekvence. Diskuze s p . Malinou je neupřímná ze strany p. Maliny. Čtenář se vlastně nedozvěděl nic nového. Vše důležité je vlastně důvěrné.
 
 
  @Katoda 

19.08.2004 08:15 • anonym
AXN nezašpeajcovalo HBO , to ho u ná "jen" prodává a s UPC má velmi dobré vztahy. Problém je , nebo snad už byl mezi výrobcem AXN tedy SonyPictures a UPC. Mezi těmito firmami někde ve světě probíhalo několik arbitrážních sporů a poslední s nich se snad právě dořešil v Polsku, takže se snad už konečně dočkáme.
 
 
  2 anonym z 18.08.2004 - 22:26 • 

19.08.2004 07:23 • Katoda
Kde čerpáš tak "zasvěcené" informace, že zařazení AXN zašprajcovalo HBO? Pokud vím já, tak je to právě naopak, se zařazením do své nabídky se šprajcuje UPC, pokud nedostane AXN téměř "zadarmo".
A nad (ne)zařazením SuperMaxu již nemusí plakat. Ten již ohlásil v brzké době ukončení vysílání.
 
 
  Jestli se kvalita HBO zlepšila ... 

18.08.2004 22:26 • anonym
Jestli se kvalita HBO zlepšila, tak to teda nevím. Včera jsem nahrával Taxi 3 přes síť z Dreamboxu do PC, byl opravdu variabilní tok, ale tak v rozmezí od 1300 do 2100 kB/s. Celý film má nahranej 1.76 GB, a kvalita na velký TV, no, opravdu nevím. Ještě k programům - Romanticu UPC před časem odmítlo jako divácky neoblíbený kanál, Supermax nechce HBO na satelit dát, že je to jen kabelový kanál a AXN taky zašprajcovalo HBO a nechce ho schválně dát za žádný prachy UPCčku. Jsou v tom nějaký blbý vztahy už z minulosti. Nova i ČT a taky slovenské TV nechtějí podporovat byznys cizí firmy (je to to malé české či slovenské myšlení, ať sousedovi raději chcípne kráva když já ji nemůžu taky mít) a tak je průchodný jen Music box či JOJka. O parlamentním kanálu se mluvilo už na jaře či v létě i tady v seriálu Maliny, ale že by to bylo to pravé pro našeho diváka ? :-) Takže jsem skeptik. A proč nemaj zájem soukromý rádia? To by mne taky zajímalo.
 
 
Celkový počet komentářů: 24 / zobrazují se: 1 ... 20

|<«12»>|


zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist