|
16:9 na 4:3 TV pro Janu
|
26.11.2007 20:24 • neregistrovaný |
|
|
Ahoj. Musis v menu prijmace nastavit 4:3 ( letterbox ). Kde to v menu najdes zalezi na prijmaci. Casto to byva pod Nastaveni, Systemove nastaveni -> Obraz, format, a pod.
S 4:3 letterbox uvidis na tve 4:3 televizi obraz s cernymy prouzky nahore a dole. Cus, Dxmichael
|
|
|
TV bez hranic
|
26.11.2007 20:14 • neregistrovaný |
|
|
Mne ide skor o to, aby tak Nova ako aj Prima boli dostupne LEGALNE aj divakom na Slovensku. To znamena, jednako vysielanie cez satelit a jednako vstup Novy, Novy Cinema aj Primy do slovenskeho balika Digi TV. Ked mozu byt v UPC, nech su aj v Digi TV. Viem, ze tento problem je uz klasicky, ale treba ho stale pripominat. Uz ked sme v EU tak jedine, kde ostanu hranice, bude prave technicky dostupne TV vysielanie. Vysielacie prava v ramci SR alebo CR su dnes uz podla mna blbostou.
|
|
|
Dotaz:
|
26.11.2007 17:58 • neregistrovaný |
|
|
Nevíte prosím, jak eliminovat široký obraz ze satelitu (týká se převážně Novy) nevidíme kupříkladu konce titulků, jsou příliš rozlezlé do stran. Prosím omluvte triviálnost dotazu jsem naprostý laik. Jana
|
|
|
Je třeba nenarážet, ale popsat problém.Důvodů,
|
28.10.2007 08:39 • neregistrovaný |
|
|
Je třeba nenarážet, ale popsat problém.
Důvodů, proč se mu něco děje s obrazem může být mnoho (některé navíc ani nemusejí souviset s vysílatelem).
Pokud se to děje hlavně během reklam, tak bych problém viděl v nastavení televizoru. Váš televizor si pravděpodobně vyhodnocuje obraz a pokud zjistí nahoře a dole černé pruhy, tak obraz roztáhne do výšky. Toto je patrné nejvíc právě při reklamách, kdy se střídají formáty. Podívejte se proto do nastavení televizoru.
|
|
|
Nova a obraz
|
28.10.2007 07:54 • neregistrovaný |
|
|
Ja asi viem na čo naráža...hlavne počas reklám sa stále prepína formát obrazu...minule s tým šaškovali aj počas prenosu F1
|
|
|
prekvapeny
|
27.10.2007 23:25 • neregistrovaný |
|
|
@ neregistrovany z 27.10.2007 16:15 Roztažený obraz
to kokos (vole,)co si chcel povedat a kolko bolo tych pivecek dneska?
:-)))))))
|
|
|
No já bych spíš řekl, že ses dostal do ostrého
|
27.10.2007 16:22 • neregistrovaný |
|
|
No já bych spíš řekl, že ses dostal do ostrého konfliktu s českým jazykem.
Pokud potřebuješ pomoc, tak se snaž popsat svůj problém s vysíláním TV Nova trochu srozumitelněji a možná Ti někdo pomůže.
|
|
|
Roztažený obraz
|
27.10.2007 16:15 • neregistrovaný |
|
|
Dostal jsem se do konfliktu s celou rodinou pro obrazu který se stále mění a digitálnímu vysíláni A BYLA TO OSTRÁ DEBATA.Na digitálu se nemění a nebo se nastavuje sám je neměnitelný.Stěžují si že je obraz roztažený,,,,,že ho vysíláte roztažený.
|
|
|
Co se divíte ?
|
|
Vašek Klausů udělil zadarmo licenci V.Železnému a ten vybudoval soukromou televizi, kterou mu nakonec zaplatil občan - kdepak udělali soudruzi z ODS chybu ?
|
|
|
Se zpatecnictvim nema Nova co ...
|
|
Se zpatecnictvim nema Nova co delat, alespon co se tyka vysilanych poradu. Oni velmi pozorne sleduji sve zejmena nemecke kolegy RTL SAT1 atd. a okamzite podle uspechu sledovanosti je serial ,soutezni porad atd. okopirovan a nenapaditelne napodoben popr koupen. A ,,tzv,, autori kasiruji za originalni napady, ktere nemaji. Staci je pozorne sledova satelit a mit sve zdroje v media kontrole v Nemecku. No to jake ma Nova prijmy by nemelo tech 15 mil Kc za cast tranporderu hrat az tak velkou roli. Rad bych si poslechl nasehu europoslance, co on na to. I kdyz i on byl veklky odpurce vysilani na satelitu. UPC a NOVA to je interni dohoda sefetazi v obou organizacich i ta opticka cesta signalo do Amsterodamu. A zase peipze, penize.
|
|
|
Ono jde jen a jen O PENIZE. Z ...
|
|
Ono jde jen a jen O PENIZE. Z dobre informovanych kruhu se vi, ze CL nekolikrat nabizel Nove vysilani v paketu cca za 15 mil.KC rocne, ale to je pro naseho lidra ,,kolacu,, moc. Oni si to radeji rozdeli mezi sebe a zbytek kasirujei CME. Je s podivem, ze jine stanice jako napr Prima si to dovoli, nebo Ocko a TopTV. Pochybuji, ze napr Top TV ma sledovanost jako Nova. I kdyz nekdy hraji roli jine duvody a to danove-technicke, kde dochatzi pro nezasvence k paradoxu vydaju a prijmu. Kormidelnici Novy se jen smeji a kasiruji. Lidi jsou pro ne jen prostrednik zisku a to je skoda. Trosku velkorysosti a ,,humanity,, v novacke ekonomice by neskodilo a jiste by to prispelo k vetsi oblibenosti stanice.
|
|
|
Vzdyt Nova uz pres satelit vysila
|
|
Nova vysila pres satelit uz nekdy od unora v paketu UPC z Astry. Nic mene je pravda, ze Nova dlouho zneuzivala pozice leadera a namitky divaku, kteri si stezovali na kvalitu prijmu je nijak nevzrusovaly a dlouha leta je ignorovala. Dokonce zastavala pro mne nepochopitelny postoj. Nejen ze nevysilali pres satelit oni se proti tomu dokonce aktivne staveli. Neco tak zpatecnickeho jsem dlouho nezazil
|
|
|
O tom jestli NOVA nekomu schez ...
|
27.03.2006 07:51 • Speedy |
|
|
O tom jestli NOVA nekomu schezi nebo ne by se dalo diskutovat, ale zde jde o princip. Jsem jen zvedav, kdy si Nova vezme prani ,,lidu,, k srdci a neco bude pro zkvalitneni signalu delat. A jina cesta, nez CL asi neni. UPC to je slaba alternativa a navic strasne predrazena.
|
|
|
NOVA
|
|
I ja bydlim ve sluknovskem vybesku protoze vlastnim satelit dreambot 7000 a koupil jsem si oposku mam cesky a slovenske programy prima ct1 a 2 jojka markyza stv1 a 2 a vite ze mi nova vubec neschazi uz rok jsem ji nevidel ani ji nemam naladenou neda se nato koukat obraz je plny duchou jenom kdyz je fotball tak du do hospody takze mi vubec nezchazi a myslim si ze nas bude asi vice takze reklama na nove je pro mne vyhozene ponize z podravem divak ze severu
|
|
|
Nova
|
|
Ano i na pozemnim digitalu neni kvalita Novy s kvalitou Primy srovnatelna. Jedinym spravnym resenim by byla Nova v CL, nebo na Astre jako TOP TV., z duvodu poplatku za vysilaci prava samozrejme v CW Neco by to stalo, ale lid by byl plne spokojen Domnivam se, ze by si lide i radi priplatili na kartu CL. Ale NOVA v UPC, to je absolutni drzost a toto reseni nabizet jako nahradu jeste vestsi drzost a arogance.
|
|
|
Nova
|
26.03.2006 12:11 • zdepos |
|
|
Mě strašně udivuje,jak si stěžují lidé ze šluknovska na příjem televize Nova.Přál bych jim někdy sledovat tel. Nova ve středních čechách.Občas je vidět rakouská televize,občas ukrajinská a viděl jsem i televizi italskou.Na dotazi směřované ještě k panu Železnému,jsme dostávali odpovědi,že nepotřebuje,aby ho viděla půlka Evropy.Tady je příjem opravdu strašný a nikdo se o tento problém nezajímá.Proto by většina uvítala příjem ze satelitu.Ale samozřejmě z Czechlinku.Proč z UPC?
|
|
|
RE
|
23.03.2006 18:53 • Ezechiel |
|
|
No, ale takhle se chovaji ti s tou ,, vecne pronasledouvanou,, narodnosti-chamtivost a kdyz je okraden krestan, tak je to v poradku. O jejich obchodovani se nehodlam bavit. vzdyt oni drzi skoro cely svetovy showbyznys a media atd. No a NOVA CZ je zarny priklad jejich obchodovani. V Nemecku to byla Kirch Media a SAT1 atd atp. Sklanim se pred jejich obchodnim knowhow, ale mnoho jsou svinstva a podvody a hlavne NESOLIDNOST!!!!
|
|
|
Tak s tímhle na 98% souhlasím. ...
|
23.03.2006 18:27 • anonym |
|
|
Tak s tímhle na 98% souhlasím. To 1% nesouhlasu je ten žid - národnost ani víru bych do toho natahal - to s tím myslím nesouvisí. To druhé 1% je ten soud. Bohužel si myslím, že s našimi zákony a soudy by se asi divil hlavně ten, co by to dal k soudu a potom my ostatní tady. Nechci tady vyvolávat nějaké protistátní nálady, ale mám strach, že je jen otázkou času, kdy se probudí nějaký chytrolín na Nově a bude po ČR v arbitráži vymáhat ušlý zisk za to, že mu stát není schopen zajistit pokrytí, na které má ze zákona nárok, protože má licenci na celoplošné tv vysílání, za kterou zaplatil nemalou částku.
|
|
|
jude n@va a podivné konces. poplatky
|
|
Je mně do toho howno - žiju ve Francii a mám kartu CzechLink (žid z n@vy mně opravdu nechybí). Jen se divím, že někde maj v republice jeden analogový program a v Praze jich mají xx a dokonce jak v analogové tak digitální podobě - přitom platíme všichni stejné koncesionářské poplatky - no kdyby to dal někdo k soudu tak by se někdo divil ...
|
|
|
Jedine do CzechLinku to bude akceptovatelny.
|
|
A proc ne do CzechLinku?
|
|
Celkový počet komentářů: 48 / zobrazují se: 1 ... 20