Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Čtvrtek • 10.10.2024 - 18:41:05   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
SAT info - Online chat | Články
 

On line na satCentrum: Jaromír Glisník - M77 Group

  Autor: Redakce satCentrum , e-mail: redakce@satCentrum.com Přidané: 13.08.2012


SatCentrum pokračuje v úspěšném způsobu komunikace se čtenáři webu satCentrum - pravidelně si zve do „horkého křesla“ u počítače zajímavé osoby, které on line odpovídají na dotazy. Položených buď během níže uvedených dvou hodin, kdy je tento chat „live“ anebo které napíšete dopředu jako svou reakci pod tímto textem. Zde pak budou všechny otázky a odpovědi uloženy k pozdějšímu prohlížení a archivované.


V pořadí už dvacátý první on line chat se uskutečnil ve čtvrtek 23. 8. 2012 v 13 - 15 hod. Na dotazy odpovídal Jaromír Glisník, předseda představenstva M77 Group S.A., lucemburské společnosti, která vlastní satelitní platformy CS Link a Skylink.

Od minulého chatu on line, který proběhl 31. 1. 2012, a kde na rekordní počet 70 dotazů odpovídal ing. Glisník ještě jako člen představenstva TradeTec, a.s., se hodně změnilo. V platnosti jsou od 15. 6. 2012 nové Všeobecné obchodní podmínky Skylink a CS Link pro abonenci placené satelitní televize, zavádí se Servisní poplatek pro karty registrované před více jak dvěma lety, a které jsou bez placené nabídky, omezuje se nabídka předplacených balíčků na kartách CryptoWorks a pomalu se utlumuje i platforma CS Link.

Před několika dny bylo zprovozněno nové Zákaznické centrum (CMS) pro platformy CS Link a Skylink, které provozuje v Ostravě pro M77 servisní společnost ACS Czech Republic. Marketing a podporu distribuční sítě přebraly společnosti Eviso Czech Republic s.r.o. a Eviso SK s.r.o., IT podporu a SMS zabezpečuje E Zilly CZ, s.r.o., vysílání a podporu podmíněného přístupu realizuje E4C Group s.r.o. a logistiku společnost 1. JoVi, s.r.o. Mediálním zástupcem se stal ing. PhD. Marek Němec ze společnosti PRAM Consulting s.r.o...

Na trhu je dnes řada nových satelitních receiverů s certifikacíí Skylink READY, v řadě z nich již funguje zasílání změny firmware (OTA) a settingu (Fastscan) ze satelitu Astra 3B. Na podzim se připravuje přidání nových HD i SD stanic, bude se rozšiřovat vysílání SD stanic v normě MPEG-4...

Děkujeme všem čtenářům satCentrum za zajímavé dotazy a našemu hostu - ing. Glisníkovi za jeho podrobné odpovědi na šest desítek dotazů!


Navštivte i předchozí chaty na satCentrum:

- Jaromír Glisník - CS Link a Skylink

- Ivan Hronec - Film Europe

- Jiří Kraval - freeSAT by UPC Direct

- Erika Luzsicza - IKO Cable

- Jaromír Glisník - Skylink

- NGC HD, Travel HD, Disney a další kanály distributora CHANNELS

- National Geographic Channel a další stanice distributora CHANNELS

- Juraj Vodný a Michal Šuran - Towercom

- Janis Sidovský - TV Barrandov

- Jaromír Glisník - Skylink

- Daniel Klička - CS Link

- Erika Luzsicza - IKO Cable

- Václav Mozer a Jana Kotábová - Chello Central Europe

- Eva Sedláčková a Lada Dobrkovská - CHANNELS

- Martin Mrnka - Z1

- Jiří Balvín - Óčko

- Marek Kindernay - Nova sport

- Jiří Hojgr - SPORT 5

- Michal Šíma - Eurosport CZ

- Jaromír Glisník - TradeTec


Redakce satCentrum, 23. 8. 2012, 17:30 hod.


  Sdílet:      

Verze pro tisk


  "on line chat"

satCentrum - Dobrý den, vítáme Vás v horkém křesle chatu on line a přejeme samé zajímavé dotazy. Počítáme, že v dnešním chatu překonáme rekordních 70 otázek z lednového chatu, protože poslední čtvrtrok vládne na satelitním internetu především téma Servisního poplatku. Počítal jste s tak velkým, většinou negativním ohlasem?
Děkuji za pozvání. Snad zvládnu rekordní počet otázek. Servisní poplatek je jistě negativní zprávou. Pozitivní ohlas jsme čekat nemohli. Už jsme si zvykli na to, že i při pozitivních krocích (rozšiřování nabídky apod.) se setkáváme spíše s reakcemi negativními. Málokdo pochválí. Ale to je pochopitelné. Já taky nemám ve zvyku chválit poskytovatele různých služeb, které užívám, pokud jsem spokojen.

• ® Petr Hereš - Dobrý den chtěl bych se zeptat na vaší hd nabídku programů. Neplánujete spustit Horror HD ve své nabídce. Takový program bych si okamžitě předplatil.
Dobrý den, pane Hereši. Pokud vím, Horror HD nemá práva pro naše teritorium a žádná platforma v ČR a SR jej nenabízí. Jeho zařazení neplánujeme.

• ® smscz - Vážený pane generální.
Chtěl bych se zeptat, proč nyní, když VŠE, "úplně vše" kolem chodu firmy Skylink zabezpečuje 6 dalších firem jako je Eviso Czech Republic s.r.o., Eviso SK s.r.o., E Zilly CZ, s.r.o., E4C Group s.r.o., 1. JoVi, s.r.o. a PRAM Consulting s.r.o., což je v praxi pouze dalších 6 příživníků, se není možné dovolat na zákaznickou linku dříve než za 25 minut????? Proč mi odpověď na email dojde(pokud dojde) nejdříve za týden????? Jsem si jistý, že spousta klientů Skylinku se mnou bude souhlasit, že bez těchto příživníků byla obsluha zákazníků rychlejší a to zcela nesrovnatelně. Vůbec žádné zlepšení nebo zrychlení nenastalo ani po přestěhování na nové CMS !!! Můžete to vše nějak logicky vysvětlit??? To že většinu peněz ze SP schlamstnou tito příživníci, mi je jasné a vše z praxe poslední doby toto moje přesvědčení jen podporuje. Děkuji Blaha.

Dobrý den, pane Blaho. Jsme lucemburská společnost, avšak máme zákazníky v ČR i na Slovensku. Některé činnosti za nás lépe udělá lokální partner se znalostí místního prostředí. Dnes je běžné, že si firmy na specializované činnosti najímají externí partnery. Vyjde to levněji a firma se může soustředit na svůj hlavní byznys. Navíc, jak podporu marketingu, tak logistiku nebo zákaznický servis musí být zajištěny. Pokud bychom postavili vlastní call centrum v Lucemburku, vyšlo by to mnohem dráž. Nájmy prostor i mzdy stojí v Lucemburku mnohem více a je téměř nemožné rychle najmout a vyškolit desítky česky a slovensky mluvících operátorů. V současné době se potýkáme s enormním nárůstem aktivit souvisejících se zákaznickým servisem. V souvislosti se Servisním poplatkem komunikujeme s milióny zákazníků. I kdyby reagovaly jen jednotky procent z oslovených, jsme v řádu desetitisíců. Neexistuje call centrum, které by dokázalo obsloužit tisíc nebo dva tisíce volajících najednou. Krom toho se registruje cca 40 tisíc karet Výměna týdně. Polovina z registrujících nezná své přihlašovací údaje a obracejí se na náš zákaznický servis s žádostí o pomoc. O výměně karet přitom informujeme dva roky. Dva roky tuto informaci pořád dokola opakujeme. Ale jak bývá zvykem (sám to někdy taky tak dělám), lidé reagují na poslední chvíli. Nedokážeme tak masivní špičky v komunikaci zvládnout ke 100% spokojenosti zákazníků, ačkoli jsme kapacity velmi výrazně rozšířili a na dalším rozšíření pracujeme.

• ® letas - letas Dobrý deň pán Glisník.Zo strany mojích zákaznikov som doslova bombardovaný otázkou,prečo sa nedá predplatiť u Skylinku balíček športových programov za primeranú cenu.Neplánujete spustiť niečo podobné,ako to bolo u CS Linku?Ďakujem.
Dobrý den, letasi. Tak pro vaše zákazníky mám dobrou zprávu. Něco připravujeme, více zatím prozradit nemohu.

• ® papay - co budete s těma milionama každý měsic dělat? pevně doufám že do dvou let tzv. "servisni poplatek " skončí. tady DVB-T to stačí,slováky oželím a sat mě zůstane pro sledování dalšich stanic ze 32 sat pozic
Naše náklady jsou vysoké a stále rostou. Servisní poplatek slouží k jejich pokrytí. Souhlasím s vámi, že méně náročný divák si s DVB-T vystačí. Dokonce mám pár známých, kteří vůbec televizor nemají. Inu každý máme jiné záliby. Pro diváky, kteří ocení výběr, kvalitu,pružnost a stále se rozšiřující nabídku, zůstává Skylink tou nejvýhodnější volbou.

• ® juzek691 - ...neviem čo je na dátume 1.9.2012 magické????? 1.9. býva každy rok.
Taky na tom datu nic magického nevidím.

• ® Zdimera - Dobrý den, pane Glisníku! Nedávno jste ve svém rozhovoru na "sousedním" serveru uvedl, že plánujete přesun některých placených stanic do mpeg-4.
Je to pár týdnů, kdy jsem investoval do nákupu 3 ks karet Výměna s radostí, že byly bez problémů přijaty našimi stávajícími přijímači a teď, jak vidno, mě čekají investice další. Nejsem nepřítelem technického pokroku a inovace chápu, ovšem rychlost pokroku je nepřímo úměrná zvyšování mého platu. Můžete, prosím, opustit klišé "My nesmíme ani naznačovat" a být v tomto směru konkrétnější, jakých kanálů se přesuny budou týkat a v jakém časovém horizontu?
Otázka výměny přijímačů mi také připomněla Vaši chválu na flexibilitu nového kódovacího systému Irdeto, který lze, podle Vašich slov, přizpůsobit providerovi. Proč tedy nepřizpůsobíte obnovu zápisů na karty např. s měsíčním zpožděním, aby i uživatelé receiverů, které ukládají nahrávky kódovaně, měli čas funkci PVR využít? Týká se to např. přijímačů Topfield, i těch "Skylink ready", kdy už druhý den kódovaný záznam nelze přehrát. I to je důvod, proč se starých Cryptoworks přijímačů nechci vzdát. A nejde mi o žádné pirátství, sdílení, kopírování, ani rozmnožování. Stačí mi pořad nahrát, později se na záznam podívat a smazat.
Předem děkuji za odpovědi, zdraví zákazník Skylinku od roku 2001.

Dobrý den, pane Zdimero. Přechod do MPEG-4 je logickým důsledkem technického rozvoje. V letošním roce přejdou do MPEG-4 dva relativně málo sledované programy. Dalším programem, který v MPEG-2 též nezůstane je Sport 2. Ten díky migraci zákazníků CS Linku na Skylink ztratí diváky. V příštím roce jistě pár dalších stanic do MPEG-4 přejde. Konkrétní plán nemáme. Berte, prosím, v úvahu, že řada vysílatelů si platí satelitní distribuci a oni rozhodují o tom, v jakém formátu budou vysílat. MPEG-4 vyjde mnohem laciněji s ohledem na nižší nároky na datové pásmo. Přesto si myslím, že ani veřejnoprávní ani největší komerční stanice do MPEG-4 v příštím roce nepřejdou. Všechny přijímače Skylink READY v rámci PVR funkcionality ukládají trvanlivé nahrávky. Pokud se mýlím, dejte mi, prosím, vědět.

• ® seeker - Dobrý den, časem možná dojde na to, že ten "náhle vytasený" nemorální poplatek 348,-/karta (mnohými lidově zvaný "výpalné") v tichosti zrušíte, neboť vás k tomu donutí v budoucích letech expanzní konkurence neustále se rozvíjející moderní audiovizuální doby 21.století a všechno a všechny jaksi skoupit nelze, že pane Glisníku. Vidím to v reálu kolem sebe - např. velká část běžných nenáročných konzumentů v současnosti začala dávat přednost DVB-T, pro nenáročnost, levnou (prakticky i nulovou) instalaci a pořízení, žádné skryté poplatky, já sám jsem už spousty lidí od DVB-S odradil jenom tím, že jsem prohodil aktuální hovorovou formulku:...vod září se už za satelit platí, milá paní,pane. A to byste se divil, co to s lidma udělá pane Glisníku, inu máte co jste chtěli.
Jinak já za sebe mám stručný dotaz - kdysi jste předběžně (neoficiálně, mlhavě) sliboval, že je v budoucnu možné, se na SkyLinku objeví i poměrně atraktivní program VH-1 Classic, stane se tak vůbec někdy? Děkuji za přímou odpověď.

Dobrý den. Máte pravdu, že pro diváky, kteří si satelit vzali jen proto, že byl zadarmo, přestáváme být atraktivní. A máte rovněž pravdu, že když se objeví konkurence, která bude nabízet lepší služby zadarmo, lidé nám platit nebudou. V tomto ohledu jsem ale realista. Žádná platforma nedokáže poskytovat něco zadarmo a žádná platforma nestojí o zákazníky, kteří generují náklady a nepřinášejí výnosy. Ale trh je svobodný. Když to někdo dokáže udělat ne za 29 ale za 25 Kč měsíčně, třeba uspěje. Nejsem si vědom, že bych kdykoli sliboval zařazení programu VH1 Classic, i když samotnému by se mi líbil. Mám za to, že v oblasti hudebních stanic máme docela slušnou nabídku.

• ® Exclusivec - Zdařilé podnikatelské záměry přeji vašemu sat.operátorovi.Hned vám dám tip jak nato můžu-li?Nešlo by zavést jako prémiovou tv Nova Sport HD?Batovská cena za 99 kč/měs by třeba i dala zapomenout na ser-po.S pozdrevem exclusivec.
Dobrý den a díky za přání a námět. Nevidím to ale reálně. Komerční podmínky, za kterých bychom tento program do režimu „ala carte“ získali, pro nás nejsou zajímavé.

• ® kubisek - Dobrý den, všude jste komunikovali, že SP je již zahrnut v ceně placených balíčků. Takže pokud mám třeba předplacené tři balíčky (MultiHD, HBO, KinoCS, což není nic neobvyklého), měl bych správně dostat slevu ve výši 2*29 Kč měsíčně - dle vyjádření Skylinku se má platit jen jednou za kartu. Já tak ale budu platit třikrát, z toho 2x se Skylink bezdůvodně obohatí. Co Vy na to?
Dobrý den, kubisku. Náročnost obsluhy zákazníka je do značné míry závislá na tom, jaké služby užívá. Další dimenzí je složitost obchodního modelu. Pokud bychom chtěli uplatnit „spravedlivější“ koncept poplatků a každému zákazníkovi účtovali přesně tolik, kolik jeho obsluha skutečně stojí, možné by to při dnešních technologických možnostech bylo. Někdo zavolá 5 krát do roka, někdo vůbec atp. Na někom vyděláme, na jiném proděláme. Jenže přesným sledováním a vyhodnocováním individuálních nákladů bychom zvedli naše náklady. Každá složitost generuje náklady. Paušální zahrnutí Servisního poplatku do úhrady placených služeb je zjednodušení, které naše náklady šetří. Domnívám se, že je to ve prospěch všech našich zákazníků. Nakonec totiž naše náklady stejně uhradí oni.

• ® dechovkar - Dobrý den pane Glisníku.Mám pro Vás pochvalu i kritiku.
Nejprve bych Vám chtěl vyjádřit pochvalu za zařazení programu Eurosport 2 HD do placené nabídky Skylinku.Velmi mně to potěšilo.
Teď ta kritika:Velmi mně rozčílilo zavedení servisního poplatku za každou registrovanou kartu.Vlastním 3 karty-kartu Skylink Výměna,modrou Skylink kartu a CS Link kartu.Na první kartě si předplácím balík KOMBI,zbylé dvě karty mám v šuplíku a nehodlám za ně nic platit!!! Velice mně rozčílil dopis od CS Linku,abych zaplatil servisní poplatek.Dopis skončil v koši a už sem požádal o zrušení registrace této karty.To samé udělám,až mně přijde výzva,abych zaplatil podle mně nesmyslný servisní poplatek i za modrou kartu.Nehodlám provést jejich výměnu,protože jednu kartu Výměna už mám.I někteří kolegové z práce odmítají servisní poplatek zaplatit.Myslím si,že většina lidí,kteří mají více karet servisní poplatek nezaplatí.Na závěr otázka:
Proč zavádíte poplatek za každou registrovanou kartu a vážně věříte,že v první fázi zaplatí lidé poplatky za 600 000 karet? Nemáte obavu,že lidé přebytečné karty odhlásí jako já? Omlouvám se za dlouhý text a děkuji Vám za odpověď.

Dobrý den, dechovkar. Děkuji za pochvalu. Taky si myslím, že Eurosport 2 HD byl významným zatraktivněním nabídky. Možná jsme Vás moc rozčílili, takže jste před vyhozením do koše v našem dopise přehlédl podstatnou informaci. Nemusíte nic rušit. Stačí neuhradit poplatek. Stejně jako u předplatného placených balíčků i u Servisního poplatku zůstává svoboda volby. Od nikoho nevybíráme peníze zpětně. Proč by měl platit, kdo kartu nevyužívá? To by byl samozřejmě nesmysl. Zavedení Servisního poplatku mezi jiným naši databázi očistí od karet, které se nepoužívají. Neexistuje technický způsob jak zjistit, že se karta, na kterou stále posíláme aktivační zápisy, již dávno nepoužívá. Satelitní vysílání je jednosměrný proces. Ještě jednou – přebytečné karty není třeba odhlašovat. Stačí neuhradit Servisní poplatek. Kartu bych ovšem nevyhazoval, pokud byste se rozhodl využít ji v budoucnu, uhrazením Servisního poplatku ji opět aktivujete. Ušetříte tak za případnou koupi karty samotné.

• ® filipes - Pane Glisnik uvažujete nebo zavedete pro CSLINK to co je na sky a to ve "správě karet" a to REFREŠ?v cs to chybí a alespoň by ubyla šaškárna s refrešema / většinou zbytečnými/na satelitních webech.stálo by to za to né?v drtivé většině nejsou potřeba jelikož karta je plně funkční a na vině je spíše majitelův křáp a bůhvíjaká čtečka.Takto by měl majitel možnost si refrešovat na cs sám jak je to možné na sky.Mám právě přístup na servisní web a tam vím a"vidím" kolik karet potřebuje refreš a kolik ne.z 10ti "žádajícich" je potřeba flešnout kartu dvěma max. třem zákazníkům kteří raději NIKDY neuvádí co mají doma.Dík za reakci. PETR
Díky za námět Petře. Chtěli bychom komfort obsluhy karet CS Link a Skylink sjednotit. Jenže těch úprav našich systémů najednou děláme velmi hodně. Implementace proto bude ještě určitou dobu probíhat a nerad bych sděloval přesné datum. Pracujeme na řadě dalších vylepšení. Nechte se překvapit.

• ® par32 - Ste klamar.Par dni pred oznamenim SERPA ste tvrdil že nič take ako platenie zakladneho balika neplanujete.V tej dobe ste už vedeli že klamete.Nemate s tym moralny problem???Vaša suma sa neda slušne nazvať ved ak vam každy zaplati budete mať cez 3miliony eur!!Začo???
Vícekrát jsem se setkal s nařčením, že jsem lhal. Dosud mi však nikdo nepředložil důkaz. Základní balík zpoplatněn nebyl a ani to neplánujeme. Pokud bychom jej zpoplatnili, zcela určitě by to nestálo 1,2 EUR měsíčně, ale dostali bychom se na několikanásobek této sumy – stejně jako u jiných platforem. Za programy, jejichž satelitní distribuci hradí jejich vysílatel, nemáme důvod poplatky vybírat. Jsme však nuceni vybírat Servisní poplatek na úhradu našich nákladů souvisejících se systémem podmíněného přístupu, technickou podporou, zákaznickým servisem atp. Tyto náklady se základním balíkem opravdu nesouvisejí. Vzhledem k tomu, že mám po mnoho let velmi přesné informace o ekonomice našich platforem, nemám se zavedením poplatku naprosto žádný morální problém. Při negativní bilanci příjmů a nákladů nezbývá soukromé společnosti mnoho jiných možností než zvednout příjmy od zákazníků. Ztrátový podnik dlouho nepřežije. Nežijeme z dotací a sponzory nemáme. Věřím, že kdybyste viděl do ekonomiky našeho podnikání jako já, o morálním problému byste nemluvil. Bez toho, aniž bych vyzrazoval důvěrné informace, si Vás dovoluji odkázat na veřejně přístupnou dokumentaci insolventního řízení Gitalu. Tam se to podstatné o naší ekonomice dozvíte.

• ® jibra - Dobrý den.
Zařazení stanice Eurosport 2 HD bylo velmi příjemným překvapením, za což patří Skylinku velký dík. Neuvažujete také o zařazení stanic Zone
Reality, Discovery Science, Discovery World, Animal Planet HD do nabídky? Děkuji za odpověď. J. Brabenec

Druhá pochvala za Eurosport 2 HD. Paráda! Stanic, které bychom mohli zařadit, je velmi hodně. I kdybychom zařadili úplně všechny, objeví se další požadavek (viz předchozí námět na Horror HD). Není až taková věda sestavit programovou nabídku snů. Problém je ji financovat. A u programů s relativně úzkou diváckou základnou je to obtížné dvojnásob. Zkuste počítat se mnou. Zařadíme nový HD program XY. Satelitní distribuce nás stojí 1 mil. Kč měsíčně. I kdybychom tento program dostali zadarmo (což se, bohužel, nestává), musel by na sebe onen 1 milión Kč měsíčně vydělat. Jak? Zvedl by se počet předplatitelů o x%? Snad se mi podařilo naznačit, jak jsme nuceni počítat. Usilujeme o vyváženou programovou nabídku a mám za to, že v tomto ohledu jsme bez konkurence. Ale jistě na to budou odlišné názory. Každému se líbí něco jiného.

• ® Lubo2 - Dobrý deň,
programová ponuka Skylinku je podľa mňa pestrá, mám ale dojem, že v nej veľmi chýba viac programov zameraných na životný štýl. Dá sa povedať, že túto skupinu v Skylinku zastupuje len TV Paprika a okrajovo aj F&H. Nemyslíte, žeby sa programová ponuka mohla rozvinúť aj týmto smerom - napríklad o kanál Spektrum Home? Pred pár mesiacmi tiež na našom trhu začal pôsobiť kanál TLC, nevediete o jeho zaradení rokovania? Tiež bolo oznámené, že na československý trh vstúpi na podzim 2012 svetoznáma stanica E! Entertainment, už nejaké debaty prebehli, alebo v tomto prípade je ešte skoro? A čo stanica Fine Living?
Skupina Chello a CBS oznámila rebrand Zone kanálov na kanály CBS - o nich neuvažujete?
Na koniec sa chcem spýtať, či neplánujete rozšíriť ponuku balíka MULTI HD, som jeho predplatiteľ a mám dojem, že týchto zákazníkov trochu zanedbávate, lebo od vytvorenia balíku nedostali žiadny nový program len pre seba, kdežto KOMBI sa rozširovalo niekoľkokrát.
A ešte jedna otázka - myslíte, že v dohľadnej dobe pribudnú do vašej ponuky kanály skupiny JOJ v HD rozlíšení?
Ďakujem za vaše odpovede a prajem veľa úspechov v budúcom podnikaní, som názoru, že Skylink je jediná sat. platforma, ktorá si váži zákazníkov a zbytočné polemiky okolo SP vôbec nechápem. Pekný zvyšok leta.

Díky za spoustu námětů a pochvalu. Jste zástupcem té skupiny zákazníkům, kteří si cení pestrosti nabídky a jsou ochotni za to zaplatit. Mockrát Vám děkuji. O nových programech samozřejmě víme. Prakticky vždy se o nich dovídáme s velkým časovým předstihem a absolvujeme celou řadu jednání s jejich vysílateli. Všechny ovšem zařadit nemůžeme – viz předchozí odpověď. Je mi to hloupé, ale opravdu nemohu v chatu zveřejňovat naše programové plány. Nejprve musí dojít k dohodě o komerčních podmínkách, pak následuje oficiální informace. Pokud bych cokoli zveřejnil před dosažením dohody s dodavatelem programu, velmi bych naši pozici v jednání oslabil. Takže moc se omlouvám, skutečně více nemohu naznačit. Též přeji pěkný zbytek léta.

• ® Lubo2 - Napadla ma ešte jedna otázka. Je vám známe, že stb HUMAX IRHD 5100-S, ktorý dostal označenie Skylin READY, má značné neduhy čo sa týka firmware? Samovoľne sa mažú programové pozície, ktoré následne nejdú doladiť, prehadzujú sa stanice, je problém s ukladaním novo naladených programov či s nahrávaním a podobne. Spoločnosť Humax doteraz nebola schopná vydať stabilný a úplne opravený firmware, každá aktualizácia obsahuje rovnaké, prípadne iné alebo ešte rozsiahlejšie chyby. Nepovažujete to za problém a nechystáte sa spolupracovať s výrobcami, aby sa podobné chyby neopakovali? Ako vidíte situáciu konkrétne u tohto stb?
O problémech víme a víme také, že na řešení Humax pracuje. Je velká škoda, že jinak vydařený přijímač má takové softwarové chyby. S Humaxem v tomto ohledu komunikujeme. Brzy má být oprava na světě.

• ® kokin - Dobrý den. Uvažujete o scifi kanálu? Scifi kanál ve vaší nabídce citelně chybí.
Dobrý den, kokine. Jak už jsem uvedl, v chatu nemohu naše programové záměry zveřejňovat. Takže se omlouvám. Každopádně díky za námět.

• ® vlastikh - Dobrý den pane Glisníku. CSlink prý zanikne, pokud je předplaceno Mých6 s programy mj. Minimax, Universal, AXN Crime, tak jak to bude s možností je mít předplaceny dále? Kolega v práci má u CSlinku předplacený balíček Sport, bude mít v budoucnu možnost přijímat pouze sportovní programy? Děkuji za odpověd´. Hliník
Dobrý den, pane Hliníku. Pro předplatitele placených balíčků CS Linku připravujeme elegantní řešení přechodu na Skylink. Věřím, že většina z nich bude spokojena. Brzy zveřejníme bližší informace.

• ® pevy - Pane Glisníku, proč zákazníci, kteří se v minulosti registrovali pouze písemnou formou (a logicky v ní tak nevyplnili svoji e-mailovou adresu) nemohou získat na vašem webu svůj internetový zákaznický účet ? V minulosti běžně stačilo zadat číslo karty a adresu registrované osoby a účet byl zřízen (takto to dokonce stále ještě funguje na webu CSlinku). V současnosti má každý takovýto zákazník svůj účet již vygenerován firmou Skylink, avšak přihlašovací údaje se dozví pouze na zákaznické lince po cca 20-30 minutách čekání na spojení. Považujete to za normální ? Můžete argumentovat zneužitelností původního postupu, ale anonymní telefonát je podle vás bezpečnější ?
Zneužitelnost je pro nás aktuálně dosti citlivé téma. Při telefonickém hovoru vždy probíhá ověřování informací zákazníka, riziko zneužití se snižuje. Zrovna v období, kdy jsme přinesli negativní zprávu o Servisním poplatku, nechceme vystavovat naše zákazníky zbytečnému riziku.

• ® pevy - Dobrý den. Některé karty Výměna, zasílané firmou Skylink některým klientům zdarma, jsou zablokovány pouze na možnost výměny za konkrétní kartu. Nová (vámi zaslaná) karta přitom není nijak zvlášť označena, balení ve smršťovací fólii je stejné, jako kterákoliv jiná karta Výměna a je tudíž zcela snadno zaměnitelná. Ani v dopise, který je ke kartám přikládán není konkrétní číslo nové karty zmíněno (je tam zmíněno jen číslo staré karty). Zákazník, který se snaží o registraci za jinou, než určenou kartu, se o blokaci dozví až při nemožnosti takové registrace. Považujete tento způsob jednání vaší firmy za solidní ? Já bych o tom velmi pochyboval.
Dobrý den. Zásilka obsahuje novou kartu a dopis, kde je uvedeno číslo původní karty, za kterou je daná karta vyměněna. To považuji za docela jednoznačné. Navíc karty neposíláme zdarma jen tak. Vždy s vazbou na určitou kartu s placenou nabídkou. Jen velmi málo domácností má dvě staré karty s placenou nabídkou. Uznávám, že v tomto případě může dojít k záměně. Možná jsme měli upozornění na „pár“ karet = stará + nová karta lépe v textu dopisu zvýraznit.

• ® pevy - Dobrý den. Po peripetiích s kartami v poslední době mne zajímají podrobnosti o kartách, určených pouze pro příjem programů České televize (včetně HD verzí), které nebudou podléhat servisnímu poplatku.. O podobné karty navíc projevila zájem i Slovenská televize. Můžete sdělit nějaké podrobnosti o těchto kartách ?
Karta ČT je v prodeji již několik let. Bude funkční i bez úhrady Servisního poplatku. Na žádost zákazníka směřovanou na ČT budeme schopni konvertovat stávající standardní karty na Karty ČT. Zákazník ovšem musí písemně prohlásit, že o takovou konverzi žádá. Že žádá o to, aby jeho karta dekódovala výhradně stanice ČT a žádné jiné. Bližší informace o administrativě tohoto procesu v blízké budoucnosti zveřejní Česká televize. Karty na příjem výhradně STV v sortimentu nemáme a nikdo o ně zatím nežádal.

• ® bobo - Dobrý deň. Viem, že ohladom servisného poplatku tu budete mať vela otázok. Ja mám tiež jednu. Kartu výmena som registroval v máji 2011. Dátum účinnosti servisného poplatku pre kartu je máj 2013. Servisný poplatok je uhradený do jún 2013, lebo je dovtedy predplatený balík multiHD. Pokial som to dobre pochopil, tak v balíku multiHD je už zahrnutý servisný poplatok. Teda je tu súbeh servisného poplatku z multiHD a účinnosťou servisného poplatku pre kartu. Tento súbeh je 9 mesiacov, teda kontrola karty ohladom servisného poplatku mi malan uviesť, že servisný poplatok je uhradený do marec 2014. Alebo som niečo zle pochopil? A ešte sa spýtam, prečo ste pred zavedením poplatku nezrušili balík grátis a nezaviedli balík trebárs základ, ktorí by bol už podmienený platbou serv. poplatku. Ďalej sa spýtam, prečo, keď ste avizovali, že cslink sa nebude rušiť, ste pod cslink nepresunuli SD programi a v skylinku nenechali len HD programi. Bolo by to logické vyústenie toho, že cslink mal ostať pre menej náročného abonenta citlivého na cenu a skylink práve naopak. Teraz si skylink velmi narušil reputáciu a dá Vám omnoho viac práce to všetko napraviť. Ďakujem za odpovede a prajem pekný deň.
Dobrý den, bobo. Ve Vašem případě se posunula účinnost SP o 24 měsíců od registrace karty – máj 2013. Do toho okamžiku pro Vás SP nebude jakoby existovat. Od mája 2013 jej bude třeba hradit, ať již formou přímé úhrady SP nebo v předplatném placené služby. Ve Vašem konkrétním případě jej máte hrazen do júna 2013. SP se vždy platí měsíc dopředu. Pokud SP nebo předplatné neuhradíte, bude karta v júli deaktivována.
Balík GRATIS přejmenujeme, jeho název je matoucí. CS Link se skutečně neruší. Zákazník citlivý na cenu nepředplácí placené balíčky. Pokud o ně získá zájem, poskytneme mu kartu Výměna za velmi příznivých podmínek. Tímto způsobem se všechny karty s placenou nabídkou dostanou pod jeden systém Irdeto a pod jednu platformu, což značně sníží naše provozní náklady. A zákazník CS Linku k žádné škodě nepřijde. Mějte se pěkně.

• ® zofresius - Pekny den pan Glisnik. Urcite uz mate dost tych otazok zo zavedenim poplatku ale asi som jeden z mala co s vami suhlasi. Mam na vas niekolko otazok.
Ako ste dosli k danej sume 1.2eur na mesiac za poplatok. V suvislosti zo zavedenim poplatku neplanujete zaradit nejake stanice ci stanicu z platenej ponuky do ponuky Gratis? Myslim, ze vela ludi by to citili ako satisfakciu za platbu ktoru predtym nemuseli.
Neuvazujete napriklad o comsi ako rotujuci kanal? Mam na mysli jednu stanicu z platenej ponuky s tym, ze by sa menili v pravidelnych intervaloch. Zaroven by to bola skvele uputavka na platenu ponuku. Mnoho ludi by si snad niektoru z tych stanic mohlo oblubit a rozhodnut zaplatit aj nejaky plateny ´balik´.
Na stupnici od 1-10, ako by ste ohodnotili sancu zaradit nejaku HD stanicu do ponuky gatis do konca roka?
Na tej istej stupnici, ako by ste odhadli sancu na zaradenie JOJ HD?
Ako vydite sancu na zaradenie FILM EUROPE CHANEL v HD kvalite?
Ako vydite sancu od 1-10 na rozsirenie platenej ponuky o HD stanice a aku o nejaku sd stanicu?
Co si myslite, kolko klientov pravdepodobne opusti SKYLINK?
Na stupnici 1-10 nam mozte odpovedat mozno trosku osobnu otazku. Ako ste zpokojny s tym co roby a ako funguje SKYLINK a kde vydite rezervy?
Na zaver by som chcel povedat aj ostatnym citatelom, ze podla mna najlepsia moznost pre tych ktory si neplatia ziadny z platenych ´balikov´ a musia zaplati rocny poplatok je predpaltit si na jeden rok FILM EUROPE CHANEL. Kedze je to na jeden rok leno 7.6eur a 65centov na mesiac za co ziskate velke mnozstvo skvelych filmov ktore nikde inde nenajdete.
Vela uspechov na dalsej aj ked mozno nie najlachsej ceste zo Skylinkom praje Miroslav.

Díky za pěkná slova podpory, Miroslave. Rotování placených programů v GRATIS je dobrý nápad. Díky za něj. Promyslíme. Určitě nezískáme souhlas všech programů, od některých nejspíše ano.
Už jsem uvedl, že naše programové záměry nemůžeme ventilovat přes chat. Ale je mi hloupé Vás takovou odpovědí odbýt, tak zkusím alespoň naznačit.
Letos velmi pravděpodobně zařadíme několik SD a několik HD programů, žádný z nich do nabídky GRATIS. Počítám, že Skylink opustí méně cca 10% klientů.
Nemohu říci, že bych byl zcela spokojen s tím, jak platforma Skylink aktuálně funguje. Doba je však nesmírně hektická a děláme, co můžeme. Domnívám se, že se do konce roku dostaneme opět do normálu. Souhlasím s Vámi, že mnohem lepší než hradit SP je vybrat si z placených služeb. Mějte se pěkně.

• ® PetusX - Dobry den pane Glisník,
jen pro začátek, jsem dlouholetým abonentem CS Linku, tak doufám a věřím, že ty AXNka necháte! Ale na ty se určitě ptá hodně lidí, tak tímto dotazem zatěžovat nebudu.
Tak tedy prosím o odpověď na otázku, ohledně servisního poplatku (jak jinak). Zajímalo by mne, kolik procent z celkové měsíční vybrané částky jde opravdu na jak Vy říkáte "velmi nutné výdaje" a kolik z toho jako ZISK akcionářů?
Pokud možno, prosím, žádnou tajemnou odpověď. Pokud vím, říkal jste, že to jsou prokazatelné náklady, tak snad nebude problém, přiblížit jaké.
Děkuji za odpověď!
A asi jako nyní jeden z mála, přeji mnoho úspěchů v práci a i v osobním životě!
PS: ale pokud nevyjdou ty AXNka... ;)

Dobrý den. Abych mohl odpovědět na Vaši otázku, museli bychom se posunout v čase. Díky odložené účinnosti SP (24 měsíců od registrace karty) a masivním výměnám (odhadem 200 tisíc jen v srpnu) musím pracovat s čísly, která se každým dnem mění. Náběh našich výnosů z SP bude trvat dva roky, takže až v roce 2015 budeme moci hovořit o plném zpoplatnění zákaznické základny. Během tohoto období budou ovšem růst i náklady. Odhadujeme, že výnosy z SP naše náklady pokryjí, i když budou růst postupným tempem. Zisk akcionář realizuje až po uhrazení nákladů. Myslím, že v nejbližších letech se naši akcionáři zisku nedočkají a nebyl to jejich záměr. Investují s dlouhodobým horizontem. Výši SP jsme stanovili tak, aby nebylo obtížné jeho výši zdůvodnit, pokud by se o něj některý z oprávněných orgánů zajímal. Na chatu však tyto informace zveřejňovat nemohu. Díky za pěkné přání. Hondě štěstí!

• ® Karlovice - Dobrý den pane Glisník,
ako velké prekvapenie, že najvetšia satelitná platforma v ČR a SR s nejviac platícími klienty(cca 2.5 mil.karet)bola nucena zaviést servisní poplatok, keď ste vždy na setkaniach hovoril o zakladnych programoch "navždy zadarmo". Mám 3 pytania:
1. ako je to se servisním poplatkem u karot, ktoré boly aktivovány medzi marcom a októbrom 2008
2. mám kartu výmena a nemám zaujem o neplatené (platené) programy, ktoré pozerám pres anténu, navyše STV1 v HD. Keď budem máť pres zimu záujem, zaplatim si pay nabídku na 2 - 3 mesace. Takže servisny poplatok nebudem platit - je to OK??
3. kedy urobite regionalizaciu programov, ked na http://www.skylink.sk/web/structure/26.html je uvedeno programy z ponuky Skylink určené výhradne pre územie ČR (Českej republiky) a nieje to pravda a to samé obráceně viz. http://www.skylink.cz/web/structure/26.html.

Dobrý den, určitě nejsme největší satelitní platformou co do počtu platících klientů ani co do ročních výnosů. Máme nejvíce aktivních karet, z nichž převážná většina generuje pouze náklady a jen malá část výnosy (předplatné). SP slouží k uhrazení nákladů, oproti kterým žádné výnosy nemáme. Náklady na programy balíku GRATIS mezi tyto náklady nepatří. SP neslouží k úhradě balíku GRATIS. Pojem „navždy zadarmo“ zcela jistě nepatří do mého slovníku. Bezplatný příjem byl např. u karty Skylink Standard HD bez časového omezení na rozdíl od karty roční, která má funkčnost omezenu na jeden rok. ad 1) Karty aktivované mezi marcom a októbrom 2008 se od jiných karet neliší. Nevím, co máte na mysli. ad 2) Ano, pokud si uhradíte placený balíček, SP hradit nemusíte, je zahrnut v předplatném. ad 3) Informace na našem webu je správná. Měnit ji nehodláme ani nemůžeme.

• ® lubos - Nemáte strach , že Skylink nakonec si vykopal hrob a půjde do kytek??
Nemám. Zůstáváme satelitní platformou s jednoznačně nejpříznivějším poměrem hodnoty a ceny. O tom jsem přesvědčen.

• ® Mato3 - Pán Glisník kedy už zaradíte do ponuky i program AXN Sci-Fi ?
Mimochodom ako Ste urobili upgrade kódovania IRDETO už mi nevypadáva obraz a nemusím resetovať sat. prijímač napájaním (karta ICE).

Díky za námět. O programových plánech jsem se zmiňoval v předchozích odpovědích. Jsem rád, že Vám vše funguje k Vaší spokojenosti.

• ® Janci19 - Dobrý deň ako športového fanúšika má zaujma či ste so Sky.de(19,2°E není problém) jednali o symulcrypte u programu ESPN America HD bo žiadna tv nedáva toľko športu (alebo vôbec MLB ...) z poza veľkej mláky ako ESPN America HD či ide o NHL,NFL,MLB,alebo NCAA súťaže a ešte k tomu je to tá europská verzia ktorá spomenuté súťaže vysiela v HD a jak NHL tak aj NFL v HD,či ide u NFL alebo u MLB tak pokrytie sezon u tychto líg je perfektne od prípravy cez sezonu,all stars game,play off až po Super Bowl a u baseballu Svetovu Seriu a to všetko v HD s origo komentátorom...,pridaním programu ESPN AMERICA HD eu verzia by bolo pre športových fanušikov naozaj skvlé(výhovorky typu stalo by to tolko a tolko neberiem bo MLB nik neponúka NFL je málo jeden zápas na Nova Sport v HD je málo a Sport1 je nepozeratelne bo pri rychlých akciach na sd mazanici vidím kocky a čmuhy a nie americký futbalpreto by ste mali ESPN America HD zaradiť do ponuky),naďalej sa Vás opýtam či dojde k zmenám balíčkov a cien a či nehodláte byť prvou satelitnou platformou na územi SR a ČR so všetkými programami v českom a slovenskom jazyku aj za cenu spomínaných zmien či balíčkov alebo cien bo pridaním programov Animal Planet HD,AXN HD,Nickelodeon HD,JOJ HD,Zone Reality(CBS Reality),Discovery World,Discovery Science,Animax,Playhouse Disney,Spektrum Home,Cinemax 2,Filmbox Extra 1,Filmbox Family,Universal channel,Zone Romantica(CBS Drama),Cartoon Network,Boomerang,Music 1,Extreme Sports,FLN,TLC,PV TV by oslovilo s určitosťou každého člena rodiny s patričnou kvalitou či obsahovou alebo technickou žiadne mazanice!a tu sa naskytla ´dalšia otázka či už na jeseň 2012 prenajmete transponder a či len jeden alebo dva tri ... ? a na záver Digisport SK/CZ bo dohodnúť sa dá vždy veď aj sat.platforma Hello HD má v ponuke Digisport HU tak nevídim dôvod prečo ešte není v ponuke SKYLINK SK/CZ(keď sa vedeli dohodnúť v Maďarsku tak prečo nie u Nás veď aj oni sú konkurenti Hello HD a digi tv) aj ako samostatný prémiový program bo športu není nikdy dosť.Ďakujem.
Dobrý den, moc bychom si přáli co nejvíce takových diváků, jako jste Vy. Žádáte pestrost nabídky i kvalitu obrazu a jste ochoten za to slušně zaplatit. S tím masivním rozšířením nabídky to není tak jednoduché, už jsem o tom v předchozích odpovědích psal. To fakt nejsou výmluvy na peníze, je to holá ekonomická realita. Satelitní distribuce jednoho HD programu cca 40 tisíc EUR měsíčně, i kdyby za něj dodavatel programu nic nechtěl (což je samozřejmě nesmysl). A proti tomu musíme mít výnosy. Pokud je nemáme, není odkud brát. Věřte mi, že nabídku snů už by dávno všechny platformy měly, pokud by to bylo ufinancovatelné. ESPN America HD není špatný tip, ale jen pro malou skupinu fanoušků. DigiSport zatím není na prodej. Je mi jasné, že nemáte k dispozici informace o nákladech. Kdybyste je měl, uvažoval byste v mnohem skromnějších dimenzích. Nic jiného nám totiž nezbývá.
Mějte se pěkně.

• ® Zip - Dobrý den pane Glisník,
mám několik dotazů, které vyplynuly z nejčastějších dotazů našich společných zákazníků (řeším to denně):
1. Jak jste došli k nákladové částce 29Kč měsíčně za 1 kartu? Nestačilo by 29Kč ročně na 1 kartu?
Kupeckými počty - 1 mil. karet platících nabídku "Gratis" dá za 1 rok cifru cca 350 mil. To máte tak drahé zákaznické centrum, nebo jak si máme vysvětlit tak gigantické roční náklady na provoz?
Osobně vidím v zavedení poplatku za základní "neplacenou nabídku", snahu akcionářů M77 získat co nejrychleji zpět investované peníze za zakoupené společnosti (Skylink, CS Link).
2. Poplatek máte (M77) právně ošetřený perfektně, čili se mu nevyhneme. Proč tedy má domácnost se 3-ma kartama platit 3 poplatky (to už není zanedbatelné), proč to není jako u konces poplatku, 1 domácnost, 1 poplatek, omezeno např. max. pro 3 karty? Spekulace českého člověka jsou mi jasné, ale to je u všeho. Podotýkám, že alternativa DVB-T je u spousty zákazníků nereálná (není DVB-T signál) a jsou tedy odkázání na dřívější sliby "navždy zadarmo".
3. Co vše bude ze SP financováno?
4. jak dlouho se udrží poplatek na nyní stanovené ceně (29,-)? Sníží se poplatek po splacení investice akcionářům? A opačně, kdy akcionářům nebude stačit 29,- měsíčně?
5. Spousta karet je provozováná sezonně. Chataři atd. kartu využívají třeba jen přes léto, zavedete možnost platby třeba jen na 2 měsíce, např. přes prodejce?
6. Co se stane s kartou (kartama), kterou (ré) zákazník odloží do šuplíku, a třeba až za 3 roky se rozhodne zaplatit Servisní poplatek. Bude taková karta ještě funkční, nebo bude již dávno odepsaná z vašeho systému a čili k ničemu? V takovém případě jde o znehodnocení investice, vložené do koupě karty!
Děkuji a přeju hezký den, Zip

Dobrý den, Zipe, to jste se rozepsal. Zkusím všechno po pořádku.
ad 1) Už jsem se k tomu vyjadřoval. 29 Kč ročně by skutečně nestačilo. To mi fakt můžete věřit. Zákaznický servis je jedna z mála oblastí, kde se dají náklady optimalizovat, ale taky snadno spočítat. Není problém odhadnout, kolik stojí jeden operátor (mzda, odvody, režie). Není problém si spočítat, kolik operátorů v dvousměnném provozu potřebujete na obsluhu zákazníků (cca 4 tisíce hovorů, 2 tisíce e-mailů a tisícovka listovní korespondence denně). A k tomu technická podpora, vedoucí směny, brigádníci atp. Zkuste to dát do excelu a výši SP se divit nebudete. A zákaznický servis je jen část nákladů hrazených SP. V ostatních oblastech, které se na nákladech podílejí, funguje více méně monopolní prostředí. Oblast podmíněného přístupu, licencí, podpory, satelitní distribuce atp. To jsou všechno služby, které nám může aktuálně poskytovat jediný poskytovatel. A není to nic laciného. Přepřažení na jiného poskytovatele (od Irdeta nebo Astry) by nás stálo pekelné peníze. Ale kalkulace stranou. Vžijte se do situace našeho akcionáře. Vy byste neusiloval o návratnost prostředků, které jste investoval? Je na tom něco špatného nebo nemorálního? Lze to vůbec dělat jinak?
ad 2) Rozpočítat poplatek na kartu bylo nejefektivnější řešení. Pokud by byl na domácnost, musel by být vyšší (abychom se dopočítali ke stejným výnosům) a navíc by přibyly náklady spojené s prověřováním, zda se jedná o jednu domácnost atp. Zcela zbytečná komplikace. Myslíte, že by byl SP přijat lépe, pokud by činil 50 Kč na domácnost? Já myslím, že nikoli. Slyšel jsem o domácnosti důchodců, kteří se dostanou do hmotné nouze, protože mají 5 televizorů a budou muset SP platit 5 krát. Takovému nářku opravdu nerozumím. Nejsem sociální případ a má čtyřčlenná rodina netrpí materiální nouzí. Mohl bych si dovolit plnou nabídku Skylinku klidně 3 krát. Přesto máme doma jediný televizor se satelitním přijímačem. Ale utratím spoustu peněz na jiné záliby. Kdybych byl fanda do televizního příjmu a měl doma několik televizorů, logicky bych investoval do něj a nedivil bych se, že to stojí peníze. Zadarmo fakt nic na světě není. Buďto to platím já nebo to za mě platí někdo jiný.
ad 3) SP pokrývá náklady spojené s příjmem satelitní televize. Pár příkladů: systém podmíněného přístupu, systémy pro správu karet a zákazníků (servery, licence, upgrady, školení, vývoj, podpora), zákaznický servis v širším slova smyslu – mění se frekvence (naposledy únor 2012) a my musíme informovat, na trh přichází nový přijímač, testujeme, certifikujeme atp. Podporuje nás velký tým zkušených expertů a nikdo z nich nepracuje zadarmo. I já dostanu za dobu, kterou trávám na chatu SatCentra zaplaceno. Zkrátka nic není zadarmo, jak už jsem uvedl.
ad 4) Stejně jako nikdo nezná odpověď na otázku, kolik bude stát za dva roky benzín, nedokážu odpovědět na otázku o budoucí hodnotě SP. V našich kalkulacích jsme jeho nárůst v nejbližších letech nepředpokládali. Ale v dnešní době globální ekonomické nejistoty se delší prognózy nedají s velkou spolehlivostí dělat.
ad 5) Bude možnost uhradit 10 denní SP přes SMSku.
ad 6) Karty, které budou více než rok neaktivní, budeme ze systému odstraňovat. Nemá smysl je tam dlouhodobě držet. Pokud však daná karta po letech bude stále ještě podporována (což neplatí pro karty CryptoWorks), je v našem zájmu po uhrazení SP její činnost obnovit. Nebude to však již tak jednoduchý proces na pár kliknutí v počítači jako dosud.
To jste mi dal:) Taky přeji hezký den.

• ® ivo2001 - Dobrý den.
Zajímali jste se, jestli by nebylo možné do vaší nabídky zařadit kanál Digi Sport HD? Měl by být dostupný ve slovenských kabelovkách. Jsem si jist, že díky Premier League by měl úspěch.
Děkuji

Ano zajímali. Prozatím není k mání.

• ® ksilt - Dobry den pane Glisniku. V poslednich mesicich je z pochopitelnych duvodu kolem Skylinku hodne zivo. Jakmile skonci vsechny momentalne probihajici zmeny vcetne tech dlouhodobych, jaka je pravdepodobnost, ze se novy majitel uchyli k dalsimu kroku ve zmenach sluzeb a tim je standartni predplaceni balicku na mesicni bazi. Predsi jen soucasny obchodni model je ponekud odlisny nez ten v praxi zavedeny u naproste vetsiny satelitnich provideru nejen v Evrope. Dekuji za odpoved a preji hodne zdaru ve veleuspesnem zavadeni modernich sluzeb.
Dobrý den a díky za přání. Úplně nerozumím, v čem spatřujete onu změnu. I u nás si zákazníci předplácejí balíčky na měsíční bázi. Mají jen navíc svobodu zvolit si, na jak dlouho si předplatí a nemusí se starat o administrativu, výpovědi atp. To vidím jako velkou výhodu. Něco jiného by bylo, kdyby měl zákazník od nás v užívání nějaké zařízení (satelitní přijímač), jak je tomu u jiných platforem. Pak by logicky přicházel v úvahu jakýsi závazek hradit poplatky po určitou dobu. Jinak bychom peníze za přijímač nikdy zpátky nedostali.

• ® Johny1806 - Dobrý deň,
chcem sa spýtať či v najbližšom rozšírení ponuky bude pridaný do ponuky Skylink aj nejaký neplatený HD program napr. JOJ HD, Barrandov HD, prípadne RTVS - STV 1 HD alebo iný. Ďakujem za odpoveď.

Dobrý den, v letošním roce rozšíření neplacené nabídky o další HD programy neplánujeme. Ale nemohu hovořit za jejich vysílatele. Pokud projeví zájem, kapacitu zajistíme.

• ® jirka67 - Dobrý den,
chtěl bych se zeptat - pokud si nyní vyměním starou CSlink CW kartu za Skylink ICE Výměna, poběží mi na nové kartě i nadále předplacené programy CSlinku (konkrétně se mi jedná o Mých 6, zejména Minimax), které mám předplacené do prosince?
Skylink ICE Výměnu vítám, předpokládám placení si balíčku Multi nebo Kombi. Bohužel mi tam chybí zásadní program pro naše děti - Minimax. Bude tento oblíbený dětský program v brzké době v nabídce Skylinku?
Děkuji Vám za odpovědi

Dobrý den. Nepoběží. Karta Skylink Výměna funguje v systému Skylinku. Ani programy ani balíčky CS Linku nepodporuje. Na Skylinku máme velmi dobrou alternativu Minimaxu – Jim Jam. Myslím, že děti budou spokojeny.

• ® Exclusivec - Hezké podnikatelské nápady přeji společnosti co zastupujete na tomto foru.Takže k věci - Nastavím si po 1.9.2012 přes SIPO něsíční předplatné na delší dobu tv kanálu Nova Sport na kartě CS Link čisté IRD.Co mohu v neblahé budoucnosti za těškosti s vaší strany očekávat?S pozdravem exclusivec.P.S.certifikovaný stb vlastním.
Díky za přání. Nevím, jakou neblahou budoucnost očekáváte. Pokud se týká systému Irdeto CS Linku, o jeho dalším osudu není dosud rozhodnuto. Je na něm jen velmi málo aktivních karet a jejich počet neroste. Pokud bychom nějakou změnu připravovali, budeme o ní v předstihu informovat.

• ® bohacek - Dobrý den, máte v úmyslu vytvořit u Sky Linku balíček ve kterém si člověk bude moci zvolit programy, které opravdu chce(i s možností HD programů) - něco jako "mých 5" u CS Linku? Dost mi totiž vadí, že bych musel platit i za ty, které mě nezajímají. Děkuji
Připravujeme zajímavou novinku, která by mohla zákazníkům, jako jste Vy, vyhovovat. Nechejte se překvapit.

• ® bohacek - Dobrý den, můžete mi říct, jak je možné, že jste ještě 17.3. trvdil, že "Bezplatná nabídka se jmenuje bezplatná, protože se za ni neplatí" a o dva měsíce později jste přišli s tou zlodějinou jménem Servisní poplatek? Když jsem jednou volal do call centra, čekal jsem skoro 20 minut. To mají být ty prvotřídní služby, za které chcete 350 Kč ročně?
Za bezplatnou nabídku se neplatí ani dnes a nebude se za ni platit ani po 1. 9. 2012. Servisní poplatek slouží ke krytí nákladů na provoz systému podmíněného přístupu, zákaznické podpory či procesu certifikace zařízení i s ohledem na předpokládaný vývoj v budoucnu. Mrkněte se, prosím, do předchozích odpovědí, kde najdete bližší informace. Musím Vám dát zapravdu, že zadarmo se kvalitní zákaznická podpora dělat nedá. I proto je nutno zavést SP. Abyste nemusel čekat 20 minut.

• ® bohacek - Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaké stanice plánujete přidat v nejbližší době do placené i standartní(gratis jí rozhodně říkat nebudu) nabídky.
Podívejte se, prosím, do odpovědí níže. Na chatu novinky zveřejňovat nemůžeme. Díky za pochopení.

• ® trustno1 - Dobrý den pane Glisníku, měl bych návrh, jakým způsobem alespoň částečně kompenzovat zavedení "servisního poplatku" všem uživatelům. Můj nápad vychází z principu předplacených karet u mobilních operátorů - nutnosti minimálního dobití kreditu (a tím pádem i využívání služeb) za rok. U operátorů je tato hranice 200,- Kč - dobiju a kredit mohu v průběhu roku protelefonovat. Co říkáte na návrh, kdyby zaplacený servisní poplatek 348,- ročně byl obdobným způsobem kompenzován formou kreditu s roční platností? Myslím si, že tím by se stal pro většinu uživatelů servisní poplatek pochopitelný a zároveň by za své peníze dostali odpovídající službu. Děkuji za vaši odpověď.
Dobrý den. Díky za zajímavý námět. Pokud jsem to dobře pochopil, dle Vašeho návrhu by si mohl zákazník oněch 348 Kč zkonzumovat v podobě předplatného placeného balíčku. V zásadě by to mohlo fungovat, jen by se díky tomu musel poplatek zvýšit. S placenou službou jsou totiž spojené náklady. A tady už si nejsem jist, jestli by tuto variantu většina zákazníků vítala. Namísto 348 Kč např. 500 Kč. Nutili bychom je ke konzumaci něčeho, co vlastně nechtěli. Ale zvážíme, jak by se dal Váš nápad zužitkovat. Díky!

• ® Krastowski - Pane Glisníku.
Jako dlouholetý abonent placené nabídky nejsem spokojený s technickou kvalitou některých programů především v balíčku MULTI. Téměř všechny nešvary zosobňuje relativně nedávno zařazený program Film+, který nejen že není v HD, ale je dokonce vysílán v bizarním formátu 4:3 v případě širokoúhlých filmů s černými pruhy nahoře a dole a logem kanálu v černém pruhu. Předpokládám, že část mého poplatku za příjem PLACENÝCH PROGRAMŮ, je přeúčtovávána i poskytovateli tohoto programu. S touto skutečností se velmi, ale velmi obtížně smiřuji. Jaké děláte kroky, aby Vámi vysílaný obsah splňoval technické požadavky odpovídající srpnu roku 2012, kdy na trhu neexistuje televizor s jinou obrazovkou než širokoúhlou? Formát 16:9 považuji za technické minimum, stejně tak 2 zvukové stopy (originál + dabing) u filmových kanálů, zvuk DD5.1 atd. O kvalitě komprese a datovém toku nemluvě. Neuvažujete o jakési SKYLINK READY certifikaci i pro poskytované programy? Věřím, že ti z nás abonentů, kteří PLATÍ, by si odpovídající technickou kvalitu zasloužili.
S pozdravem
Jarda Perger

Dobrý den, pane Krastowski. Souhlasím s Vámi, že formát 4:3 je zastaralý a iritující, zejména u širokoúhlých filmů. Na televizoru se to dá přestavit, ale je to nepohodlné. My programy kupujeme jako celek a nesmíme do obsahu jejich vysílání jakkoli zasahovat. Každý nově zařazovaný program jakousi formou „certifikace“ prochází a podíváte-li se na historii programových novinek za uplynulých pár let, programy ve formátu 4:3 tam na malé výjimky nenajdete. U filmových programů to bývá problém, řadu filmů mají nakoupenu v 4:3 a práva mají na několik let. Musí je proto „dojet“. Ale i v tomto ohledu se situace postupně zlepšuje. Pokud se týká komprese a datového toku, v tomto ohledu s Vámi nesouhlasím. Pokud máme na vstupu vysílání s malým objemem užitných dat (nízká kvalita vstupního signálu), nemá žádný smysl program vysílat s vyšším datovým tokem. My kvalitu zdrojového signálu nedokážeme vylepšit, jen ji, pokud možno, nezhoršit. Kvalitu daného kanálu je třeba srovnávat s jinými platformami. Pokud existuje platforma, která má k dispozici kvalitnější zdroj signálu, rád se o tom dovím a budeme žádat dodavatele programu o tento zdroj.

• ® sova1969 - Dobrý deň, pán Glisník, akú nám môžete dať záruku, že sa tzv. servisný poplatok nebude v budúcnosti zvyšovať? Nakoľko môžeme veriť Vaším slovám, keďže ste nedávno povedali, že CS Link bude existovať spoločne so Skylinkom, ale bude určený pre "cenovo citlivého zákazníka", no teraz už Skylink pripúšťa zánik CS Linku a robí tomu odpovedajúce opatrenia? Máte Vy ako osoba možnosť vôbec ovplyvňovať vlastníka Skylinku? Ďakujem. S pozdravom Marián Sovík, Vrútky.
Dobrý den, pane Sovík. Záruku Vám dát nemohu, stejně jako prodejce jakéhokoli zboží nebo služby. Na Zemi nežije člověk, který by spolehlivě dokázal odhadnout kurzy koruny, eura nebo dolaru za půl roku. Málokdo by dal hlavu na to, že přežije eurozóna. Žijeme v době nejistoty a nic s tím nenaděláme. Mohu Vám však dát záruku, že i nadále budeme usilovat o to, abychom zůstali tou nejatraktivnější satelitní platformou. Zánik CS Linku nepřipravujeme. Cenově citlivý zákazník si placenou nabídku nepředplácí a neplacená nabídka na CS Linku zůstává. Sám vlastníkem nejsem, ale v rámci představenstva můj názor jistě nezapadne. Jinak bych pozici předsedy představenstva nezastával a dělal by to někdo jiný.

• ® ajam14 - Dobrý deň pán Glisník.
Ja si platím nepravidelne, do roka však min.6 krát rôzne balíky napr.Combi,HBO,Multi atď. Kartu ICE výmena mám od Júla 2011.Vzťahuje sa aj na mňa servisný poplatok ? Niekde som sa dočítal že kto si predpláca nejaký balík tak servisný poplatok je už zahrnutý v cene toho ktorého balíka ? Prosím o presnú odpoveď,či budem platiť alebo nie.
Ďakujem za odpoveď.

Dobrý den, za období, kdy máte předplacen placený balíček, SP neplatíte. Pokud však chcete kartu využívat i v době, kdy placený balíček nemáte, je nutno SP uhradit. Pokud SP uhradíte např. na rok dopředu a během toho roku si na pár měsíců vezmete placený balíček, perioda SP se automaticky přeruší a po skončení aktivace placeného balíčku bude automaticky pokračovat. O své peníze nepřijdete.

• ® jan - Peter Jarkovsky, mam otazku. Pan Glisnik hovori, ze cena platenych balickov sa dvihat o cenu servisneho poplatku nebude, lebo je obsiahnuty v danom balicku. Moja otazka znie, ak si objednam viac balickov, to platim viac krat servisny poplatok? V tom pripade by bolo logicke a spravodlive oslobodit kazdy jeden balicek navyse od servisneho poplatku. Teda ak si zaplatim 3 balicky, tak v tych dalsich dvoch treba odpocitat cenu za servisny poplatok ... teda minus 2x 1,2 Euro. Dakujem.
Dobrý den, pane Jarkovský, podívejte se, prosím, na předchozí odpovědi, najdete tam vysvětlení. Už mě honí čas.

• ® Jupi - Dobrý den pán Glisník
Dočkáme sa už programov 3AXN,universal,minimax/animax vela zakazníkov na to už netrpezlivo čaká :)

Dobrý den, o programových novinkách na chatu informovat nemohu. Více v předchozích odpovědech. Díky za pochopení

• ® mdrak - Dobry den. Planujete zmenu programovych balickov? Preco zvyhodnene rocne predplatne neaplikujete aj na balik HDplus? a posledna otazka jednate s TV Joj o zaradeni jej HD verzie?dakujem Michal
Ano, změnu balíčků plánujeme. Brzy se dovíte více. Zvýhodněné roční předplatné platí pro všechy balíčky, tedy i HD PLUS. Jakmile o to JOJ projeví zájem, JOJ HD rádi zařadíme.

• ® evosonic - Dobry den,
neviem ci pan Glisnik celkom pochopil otazku od kubiska. Pytam sa preto este raz ... tvrdite, ze v platenom balicku programov je uz nauctovany servisny poplatok. Preco by som mal platit servisny poplatok az 3x mesacne, ak si napr. objednam 3 rozne balicky? Nemali by by automaticky odpocitane servisne poplatky od dvoch balickov s tym, ze bude zapocitany iba v jednom balicku? To by bolo predsa spravodlive. Ved za rozsirenu ponuku si platim, tak preco este platit niekolko krat aj servisny poplatok? Vobec tomu nerozumiem.
Dakujem za odpoved.

Dobrý den, už jsem to vysvětloval jednou. Teoreticky by to možné bylo, ovšem takto postavená konstrukce by vše zkomplikovala a zvýšila zbytečně náklady. Počítáme zkrátka, že SP je uhrazen bez ohledu na úroveň nabídky. Nevím, zda Vám tento systém připadá spravedlivý. Je však jednoduchý a tím i laciný. O to nám primárně šlo. Pokud náš zákazník nepovažuje naši obchodní politiku za spravedlivou, může si zvolit alternativní platformu. To je fér, nemyslíte?

• ® Jozef Donoval - Viete pán Glisník, zavedenie servisného poplatku tvrdíte, že nie je klamstvo z Vašej strany, že Vy vlastne nespoplatňujete bezplatný balík. V poriadku. Budem prevádzkovať predajňu s pečivom a budem dávať zadarmo zákazníkom každý deň rožky. Potom zavediem poplatok za vstup do predajne pre tých, čo nič nekúpujú. Od tých, čo si kúpia chleba alebo iné pečivo poplatok nebudem vyberať. Vlastne aj mne vznikajú náklady na tých zákazníkov, ktorý len prídu do predajne. A za druhé, za šírenie programov, ktoré boli (a vlastne aj zostanú "bezplatné") Vám platia samotný vysielatelia. Tak, tak prečo nezavediete poplatok im, v ekonomike a zmluvných vzťahoch je bežné upravovať zmluvný poplatok v prípade zmien, ktoré subjekt nemôže ovplivniť.
Dobrý den, pane Donoval. Děkuji za zajímavý příměr. Máte pravdu, že takové případy nastávají. Jsou obchodní centra, kde zaparkuji auto v podzemním parkovišti, vezmu si lístek a před odjezdem zaplatím parkovné. Pokud si však nechám u pokladny supermarketu nebo v restauraci potvrdit, že jsem něco utratil, parkovné neplatím. Možná jste se s tím taky setkal. Za programy neplacené nabídky nám vysílatelé nic neplatí. Nevím, kde se pořád bere tato dezinformace. Vysílatelé si sami hradí satelitní kapacitu u společností, které jim ji poskytují. Např. Towercom, Media Broadcast, E4C Group atp. A tyto společnosti kapacitu kupují od SES Astra. M77 Group v tom nijak nefiguruje, nám z toho neplyne ani koruna.

• ® pmoravec - Dobrý den, měl bych několik dotazů na ohledně servisních poplatků (jak jinak). Přijde mi poněkud nefér, že se platí za každou kartu a ne domácnost, ale na druhou stranu chápu, že by pak měl několik desítek karet na sebe. Přesto se to dalo omezit na nějaký malý počet, když už jste tak propagovali ten příjem bez poplatků a doporučovali si více karet pořídit. Naštěstí na chalupu mezitím dorazilo DVB-T (byť s problémy s příjmem MUX1 kvůli vysokému kanálu), takže můžeme počet karet omezit. Nyní již k dotazům:
1. Platí informace z konce května, tedy že pokud servisní poplatek, karta se deaktivuje a v budoucnu ji bude možno uhrazením servisního poplatku opět reaktivovat (a nebude vznikat žádný dluh)? I opakovaně?
2. Pokud zaplatím roční poplatek pro kartu Cryptoworks a vy se (třeba po 7 měsících) rozhodnete ukončit podporu Cryptoworks, co se stane se zbytkem servisního poplatku (1 z karet jsem vyměnil za ICE, ale u druhé to neplánujeme).
3. Proč není možno platit servisní poplatek za jednotlivé měsíce, ale jen ročně, když se jedná o měsíční poplatek?
4. A naopak, opakovaně tvrdíte, že výši servisního poplatku nebudete zvyšovat, je tedy možno uhradit jej např. na 3 roky dopředu?
5. Jak to bude s kartou pro příjem programů ČT, jsou již k dispozici informace?

Dobrý den. K problematice SP na více kartách v domácnosti jsem již několikrát odpovídal. Pokud by byl na domácnost, musel by být vyšší. A to by se taky někomu nelíbilo. ad 1) Žádný dluh nevzniká. Platíte – funguje, neplatíte- nefunguje. ad 2) Postup na to nemáme a budeme jej vymýšlet až se rozhodneme o vypnutí systémů CW. Nikoho o peníze nepřipravíme. ad 3) Samotná agenda spojená s výběrem SP něco stojí. Přes SIPO a inkaso z účtu můžete platit měsíčně, jinak ročně, případně SMSkou na 10 dní. 4) Můžete uhradit na 3 roky dopředu. ad 5) Česká televize bližší informace brzy zveřejní. Karta ČT je však na trhu již řadu let a už jsem se k tomu dneska vyjadřoval.

• ® balsja - Dobrý den pane Glisníku!Jsem Vašim zákazníkem teprve od července letošního roku. Již mnoho let jsem zákazníkem i jiné konkurenční platformy a Skylink jsem si pořídil hlavně ze 2 důvodů:
1) rychlé zařazování nových českých a slovenských programů
2) širší nabídka HD programů
Teď k mým dotazům:
1) Zda tomu bude i do budoucna?
2) Předplatil jsem si na rok dopředu (s akcí 2 měsíce zdarma, děkuji)balíky MultiHD a CS + FilmEurope.Chci se optat,zda, když dojde k zařazení nových programů do těchto balíčků, budu muset něco doplácet?
3) Zda plánujete ještě letos rozšířit nabídku hlavně HD kanálů,děkuji.

Dobrý den. Vítejte u nás K dotazům: ad 1) Ano, ad 2) Nikoli, ad 3) Ano. Věřím, že jsem Vás potěšil.

• ® bmilan - Ako je to s DVB titulkami programu Film Europe, ktore u niektorych prijimacov nefunguju (resp. funguju par sekund)?
Dobrý den, o tomto problému nevím. Přijímače na trh nedodáváme. Je třeba se obrátit na prodejce nebo distributora přijímače.

• ® dakri - Zdravím, sousedé si kupovali kartu skylink výměna ice, ale předtím platili servisní poplatek za kartu Cryptoworks, když ještě neměli tu novou kartu. V dopise si pořádně nepřečetli, že když koupí kartu výměna, tak jsou osvobozeni od SP na dobu 24 měsíců. Chci se zeptat, převede se to automaticky na novou kartu, když jejich karta CW už zanikla, tedy ze maji uz predem zaplaceny treti rok(prvni rok po uplynuti lhuty 24 mesicu)? Děkuji za odpověď.
Dobrý den. Samozřejmě převede a bude čekat na uplynutí lhůty 24 měsíců. O své peníze nikdo nepřijde

• ® ivan.hucek - Dobrý deň pán Glisník, som veľmi rád programovej pestrosti balíka HD PLUS, ktorý si predplácam od doby kedy v ňom bolo iba 7 HD programov. Na My Zen TV spomínam doteraz. Moja otázka však smeruje k tomu, či v tomto balíku naďalej zostanú aj moje obľúbené TV stanice Brava HDTV a Unitel Classica? Aj práve kvôli nim budem objednávať druhú kartu NEXT od októbra 2012. Viem, že sa jedná o programy, ktoré veľkou sledovanosťou neovplývajú ale klasickú hudbu v špičkovej interpretácii a výbornej technickej kvalite obrazu aj zvuku nikde inde neuvidíme. S pozdravom Ivan Huček
Dobrý den pane Huček. Ten MyZen HD mi taky moc chybí. Ale moc nás asi nebude Neplánujeme redukovat programovou nabídku hudebních programů. Krom toho je často sleduji, takže bych s tím nesouhlasil.

• ® rikoriko - dobry den, chcel by som sa Vas opytat 1. ci planujete aj zlepsit obrazovu kvalitu na HD programoch. U viacerich z nich je to fakt biedne. Neustale pridavete nove programy ale v dnesnej dobe podla mna nedavate uzivatelov adekvatny obraz. TV su uz trosku ine ako pred 3-4 rokmi a je to na tom HD obsahu vidiet. Druhu otazku mam: Kolko je podla Vas optimum bitrate na 1HD kanal dakujem za odpoved.
Dobrý den. Kvalitu obrazu HD programů v rozhodující míře ovlivňuje kvalita zdrojového signálu. My nedokážeme obrázek zlepšit, jen nezhoršit. V subjektivním hodnocení nevycházejí naše HD programy co do kvality hůře než jejich distribuční trasy. Optimální je proměnný datový tok. Program dostává tolik kapacity, kolik v dané milisekundě potřebuje. O to se stará statistický multiplexing. Jsou okamžiky, kdy stačí 3 Mpbs a jindy je třeba 15 Mbps. Opět o tom do značné míry rozhoduje vstupní zdroj. Pokud je bohatý na obrazovou informaci, je třeba většího toku.

• ® CS. - Pane Glisníku,
Jsem rád že jste odpověděl toto:“ Za programy, jejichž satelitní distribuci hradí jejich vysílatel, nemáme důvod poplatky vybírat. Jsme však nuceni vybírat Servisní poplatek na úhradu našich nákladů souvisejících se systémem podmíněného přístupu, technickou podporou, zákaznickým servisem atp. Tyto náklady se základním balíkem opravdu nesouvisejí“ a veřejně uznal a schválil, že distribuce programů kde si ji hradí jejich vysílatel vás nestojí ani jeden haléř. Na druhé straně s odpuštění „lžete“ když vzápětí uvádíte: Jsme však nuceni vybírat Servisní poplatek na úhradu našich nákladů souvisejících se systémem podmíněného přístupu, technickou podporou, zákaznickým servisem atp.“.
Proč veřejně nepřiznáte ,že tito vysílatelé co si hradí za distribuci sami mají v ceně za distribuci započítány automaticky aj souvisejících náklady se správou karet a se systémem podmíněného přístupu, technickou podporou, zákaznickým servisem atp.
Nevím jak mne chcete toto vyvrátit když to mám potvrzeno od vysílatelů kteří si distribuci hradí ze svého.
Když vy tak rád děláte srovnání třeba s koupí auta a následnými doplňky tak já zase vaši společnost musím srovnat např. s piráte DVDéček.
Vy chováte stejně jak ten kdo zkopíruje nějaké DVDéčko, a následně vypaluje na nosiče a prodává dále za účele svého zisku a vydavatel, který z něj platí autorské práva a další náklady z to nemá ani haléř. Tento pirát má jen minimální náklady za čistý nosič a vysoké zisky z pirátství. Nezlobte se na mne, ale vy se chováte úplně stejně, protože chcete peníze za něco co vás nestojí ani haléř protože si od vysílatele necháte zaplatit aj za správu karet a podmíněného přístupu.
Např. U DIGI TV, Freeasatu Kabelu atd je to logické protože provozovatel má náklady za distribuci a musí je platit ze svého a nezaplatí mu to třeba ČT, STV, Prima, Markíza atd.
Doufám, že ste opravdu férový jak tvrdíte a plně odpovíte na tento dotaz a nehodíte ho do koše.
PS. Mluvíte, že máte lepší kvalitu než v DVB-T a např. Novu TV máte horší než v tom DVB-t a o třetinu s menším datovým tokem a hroznou kompresí
S pozdrave velmi nespokojený uživatel Zdenek Stašek

Dobrý den, pane Stašku. Uvítám Váš důkaz, že lžu. Veřejně jste mě nařkl a já se rád veřejně obhájím. Pokud by vysílatelé náklady, které pokrývá SP hradili, těžko bych mohl tvrdit, že je nehradí. I já jsem velmi nespokojený, když jsem obviňován ze lži. Mám doma jak satelit tak DVB-T. Nova HD ze Skylinku je na tom s kvalitou obrazu řádově jinde než Nova na DVB-T. Proč investovat to kvality SD distribuce, když vysílám program v HD kvalitě? To přece nedává žádný smysl.

• ® Pivko10 - Kedy zaradite do casopisu program stanice VIASAT HD,niektore programy su tam 2x ako WILD /rovnaky program SD aj HD verzia /.Chyba tam program stanic FANDA /na Slovenskej verzii casopisu/ DAJTO.Skuste sa dohodnut s DIGI SLOVAKIA o zaradeni programu DIGI SPORT HD, ved uz davnejsie vyhlasili ze by sa mohol objavit aj v inej platforme a nemuseli by sme si zhanat ine karty ktore ponukaju anglicku ligu.Program by mohol byt samostatne spoplatneny ako HBO.Vela zdaru.
Dobrý den. Díky za náměty. Využijeme. O Digi Sportu HD jsem již odpovídal.

• ® Jupi - Inak dnes začal skylink testovat FightBOX HD, FashionBOX HD, EroX HD, EroXX HD a EroXXX HD a čo action HD to tiež patrí pod SPI a či to bude potom lokalizované to by bolo fajn
a kedy sa objavia pre koncového zakáznika dakujem len tak dalej držím vám palce :)

Díky za podporu Jupi. Jak už jsem uvedl, programové novinky na chatu zveřejňovat nemohu.

• ® Habr - Dobrý den
Chci se zeptat co Skylink a Surflock je už o něm po vypnutí Cryptoworksu rozhodnuto a v jakém režimu.
Děkuji Karlos68

Dobrý den. Surflock je jedna z užitečných funkcí zvyšujících bezpečnost systému Irdeto. Jistě ji budeme v budoucnu používat.

• ® pavel190 - Dobrý den,jsem spokojený s vaší nabídkou a nějaký poplatek 29 kč neřeším protože si platím celkem pravidelně balík kombi.Nemůžete jen v náznacích říci jestli se bude rozšiřovat tanto balíček o nějaké nové programy.Děkuji za odpověd a přeji hodně štěstí.S pozdravem Grolich
Dobrý den, pane Grolichu. Opravdu naznačit nemohu. Moc se omlouvám.

• ® kuko - Dobrý deň, zaujímavé návrhy, tak pridám i ja jeden. Ak má niekto v domácnosti viac registrovaných kariet, nebolo by možné jednu z nich transformovať na kartu NEXT? S tým že ako kompenzácia za cenu karty, ktorá je akože zahrnutá v platbe na prvý rok by v tomto roku neplatil poplatky za túto službu, alebo by ich mal zvýhodnené?
Díky. Zajímavý nápad. Musíme promyslet, jak by šel uplatnit.

• ® bmilan - Skúste odhadnúť reakciu rakúskeho zákazníka spoločnosti M77 na zavedenie servisného poplatku.
To nedokážu. Nenapadá mě, proč by měl Rakušan reagovat jinak než Čech nebo Slovák.

satCentrum - Tak to byla poslední odpověď ing.Glisníka na otázky v dnešním chatu on line. Děkujeme všem, kdo jste se zapojili a položili dotaz, a samozřejmě poděkování patří panu Glisníkovi za jeho ochotu odepisovat na šest desítek dotazů! Budeme se těšit zase někdy příště v dalším chatu on line na satCentrum na shledanou!
Také děkuji a na shledanou!


Další články z rubriky:
31.01.2012 • On line na satCentrum: Jaromír Glisník - CS Link a Skylink
02.11.2011 • Chat s freeSAT - Jiří Kraval, ředitel UPC DTH pro ČR a SR
31.10.2011 • On line na satCentrum: Ivan Hronec - Film Europe
27.09.2011 • On line na satCentrum: Erika Luzsicza - IKO Cable
22.04.2011 • On line na satCentrum: Jaromír Glisník - Skylink
26.10.2010 • On line na satCentrum: NGC HD, Travel HD, Disney a další kanály distributora CHANNELS


zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist