Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Pondělí • 06.05.2024 - 07:47:41   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
SAT info - Z domova | Články
 

Anketa: Programová nabídka digitálního satelitního paketu UPC Direct

  Autor: Redakce , e-mail: redakce@satcentrum.com Přidané: 18.11.2003


Na webu satCentrum jsme se rozhodli uspořádat anketu, kterou jsme nazvali Programová nabídka digitálního satelitního paketu UPC Direct. Po podobném průzkumu jste sami často ve svých reakcích volali. A protože máme navázanou spolupráci s českou i slovenskou UPC, myslíme si, že i pro ně budou výsledky této ankety zajímavé a budou mít aspoň minimálně důvod k přemýšlení.


Cílem ankety není jen zjištění přehledu nejméně oblíbených stanic v programové nabídce UPC Direct, ale i důvody proč divákům tyto stanice nevyhovují. Současně chceme zjistit, které stanice by naopak lidé uvítali v nabídce této satelitní služby.

Pokud máte zájem se naší ankety zúčastnit, navštivte vstupní stránku buď v české jazykové mutaci, anebo ve slovenštině. Zde se pak dozvíte další podrobnosti k vyplnění dotazníku.

Anketa je anonymní, z osobních údajů nás bude zajímat pouze zda jste muž či žena, váš přibližný věk a zda bydlíte ve městě či na venkově…

Anketa o programové nabídce digitálního satelitního paketu UPC Direct bude probíhat od dnešního dne – 18.listopadu až do poloviny prosince. Statistické vyhodnocení umístíme po jejím skončení na vstupní stránku ankety, o výsledcích průzkumu zpracujeme článek na stránky webu satCentrum.

Děkujeme předem za vaši účast a sami jsme zvědavi, jak tato anketa dopadne!


Doplněno 19.11. v 13.00 hod.:

Pro zájemce ze Slovenska o vyplnění naší ankety tu máme dobrou zprávu - slovenská anketa je už v současné době dostupná. Dočasné problémy na národním DNS serveru SK-NICu už byly odstraněny.


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 32   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
11.11.2003 • UPC odpovídá – 22. část [ 17 ]
05.11.2003 • Prosinec na HBO [ 7 ]
08.10.2003 • Digitalizace „po česku“ (a po INVEXU) [ 2 ]
06.10.2003 • Dnešní diskuse na Invexu: Kolik multiplexů máš, tolikrát jsi digitální [ 4 ]
06.10.2003 • Listopad na HBO [ 2 ]
01.10.2003 • Kabelová televize UPC: UPC Express a nový web

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.


za obsah níže uvedených komentářů satCentrum nezodpovídá!
[ nejnovější komentáře jsou nahoře ]
1 / 2

  to anonym 

24.11.2003 13:18 • Aleš
Vážený pane chytrolíne, příkazy k dabingu nedává UPC ani žádný jiný provozovatel kab.televize. Zrovna tak byste mohl napadat Karneval, že Vám nezajistí český dabing TCM/Cartoon. Tyto kabeloví operátoři uvedené programy přebírají od společností, které je na zdejším trhu zastupují a mohou dát pouze podnět k tomu, aby tyto společnosti dabing zařídily, vše je odvislé od počtu diváků, takže dabing pouze pro Direct nebo pro kanál, který zajímá 3% diváků je nesmysl. A mimochodem Zone Vision Czech v naší republice fachčí. Kdo asi zastupuje MTV, Eurosport atd. Když tomu nerozumíte, tak tady neplácejte hlouposti.
 
 
  Můj příspěvek 

23.11.2003 11:04 • dxmichael
Jo, sou to 3 transpondery...sorry. Ale jak rikas, je to ,na ten pocet programu+ocekavanych programu, malo...

Uz z vas nekdo vyplnoval ten formular na ktery je nahore odkaz ?
 
 
  to Aleš 

22.11.2003 20:20 • anonym
A kdo dáva příkazy a financuje dodavatele dabingu, ty chyrolíne. UPC. A mimochodem Zone Vision v naší republice nefachčí. Kdyby UPC dala požadavek na dabování pořadů pro určitý program, tak to musí financovat. To je ten problém.

to Pavel

souhlasím, ale např. cartoon netvork má vlastní vysílací schému
 
 
  Můj příspěvek 

22.11.2003 13:57 • Aleš
Jen tak mimochodem: český dabing pro jednotlivé kanály (Animal Planet, Discovery, Spectrum apod.) nezapezpečuje UPC ale jejich dodavatel(Zone Vision apod.). Takže opět mnoho rýpalů pláče na špatném hrobě. K diskuzi: každý najdeme nějaký kanál, který nám schází, ale současná nabídka neni nejhorší, primárně by to chtělo zlepšit kvalitu obrazu, poté dodávat další kanály.
 
 
  to mc 

20.11.2003 21:03 • Milan
To pamatuju úplně přesně, jasně k MCM běžely titulky, to ještě bylo volně a bylo na co koukat.
 
 
  to dxmichael 

20.11.2003 20:59 • Milan
ne, že bych se chtěl přít, ale nejsou ty transpondery tři - 79,95 a 99? Ale jak řikam, mohl jsem se přehlídnout a i kdyby, tak i ty tři jsou málo.
 
 
  to @Milan 

20.11.2003 12:36 • Pavel
Přesně jak si podotkl. Každý další programy by znamenali teď již drastickou změnu kvality obrazu a zvuku. Pomůže pouze přidánídalšího transpondéru, na co asi UPC, která je nejvíc strátová právě v České republice (obrovské dluhy), nemá prašule. Taky si určitě uvědomuje,že přidání dalšího programu je pro ně technický i ekonomický problém. Myslím, že kdyby vyšla vstříc zákazníkům, její jméno by stouplo. U nás je - narozdíl od např. Polska, UPC jediná pay-tv televize, což ji pochopitelně vede k tomu, že si může dělat co chce. Byť co jen malé konkurence její postoj by se rapídně změnil. To vše závisí od zástupců UPC v jednotlivých regionech - zemích. Za povšimnutí stojí např. porovnání, kolik programů navíc má Maďarsko. Ohledně dabingu jsou na ostatních programech na tom taky líp. Česky nenajdeš, anglicky, maďarsky ano. K programu TCM a Cartoon network. V polsku je tenhle program dabovaný na obou placených paketech. I na tom v naší republice UPC šetří. Ty nedostatky jsou až moc viditelné. Když se UPC rozhodne změnit svůj postoj a divákům a pronajme další transpondér, pak by bylo vhodné uvažovat o přidání programů a UPC by se mělo zaměřit na všechny programy, které jsou na kabelových společnostech vysílány česky, popř. i uvažovat o dohodu s českou televizí... Každý má přece lepší pocit z kvality, než z obrazu, který je strašný a zvuku co mu drástá uši. Co na tom, že je stereo, poslouchat se to nedá. Když udělá UPC tenhle krok, věřím tomu, že počet zákazníků tempem poroste a pak by se možná zákazník spokojil i se zvýšením, sice již tak drahého poplatku. Do té doby si myslím, že UPC ani nepřidá program, ani úpřimně neodpoví, přesně jak tomu bylo doposud. Vše závisí od vedení...
 
 
  Môj príspevok 

20.11.2003 10:17 • Jimmy
vaše názory máte psát do formuláře !!!! Adresa je v článku.
 
 
  K ankete 

20.11.2003 08:33 • mc
Do paketu UPC treba pridať SuperMax, Romanticu a AXN, trocha od veci sú ExtremeSport, CN/TCM bez dabingu(TCM mohlo mať aspoň titulky - dokonca si pamätám dabing,vtedy ešte TNT, z produkcie CablePlus). To čo je v CzechLinku, slovak-linku prípadne v TelenorSK nech ostane tam. Veď keby sa tieto mimipakety (respektíve ich prevádzkovatelia) trocha inak postavili k otázke DTH, mohli by sme mať možno na výber a v konečnom dôsledku by muselo ja UPC zvýšiť prenosové rýchlosti.
 
 
  @Milan 

19.11.2003 22:01 • dxmichael
S tim nickem mas pravdu.Ja bych se taky mohl jmenovat Milan,nebo anonym :-) Ale ja stojim za tim co pisu a tak si nedelam hlavu s tim, ze bych mel pouzivat jiny nick.

Programova nabidka , u UPC direct, je,pri stavajicich 2 transponderech, velmi uzce spojena i s kvalitou zvuku a predevsim obrazu. Jakmile prijde AXN, tak zas bude o trosku horsi obraz v cele nabidce.

OK, neni to zrovna predmet teto diskuze,ale souvisi to s tim :-)
 
 
  Môj príspevok 

19.11.2003 21:53 • anonym
A co postavit anketu trochu jinak, kolik jste kdo ochotny zaplatit za nabidku UPC Direct + Supermax + AXN s tim ze bude opet vysilana ze 4 tp.? Pokud jde o mne tak za soucasnou nabidku + zminovane programy a Romanticu jsem ochotny platit 600,- . Ale myslim ze nas tu neni moc co jsou ochotni platit za UPC vic. Ja osobne do 1000,- vceten HBO. Tedy v lepsi kvalite obrazu........
 
 
  Můj příspěvek 

19.11.2003 21:41 • Milan
to DXmichael, jakej je prosimtě rozdíl mezi DXmichael a anonymem? Žádnej, u obou je vypovídací hodnota nulová, když bude můj nick anonym a vlastně i když nebude. Jinak anketa je o PROGRAMOVÉ NABÍDCE, nikoliv o technické kvalitě UPC, kde se určitě všichni shodnem na tom, že tam je obrovskej problém, i když bych se odvážil tvrdit, že se situace malilinko zlepšila oproti třeba létu, to se kolikrát nedalo koukat na nic. To nogen naprosto s Tebou souhlasim, už jsem se nad tím průzkumem pozastavoval v příspěvkách UPC odpovídá, FoxKids prostě nelze srovnávat se SuperMaxem, adhock kde byl vlastně ten průzkum????? To satelitní fanda - můžeš nám prozradit proč bys vyřadil Cartoon Network? Vždyť je to jedna z mála náhrad za právě onen zmiňovaný FoxKids, našemu nejmenšímu je 5let a můžu Tě ubezpečit, že dává přednost právě CN před FK, když nemá díky bandě ignorantů z UPC možnost koukat na SuperMaxe. Takže jednoznačně bych přidal SuperMaxe a AXN, ostatně nemine jediný UPC odpovídá, aby se někdo neptal: kdy BUDE SuperMax??????? Malino, kdy?????? Ale vy neberete ohled na přání svých klientů, takže na co tady vlastně mlátíme prázdnou slámu?????
 
 
  Môj príspevok 

19.11.2003 13:37 • Ivan
Po prečítaní príspevkov zisťujem,kto je slepý a kto hluchý. A kto si tu zadarmo robí reklamu.
 
 
  Můj příspěvek 

19.11.2003 12:46 • dxmichael
Co sem pletes me bydliste a proc se nepodepises, anonyme ?

Myslim ze se staci podivat na reakce pod kazdym clankem o UPC odpovida a je tam prevazna ”vetsina” tech, kteri volaji po odpovedich ohledne kvality prenosu a programove nabidky... Ono je celkem jedno kolik lidi klikne na odkaz na ”UPC odpovida xx”.Zalezi na nazorech tech lidi.

Ja sem pisu prispevky proto, abych s vama vsema diskutoval a ne na vas narazel stylem : odkud ste, co pracujete a kolik vydelavate...
 
 
  Pro DXmichaela 

19.11.2003 12:21 • anonym
Co je vetsina - ti lidi u vas ve Svycarsku anebo u nas v Cesku a Slovensku? Nepouzivejte slovo vetsina - nemate na to narok, urcite nemluvite za vetsinu ctenaru, kteri cetli clanek od UPC (bylo to pres 2000 lidi). Prestante si hrat na soudce a mluvit za jine! Napiste, ze vas osobne to nebavi - na to mate narok, a nikdo vam to nebude brat, ale nemluvte za jine. A hlavne nepouzivejte slovo vetsina.
 
 
  Můj příspěvek 

19.11.2003 11:53 • dxmichael
Ja sem technictejsi typ a zajima me technicka stranka prenosu a tak se opravdu v odpovedich o prog. nabidce nudim. At si to samozdrejmne precte ten, koho to zajima. Myslim si, ze Malina odpovida radsi na programove otazky ( ktere meli byt presunuty na jiny web,ne? ), nez se venovat technicke strance .

Ja nemluvil za ”vsechny” ale za ”vetsinu”.
 
 
  Malina opět zaperlil 

19.11.2003 11:42 • nogen
Přečetl jsem si Malinovu odpovědnu (UPC odpovídá 22). Nedozvěděl jsem se jako vždy nic, jedna odpověď mě ale pobouřila. Na dotaz jestli se vrátí Supermax Malina říká kategoricky NE a zdúvodňuje to jakýmsi průzkumem. Prý je FoxKids lepší a mezi diváky UPC oblíbenější. Jak takový průzkum dokázal provést, když Supermax není přes dva roka touto pochybnou společností šířen? Má dcera (11 let) na Supermax často vzpomíná, pokládá ho za lepší než FoxKids a ptá se mě, proč nemůže tento program doma sledovat, když u tetě v Ostravě hraje (mají Karneval). Nevím, jak jí mám slušnou formou vysvětlit, že ve vedení UPC sedí banda ignorantů, kteří kašlou na diváka a jeho zájmy. Však Malina je dobrý, on to okecá.
 
 
  @dxmichael 

19.11.2003 10:07 • Divák
Á, pán už zase mluví za většinu, kterou prý programové dotazy nezajímají. Jak to můžeš tak rozhodně tvrdit, mě a lidi v okolí to například zajímá, ale nevnucuji jiným, co se kde má a nemá psát. S tou většinou tedy opatrně! Píšeš o TV kanálu, že když se na něj někdo nechce dívat, tak ho nemá prostě zapínat. Obrátil bych to tedy i na otázky UPC - ty, které tě nezajímají prostě přeskoč. Toleranci, prosím!
 
 
  @zolí 

19.11.2003 09:48 • anonym
Pokud mame ze zakona pravo na programy STV a CT meli by mit take provozovatele povinost uvolnit sve vysilani k distribuci v UPC Direct. Nevim jak v SR , ale u nas plati povinost sirit programy ze zakona pouze v kabelovych rozvodech. Direct neni kabel proto za 1. UPC nema povinost sirit a za 2 a to je ten hlavni problem CT neni povina udelit souhlas k sireni.
 
 
  Můj příspěvek 

19.11.2003 09:39 • dxmichael
Tak nejprve musim napsat, ze program Travel Ch neni v nabidce UPC ! Vysila volne. Takze kdyz se na nej nechcete divat, tak ho proste nezapinejte :-)

Myslim si, ze UPC by nemela zadny se svych programu vyhazovat. Pay TV je vzdy tematicka televize a to znamena, ze si v ni kazdy vybere to sve. Spis by pomohlo, pridat transponder ( na ktery UPC zrejmne kasle ) a programy typu Nova,Joj ( i kdyz je to to same :-) ), Sci-Fi,Musicbox a jine tematicke. Rozhodne ale NE ty programy, ktere sou v Czech a slovak-linku !! To by bylo plytvani mistem,jak se uz deje u Primy a jeji ”dokryti signalu” (s EPG). Stejne se divam na Primu z CzechLinku, protoze tem ma lepsi obraz a o mnoho lepsi a jasnejsi zvuk!

Otazkou je, jestli tahle nam anketa vubec k necemu pomuze, kdyz Malina ani po 20casti o ”UPC propaguje” nepochopi, ze otazky typu ”jaky si mam koupit televizor” a ”co budou (slysela sem ze budete davat...) davat na Eurosporte,Animalu, nebo ProvatGoldu, nas ( mluvim o vetsine ) na tomhle webu vubec nezajimaji...
 
 
Celkový počet komentářů: 32 / zobrazují se: 1 ... 20

|<«12»>|


zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist